tiistai 26. elokuuta 2014

School makeup and some thoughts


Eilinen ilta meni loppujen lopuks ihan hyvin ja untakin ehdin saada riittävästi, vaikka värjäsinkin vielä postaamisen jälkeen hiukset vähän vihertävämmiksi. Tänään mulla oli tosi mukava päivä, joka alko siitä, että tein youtubeen uuden meikkitutoriaalin. Ajattelin itseasiassa alottaa nyt sellasen "koulumeikki" tutoriaali-sarjan eli teen ennen aamujen pimentymistä mahollisimman paljon meikkitutoja mun meikeistä videoille. Ehkä blogissakin alkaa sisältö monipuolistumaan, kun saan purettua tota meikki-intoani youtuben puolelle. Tietenkään jokaisena aamuna ei jaksa mitään kauheeta säätämistä, mutta onneks sit voi tehä siihen väliin kaikkia muita videoita :)

Koulussa ollaan suunniteltu jos jonkinlaisia projekteja, joihin liittyy vahvasti valokuvaaminen. Ainakin mun osalta. Toisaalta on tosi siistiä ruveta taas työskentelemään kunnolla, mutta musta vähän tuntuu, että se kouluun liittyvä motivaatio on vieläkin kesälomalla. Ehkä tää tästä pikku hiljaa lähtee käyntiin, kun asiat konkretisoituu ja siirrytään siitä suunnittelusta itse toteutuksen puolelle. Ois nimittäin ihan mahtavaa saada se valokuvaus inspiraatio taas kunnolla leimahtamaan, sekä sen koulunkäynnin, että bloginkin kannalta. Oon nimittäin ollu viime aikoina melko laiska itse kuvien ja niiden taakse liittyvien ideologien kannalta, ellei joitain satunnaisia meikkikuvia (joihin oon ite ollu tosi tyytyväinen) lasketa. Oonko mä muuten ainoo vai onko teidänkin syyslukukausi alkanu vähän uneliaissa tunnelmissa?

Käväsin tänään koulun jälkeen yhen ystävän kanssa kahvilla ja mulle jäi käteen tosi onnellinen sekä vahva fiilis meiän tapaamisesta ja jubailuista. Myös elämäni ensimmäinen nimikirjoitus, jollekin sellaiselle ihmiselle joka ihailee mua, on nyt annettu. Aika hämmentävää, mutta mieltä nostattavaa se oli täytyy sanoa. Toivottavasti terveiset pääsi/pääsee tämän ystäväni kautta perille :')

Tällä kertaa mulla ei oo mitään kuvamateriaalia saati tän kummempaa kerrottavaa, mutta jätin teille ton meikkivideon, jonka voitte kattoa vaikka iltasadun sijaan. Huomenna saattaapi kuitenkin olla, että se kamera pääsee taas vauhtiin, sillä ollaan Oonan kanssa menossa yhteen tapahtumaan, josta kerron teille lisää vähän myöhemmin.

Hyvät yöt kaikille, mä uhmaan nyt väsymystä sekä aikasta herätystä ja rupeen paistamaan lettuja !

8 kommenttia

  1. Saanko tulla syömään lettuja? Niitä kun ei oo tullu pariin vuoteen tehtyä saati syötyä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No höh :c. Ja ei, et oo ainoo, jolla on alkanu koulu uneliaasti, ilmottaudun! (:

      Poista
  2. Mua väsyttää joka aamu. Tavaroitakin on aina monta kassillista, ja ne täytyy aina jollain keinolla keplotella perille, pyörässäkään, kun ei noi kuljetus mahdollisuudet ole kauhean laajat.
    Sitten päivänmittaan se yhteensä 12 kilometrinen pyörälymatka rupee suorastaan rasittamaan, jos taivaalta tulee kaatamalla vettä.
    Läksyjäkin tulee niin paljon, ettei kolme tuntia niiden tekoon riitä mitenkään.
    Toisaalta oon tyytyväinen lukion alkamisesta. Elämässä on aiaältöä, eikä tarvitse vain makoilla päivästä toiseen sängyllä mitéttien mitä tekisi...
    Ja voi olla ittestään ylpee ku esim. pärjää cooperissa paremmin kuin sellaiset urheiluhullut käymättä itse lenkillä, hallitsemalla käsiteltävän kokonaisuuden yms.
    Ja viikonloppuna voi taas ihanasti rentoutua :)
    Mutta on se aika syvältä mennä joka päivä kasiin ja päästä neljänä päivänä 15.30. Nää keskiviikot on juhlaa, kun koulupäivät päättyy jo 14.05

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yhhh kuulostaa aika karmeelta D: En ihmettele et väsyttää, mut no onneks oot löytäny noit positiivisiiki juttui c:

      Poista
  3. Muistatko enää yhtään, että minkä merkkisellä värillä olet värjännyt nuo hiukset? Itse olen etsinyt sellaista sini-vihertävää väriä, ja tuo sävy näyttää täydelliseltä. Mahdatko millään muistaa sen merkkiä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon sekotellu tossa varmaan 4-5 viittä väriä mitä oli jääny kaapin pohjalle niin en osaa sanoa :S

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)