lauantai 2. elokuuta 2014

Q&A Vastauksia videolla ja uuden meikkipussin sisältö


Aamulla synty vihdoinki vastausvideo sille Q&A videolle/postaukselle, jonka tein jo jokin aika sitten. En edes tajunnu kuinka kauan aikaa siinä menee kun vastailee kysymyksiin ja senpä takia tosta videosta tulikin ihan älyttömän pitkä.. Niin, enkä mä edes saanu siihen mahtumaan ku jonku about viidesosan kaikista mulle tulleista kysymyksistä. :D Luvassa on siis vielä muutama vastaavanlainen video, ja niidenkin sisällöt tai sisältöjen järjestys tulee varmasti olemaan ihan yhtä sattumanvarasia kun tänkin videon. Ois vaan ollu ihan liian iso projekti lajitella kaikki kysymykset aihepiireittäin, joten päädyin sit lueskelemaan niitä siinä järjestyksessä ku ne olikin.

Tossa oli mukana kysymys, että voisinko joskus tehä videon mun meikeistä ja vastasin, että valokuvien avulla voin ne esitellä ja kun kerta ostin toissapäivänä uuden meikkilaukun, niin päätin esitellä sen ja ne mun meikit juurikin tässä samaisessa postauksessa.

Ekassa neliössä on irtonaiset luomivärit, kajaalit, ripsarit, eyelinerit ja ripsientaivutin&terotin. Tokassa siveltimet ja luomiväripaletit. Kolmannessa meikkipohjajutskat, aurinkopuuteri, valokynä, sieni ja luomiväri primeri. Neljännessä huulipunat ja huulirasva.

Toi laukku on Citymarketista ja se makso 19,90e. Oli kyllä jo aikakin hommata joku kantokoppa noille mun rakkaille, koska aiemmin ne on kulkenu penaalissa.. :D Tai no joo, mun ihan ensimmäinen meikkipussi oli sellanen Bliposta ostettu vaaleenpunanen pussukka ja siellä oli musta, valkonen ja pinkki kajaali, ripsari, matte mousse ja ehkä hyvällä tsägällä puuteri. Jossain vaiheessa rupesin kuitenki hamstraamaan enemmän meikkejä ja se vaaleenpunanen pussukkakin oli aika kulahtanu, joten päätin sitten siirtää kaikki meikit penaalin toiseen taskuun. Se vaikutti tosi loogiselta, koska mun penaalissa oli kaks erillistä taskua, eikä koulutarvikkeita todellakaan ollu täyttämään niitä. Pikkuhiljaa meikkien määrä vaan kasvo ja kasvo ja jossain kohtaa ostin uuden penaalin, joka oli tarkotettu pelkästään mun meikeille. Ongelmaksi tosin muodostu noi isot luomiväripaletit ja siveltimet, joita ei millään ois penaaliin saanu koon vuoksi tungettua ja noin vuoden verran oon vaan kuljetellu mun luomiväripaletteja repun pohjalla tarpeen mukaan.

Just ennen ku lähin Turkuun, niin mun "meikkipenaali" hajos ja siinä vaiheessa tajusin, että nyt ois varmaan jo korkea aika ostaa joku vähän kookkaampi kassi noille kaikille härpäkkeille ja Turusta tultuani sen teinkin. Heitin kaikki tyhjät purkit ja likaset meikkisienet roskiin, terotin kajaalit ja siirsin joitakin käyttöä vaille jääneitä meikkejä ns. hätävarastoon eli yhteen laatikkoon, mistä löytyy noiden kuvissa näkyvien meikkien lisäksi jos jonkinnäköstä tavaraa, jota en juuri tällä hetkellä/koskaan käytä. Toi kassi on kyllä ihan täydellinen koonsa puolesta ja kaikkia erillisiä taskujakin löytyy riittävästi. En esitelly nyt tällä kertaa mun piilareita, tekoripsiä enkä peruukkeja, mutta ehkä nekin joskus pääsee johonkin postaukseen ^^

Anyways, palaillaan huomenna spesiaalin merkeissä !

11 kommenttia

  1. Haha kuvittelin et sul ois ollus enemmän meikkei, mut on sul kyl enemmän ku mul :P
    Noi sun luomiväri paletit on ihunoit

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mul hirveesti oo ^^ Ja joo älä muuta sano :p

      Poista
  2. Moikka! Oon uus sun blogissa ja jotenki en jaksa kaikkien kommentteja lukee. Minkä merkkisiä meikkejä käytät? ERityisesti olisin kiinnostunut et minkä merkkisiä luomivärejä käytät. Meikkaat niin hienosti! Oon kade! :)))))))
    Hyvää loppukesää sulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi ! Käytän vähän sitä sun tätä, mut yleensä ebaysta ostan meikit :) Ainaki noi kaikki luomiväripaletit on ebaysta. Noil värikkäil paleteil ei taida olla ees mitää merkkii mut sit toi luonnollisii värii sisältävä paletti on "toofaced" merkkinen tai joku vastaava :) Irtonaiset luomivärit (punanen, musta, valkonen) on Sugarpillin, (vihree) Stargazerin ja (musta) Lumenen :p Kiitos paljon ja samoin sulle !

      Poista
  3. Apua oot ihana. c: kiva nähdä että joku on oikeesti aito ihtensä ja osaat meikata btw paljon paremmin kun mun yks tuttu joka meikkaa työkseen. :D jajaja nuo hiukset sopii siulle toosi hyvin, oliko otsahiukset sellanen nopee päätös vai olitko miettiny niitä jo kauemmin? :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awwww kiitos <3 :'D Ja ihan minuuteissa päätin ne kynii XD

      Poista
  4. Heippa ! Kiinnostaisi tietää, että mitä käytät luomivärin pohjustukseen ? *nimim. aloitteleva meikkaaja :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi :) Käytän Urban decayn Eyeshadow primer potionia

      Poista
  5. Aww tuo video :3 ja noi meikit ja kaikki muukin :3 mutta olen itse etsinyt pitkään tuota luomiväripalettia missä on vähemmän noita nappeja .. En tarkoita tuota neutraali sävyistä pientä palettia ... No ehkä se pitää ettiä saman kaltanen paletti :) mutta ihnu olet <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :3 Hihih kiitoksia ja kaikki noi paletit on ebaystä ^^

      Poista
  6. Hei oon,kattonu sun videoit vähä aikaa niin oon vähä kiinostunu sun vaate tyylistä sul on iha sika siistei vaateita pystytkö kertoo mistä ostat noi sun vaateet

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)