keskiviikko 6. elokuuta 2014

Opposite Color Cut Crease Collab w/Kinuskiufo ♥

Moi kaikki ! Oon vähän videoilla vihjaillu ja muistaakseni täällä bloginkin puolella, että pian ois tulossa yks meikkivideo ja se onkin tällä kertaa aika erikoinen aiempiin verrattuna. Tehtiin nimittäin Karon, eli Kinuskiufon kanssa kollaasi vastavärein toteutetuista cut crease meikeistä ! Homma lähti siitä, kun Karo jokin aika sitten pisti mulle viestiä facebookissa ja kysyi, että haluisinko tehdä jonkin meikkikollaasin ja mä innostuin ideasta tosi paljon. Ensinnäkin siksi, että harvoin kukaan ennestään tuiki tuntematon tulee kysymään tollasta ja vieläpä super taitava tuiki tuntematon ! Ja toiseksi toi idea innosti mua siksi, että ihailen aina kaikkien "instafeimien" meikkitaiteilijoiden kollaaseja ja oon usein halunnu tehä iteki sellasen. Nyt kun sopiva tilaisuus iski, niin pakkohan siihen oli tarttua :') Alapuolella on siis tosiaan meidän meikit kollaasin muodossa ja niinkuin kuvista näkyy, mun värit oli vihreä, pinkki ja punanen, kun taas Kinuskiufo taiteili meikkinsä liilan, oranssin ja keltaisen värityksen voimin.


Ja tän tekstin alta pääsette vielä tiirailemaan sekä Kinuskiufon, 
että mun videota. Toivottavasti tykkäätte!




Niin ja laitanpa tähän loppuun vielä kuvan, missä näätte kaikki meikit joita käytin videolla ^^
(valkosta kajaalia en saanu järkevästi ympyröityä, mutta siellä se hengailee muiden kajaalien seassa)

14 kommenttia

  1. sellasta mun on pitäny kysyä, et ite vakavaan masennukseen sairautuneena on ollu alkuun tosi vaikee hyväksyä sitä sairautta. sitten siihen jotenkin tottui, tai en mä tiedä, sen vaan niinku hyväksy. ei kai siihen koskaan totu. ja osastohoidon aikana mun oli tosi vaikee hyväksyä se fakta, et mut aiotaan parantaa, mun tulevaisuudesta aiotaan tehdä valosampi ja joku päivä mä vielä huomaan, ettei mun elämä ehkä ookkaan niin perseestä. oliko sulle vaikea hyväksyä ja myöntää, kun huomasit voivas paremmin? mä oon edellisen osastojakson jälkeen voinut paremmin kuin aiemmin, ja vaikka mä olen melko varma että tää olo tästä huononee (masennus on ihan helvetin vaikea sairaus mitä parantumiseen tulee, ois vaa nii paljo helpompaa luovuttaa ja tappaa ittensä ku taistella joka päivä ittensä ylös sängystä) niin kuin aina ennenkin, oon mä yrittänyt hyväksyä sen faktan että ainakin toistaiseksi mulla on vähän parempi olla. tää varmaan tuli esiin aika sekavasti, mut jospa ymmärsit jotain.

    VastaaPoista
  2. mistä sait tota silmämeikin pohjustusvoidetta? oon ettiny kaikkialta eikä löydy mistää :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ostin ebaysta sen joskus :> Kurkkaapa sieltä !

      Poista
  3. Ootko huomannut että tästä on tullut lähes tulkoon kokonaan meikkiblogi? Melkein kaikki postaukset kertoo vain sen päivän meikistä tai jotain muuta meikkaukseen liittyvää.. Viikkojen ja päivien kuulumisten kertominen on vaihtunut suureen määrään meikkikerrontaa ja kuulumiset on jääneet todella pieneksi kappaleeksi postauksen loppuun :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oon kyl huomannu sen itekki ja oon pahoillani jos se on susta huono juttu :/ Kyl se mua itteäniki välillä häiritsee, mut faktahan on se, et oon innostunu meikkaamisesta ihan totaalisesti ja sen takia se on tällä hetkellä ehkä isoin ja aikaavievin osa mun elämää. Mikä tarkottaa sitä et täälläki blogissa se on isossa osassa. Mä kirjotin kyllä yhessä postauksessa, että pian taas pimenee eikä niitä omakuvia ehdi ottaa, joten aion meikata ku viimestä päivää siihen asti ! :) Myös tää arjen alkaminen muuttaa elämää ja ihan varmasti fiiliksiä.. Kyllä mä niitä kuulumisia tuun vielä kirjottelemaan ja blogin sisältöki muuttuu koko ajan suuntaan tai toiseen :') Mikä on sisällön kannalta varmaanki hyvä ja monipuolinen juttu, mut mun oman mielenterveyden kannalta ei ehkä niinkään.

      Poista
    2. Teet kyllä tosi hienoja ja mahtavia meikkejä, mutta itse kun en meikkaa kuin ihan vähän tai en ollenkaan niin ne ei ole ihan sellainen mun mielestä mielenkiintoisin asia. Kaikista kivointa on lukea kuulumisia, hyviä tai huonoja, mutta en sano ettenkö pitäisi näistä meikki jutuista ollenkaan :))

      Poista
  4. Hei, löysin youtube videosi ihan vähän aikaa sitten. Pakko myöntää pienessä ajassa oon alkanu pitämään sun videoista ja mielipiteistä. Lueskelin tätä sun blogiaskin ja selvis, että oot kokenu kovia.. isoja asioita, olisin erittäin kiinnostunut kuuntelemaan videon parhaan ystäväsi lähdöstä. Olet niin nuori ja vahvan oloinen niin olisi erittäin mielenkiintoista kuunnella vähän raskaampia asioita. Siis jos vain pystyt.. anteeksi uteliaisuudesta, mutta musta ois mahtava kuulla miten sinä selviydyit. Kiitos!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi, kiva kuulla että tykkäät mun videoista ja mielipiteistä :) Mä lupaan miettiä videon tekemistä tosta kyseisestä aiheesta, mutta sen enempää en voi just tällä hetkellä tehdä. Kuitenki se oli niin henkilökohtanen ja rankka kokemus, että saa nyt nähdä haluunko tehdä siitä videoa.. Mut mietin kuitenkin :)

      Poista
  5. Apuaaaa:33 saaks sua sanoo kauniiks??:o tiiän et oot poika mut pahastutko jos sua sanoo kauniiks?:c

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)