maanantai 4. elokuuta 2014

Nyt mulle voi lähettää postia !



Helou ! Tulin tällä kertaa vaan linkkaamaan kaks mun viimisintä videota teille. Ensimmäinen, eli toi yläpuolella oleva video on "Q&A Vastauksia osa 2" video jossa tosiaan jatkan kysymyksiin vastailua ja toinen, eli toi alapuolella oleva


on "Postia Pietulle" video, jonka sisältö on tiivistettynä se, että mulle pystyy tästä lähtien lähettämään postia ! Kerron nyt ihan teksimuodossakin, että postiosoite on: 

Pietu Lyytinen
Poste Restante
04400 Järvenpää

Ja jos teillä tosiaan on siis mulle jotain jännää kerrottavaa tai vastaavaa, niin tohon osotteeseen voitte pistää sitä postia tulemaan. Myös mun sähköpostiin: hurricaneinsidemyhead@hotmail.com saa aina lähettää viestiä asiaan, kuin asiaan liittyen ja jos joku sattuu lähettämään jotain tohon poste restante osotteeseen, niin ois tosi kiva jos siitä sitten ilmottais myös kommentilla, että mä osaan mennä hakemaan niitä mulle tulleita lähetyksiä oikeeseen aikaan eikä niitä lähetettäis takasin :) Tän pidemmittä puheitta jätän teiät kattelemaan noita videoita ja lähen ettimään mun kadonnutta lävistyspiikkiä.

12 kommenttia

  1. Haha, saa nähä lähetänks sulle joku päivä postia :P
    Ja mihi sä sitä lävistyspiikkii nyt tarttet?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lähetä ihmees ^_____^ Ja se tippu tänää ku tulin kaupast :< Lähin ettii mut oli liian pimeetä.. Huomen uusiks !

      Poista
    2. Mul ei kyl oo mitää ideoit siit mitä mä sulle lähettäisin, mut ehkä mä jotain keksin... :P
      Ja onnee etsintöihin :D

      Poista
  2. Mulla on kans ollu toi poste restante käytössä jossain jutuissa, vois sen laittaa kyllä muillekin tietoon, jos jollain ois jotain kivaa höpinälöpinää tai vaikka piirustus lähettää. ^___^
    (Kannattaa yrittää urkkia vaikka parin viikon välein siellä, jos ei joku muistakaan ilmottaa. Oli tässä kerrankin kiva postitäti, joka soitti mulle, että on kiinasta paketti ja lähtee takas päin ellen mee hakeen.)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa ihmees laittaa johki se ^^ Mäki kävin ihan postissa kysyy et miten se poste restante edes tehää ku netist en löytäny mitää ohjeit, mut ei sit onneks tarvinnnu tehä eriksee mitää :) Joo ja siellä postissa ne sanoki ton et parin viikon välein kannattaa käydä ettei lähe postit takas päin :)) Onneks se on iha koulun lähellä ja käyn siellä muutenki aika usein nii siinä samalla pystyn sit tarkistaa oikeet postit ja poste restantet :p Ja hei vähänkö kiva oikeesti ! :D Harvemmin tollasta kuulee et jostain postista soiteltais perään. Kiltti täti c:

      Poista
    2. Näpsäkkää, toivottavasti ihmiset lähettää kaikkee kivaa ^___^ hihii

      Poista
  3. Moi, ajattelin et mä voisin lähettää sulle postis yhen jutun ja yhen piirustuksen sitten kun oon saanut sen valmiiksi et voin ilmottaa sulle viel tarkemmin et millon aion lähettää ne :)

    VastaaPoista
  4. 15.8 oon ajatellu et lähettisin sulle postii ku oon siihen mennä saanu varmaa tuon kyseisen piirustuksen valmiiksi ja asun siis pää kaupunkiseudulla joten entiiä yhtää millon saapuu sinne järvenpäähän , mutta joo aattelin täs nyt ilmottaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okeiii ! Varmaa tulee aika pian :) Kiitos ja etukäteen ja kiva kun ilmotit c:

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)