perjantai 29. elokuuta 2014

My day video !


Hey. Oltiin tosiaan keskiviikkona Oonan kanssa Stadissa sellasessa Vip-tilaisuudessa, johon mut oli kutsuttu. Kyseessä oli Vero modan ja Jack&Jonesin avajaiset ja täytyy sanoa, että toi reissu oli jotain ihan muuta ku mitä olin odottanu.. :D Mainonta siinä kutsussa oli nimittäin niin harhaanjohtavaa ku olla ja voi ja muutenkin oli vähän lame tilaisuus.. Ei siinä, oonhan mä tietty tosi otettu ja ilonen että kuitenki pääsin tollaseen tapahtumaan mukaan ja jos ei muuta, niin on mulla ainakin uus pipo joka tarttu mukaan sieltä Vero modasta. Niin ja sitä paitsi oli tooooosi kivaa nähä pitkästä aikaa Oonaa, joka lähti messiin mun aveciksi. Keskiviikkona päätin heti herättyäni hetken mielijohteesta, että nyt on se päivä kun kuvaan mun ihka ensimmäisen my day videon ja niin mä myös tein! Olihan toi vähän erilainen päivä ku yleensä, mutta mun mielestä oli kivaa kuvailla siellä sun täällä ja jostain syystä Oonan kanssa kuvailu ei tuntunut ollenkaan kiusalliselta. Päinvastoin :) 

En tiiä onko teistä hyvä vai huono juttu, kun näitä videoita on tullu nyt lähiaikoina niin paljon, mutta toivon ettei ketään haittaa. Oikeestaan se on ihan sama laitanko blogiin omasta mielestäni "liikaa" angstijuttuja, meikkikuvia tai nyt vaikkapa noita videoita, niin mulle itselleni tulee sellanen epämukava tai sanoisinko tylsä olo. Oon yrittäny ajatella et tää on nimenomaan mun blogi ja saan laittaa tänne mitä haluun, mutta silti sellanen pieni ajatus aina välillä puskee pintaan, että oisin jotenki tylsistyny tai, että postaukset ois jotenkin "huonoja". Ehkä se johtuu siitä, että sitä yrittää aina hakea täydellisyyttä ja ei osaa olla tarpeeksi tyytyväinen siihen mitä on saanu aikaan.. Onhan siinä kuitenkin aikamoinen duuni käydä koulua, panostaa meikkaamiseen, kirjottaa blogia, päivitellä youtube kanavaa, pitää ihmissuhteita yllä ja listaa vois jatkaa loputtomiin, joten pitäis kyllä pystyä olemaan tyytyväinen asioihin joita on saanu aikaan. En tiiä oonko ainoo joka pohtii tälläsiä juttuja, mutta eipä sillä niin väliä. Mulla on nimittäin sellanen tunne, että syksystä tulee jotain tosi upeeta ja maagista, joten nyt mä lopetan tälläsen itteni ja aikaansaamisteni väheksymisen heti alkuunsa ja ainakin yritän antaa niille positiivisille ja siisteille jutuille arvoa. Niitä kun kuitenkin löytyy niin älyttömästi, että ei oo mitään järkeä keskittyä valittamiseen, arvosteluun tai varsinkaan siihen jossitteluun, joka ei johda mihinkään.

16 kommenttia

  1. Vitsit näytät söpöltä meikin kanssa ja ilman <3
    Ja tää nyt ei varmaan oo hirveen olennaista, mut ku olit kuvannut sil kalansilmä jutulla vai mikä se nyt onkaan, ni mua rupes huimaamaan ihan sairaasti :D

    VastaaPoista
  2. Olitpa Ihku tos videon viimises pätkäs x) et oo tylsä ja postaukset ei oo mun mielestä mitenkään huonoja!
    Viiva jii

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi kiitti jii ! ^^ Ja kiva kuulla :3

      Poista
  3. Voih, D: Miks niin luulet?
    mun mielestä ainakin sun blogi ja videot on mielenkiintoisia ja aina innollla odotan uutta postausta ja videoo :D ja mä ainaki tyksin tosta videosta niin

    ja ps. Mun piti lähettää sulle 15.8 postia , mut tulikin mutkia matkaan ja varmaan ens viikollla joku päivä aion lähettää sulle postia :) ja ihuna pipo :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiiä :< Jostain vaa tulee välil sellanen fiilis, mut hei kiva et oot tota mieltä ! Kiitos paljon ja okeiii, ilmottele sit ku ehit/pystyt lähettää ^^

      Poista
  4. Kävitkö tänä vuonna Miyavin kiekalla? Kun sä sillon mun yhessä kommentissa kerroit, että oot J-Rockkia joskus/nyt kuunnellu. :D Tai ootko kenties ollu jossian muussa keikalla? Ite oon menos nyt ens viikon la (6.9.) Bornin & Lycaonin yhteis keikalle. :3 Vaik en oo kummankaan bändin fani.. XD
    ooh nyt tulee pitkä kommentti:D Mut oli kiva mayday, ehkä vähän liian pitkä mulle kun en pitkistä videoista kauheasti välitä.. c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En käyny enkä varmaa käykää, en harrasta keikkailuu :p
      Ja juu ymmärrän :) Mut kiitos kuitenki !

      Poista
  5. Olet fiksun oloinen nuori mies ja uskoisin, että jollakin taiteellisella alalla meet vielä pitkälle. Hienoa, että olet rohkeasti sellainen kun haluat!

    VastaaPoista
  6. Vähänkö oot babyface ilman meikkiä, varsinki tos lopussa xD Ihan ku minä aww. Ja öö öö nyt muistin et jooh pitäs varmaan se mun huono indiedays video julkasta joskus.. jaaaa ööö tuli teitä kumpaaki kauhee ikävä <3 Tykkäsin hirveesti kattoo tätä, lisävideoita ootellessa! Ps mullaki on sillei youtubes ettei kaikkiin kommentteihin pysty vastaa, niist puuttuu se typerä vastaa nappula, no onko vähä persiistä täh.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihhih vähä joo :3 Ja ainii sä kuvasit senki ! :D Mullaki on sua ja Saijaa tooooosi kova ikävä, toivottavasti nähää taas pian <3
      Ja kiiiiiva kuulla c: Toi youtube nyt on vähä persiistä muutenki..

      Poista
  7. Voi elämä kuinka olet söötti! Siis aivan mielettömän sympaattinen "otus", mie oon nyt kyllä koukussa siun blogijuttuihin ja näköjään videoihinkin. :D Kertakaikkista parhautta kun joku uskaltaa olla todellakin massastapoikkeava! <3

    Kaikkea ihanaa siun alkavaan viikkoosi toivotellen,

    M

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awww :'3 Ihana kuulla, kiitos ! Ja samoiiiiiin :>

      Poista
  8. Kiva video... :> tykkään tosta sun tyylistä:) tee lisää my day videoit näit on kiva kattoo!!
    ainii ... muuten.. mistä oot ostanu tota pinkkiä luomivärii? :D ku itekki haluisin.... :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia ^^ Enköhä mä jossai kohtaa tee ja se on ebaystä ! :))

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)