perjantai 1. elokuuta 2014

a pair of scissors


Valvoin taas viime yönä aika myöhään ja aloin yöllä meikkaamaan, koska ei ollu muutakaan tekemistä. Ajattelin, että voisin kokeilla uudestaan sitä eilistä kulmakarva jippoa, joten maalasin mustat kulmat ja rupesin miettimään jotain mustaan sopivaa väriä. Yhtäkkiä kuitenkin muistin, että munhan piti tehä jotain jännää mun hiuksille ja ei varmaan menny edes minuuttia, kun seisoin jo vessassa sakset käsissä ja aloin leikkelemään itelleni otsista. Vähän epätasasta jälkeä tuli siitä väsymyksestä ja kuumuudesta johtuen, mutta tänään aion vielä tasotella ton lopulliseen muotoonsa. Leikkelyn jälkeen tajusin, että eihän mun maalatut kulmat nyt näy ollenkaan, joten se visio vähän kusahti. Ei siinä, päätin kuitenkin jättää ne tonne hiusten alle ja rupesin uudestaan pohtimaan, millaisen silmämeikin teen.

En tiiä johtuko se siitä suuresta kupillisesta appelsiini&kookos teetä jota join, mutta jostain mun päähän iskostu ajatus oranssista väristä. Mä en oo varma oonko koskaan kertonu teille, mutta oranssi on tosiaan mun inhokkiväri tai no ei ehkä inhokki se on vähän liian vahva sana, mutta siis sellanen väri josta en jostain kumman syystä pahemmin piittaa ja sen takia olikin vähän outoa, että rupesin miettimään oranssia silmämeikkiä. Sininen ja oranssihan on vastavärejä, joten päättelin että ei se meikki nyt ihan pieleen voi mennä noiden kahden edellämainitun värin korostaessa toisiaan. Myös sellanen ajatus iski mun mieleen, että jos oranssi väri sopii ton sinisen otsatukan kanssa sillä tavalla, että mä oon ite tyytyväinen lopputulokseen, niin sit se hiusten hetken mielijohteesta leikkaaminen ja värjääminenkin oli hyvä idea ja niimpä mä sit tartuin tuumasta toimeen ja aloin meikkaamaan.   


Tein tosi simppelin silmämeikin, koska olin tosiaan melko väsyny ja halusin vaan tehä jonkinlaisen kokeellisen lookin. Musta väri oli jotenkin looginen noiden vastavärien rinnalle ja sitä käytinkin sit aika paljon hyväkseni tota meikkiä tehdessä ja kuvia varten pukeutumisessa. Lopputuloksesta sen verran, että mun mielestä mä onnistuin meikissä ihan hyvin, (vaikka oranssi väri pistääkin vähän tyhmällä tavalla mun silmään). Ja tosta otsiksesta tykkään kyllä nyt ihan älyttömästi! Oli tosiaankin hyvä päätös tarttua niihin saksiin. c: 

Vai mitä te ootte mieltä?

26 kommenttia

  1. Ethän ota tätä loukkauksena, mut kun sun kasvoi tossa alimmassa kuvissa kattoo, tulee mieleen, että katsoisi jotain japanilaista.
    En kyl taju mistä mulle tollanen tuli mieleen, mutta ihan hyvällä sanoin.
    Tulee myös sellainen mielikuva kokonaisuutta katsoessa, että näytät jotenkin hirveen viattomalta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah en tietenkää ota loukkauksena :') Varmaa noi mustat piilarit vaikuttaa asiaan ^^

      Poista
  2. Aaaa sulle sopis aivan sairaan hyvin dahlia-bitesit! Eli tohon suupieliin korut. Ootko harkinnu asiaa? :D vitsi ois ihanat ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa :D Cool ! En kyl oo harkinnu, mut en tiiä oisha ne aika siistit :o Hmm..

      Poista
  3. IHANA!!!!!!!!!!!!!!
    Omg oon rakastunu sun hiuksiin :P
    Pakko tuijottaa lisää noit kuvii :D
    Ja rohkee veto leikata noi hiukset, ku luin tota tekstii ja siin luki et sä leikkasit otsiksen nii en uskonu et ne sopis sulle, mut ne sopii sulle iha perkeleen hyvin!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awww kiiittiiii ! :3 Mul oli joskus yläasteellaki muistaakseni jonki aikaa tälläset hiukset :D Hihiii

      Poista
  4. Vau noi hiukset on iha mahtavat! ♥ Ainaki mä oon iha in loove ~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihih kiitti Sonja ! c: Mäki tykkään tooosi paljon

      Poista
  5. Voi toi vaan on niin ihana otsis!!! <3 Otsikon kun eka näin nii olin ihan paniikissa että ethän oo kaatunu vuultwlyyn? Lopputulos oli ihana!!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Purrr kiitooos ^___^ Ja en sentään ! En itseasias ees aatellu et ton otsikon voi ymmärtää vähän väärin, my bad :D

      Poista
  6. Sopii tuo otsis sulle ihan mielettömän hyvin <3 Upea meikki taas kerran c:

    VastaaPoista
  7. sun huules on niin ihanat :)
    ne on sellaset.. et niitä tekis mieli suudella <3

    ja oot kaikin puolin niin ihana ja täydellinen PUS

    VastaaPoista
  8. Sulla on kyllä taitoa yhteen ja toiseen meikkailussa ja maskeeramisessa! Propsit siitä, ja muutenkin persoonallisesta tyylistästi.
    Millaiset asiat inspiroivat sua meikkailussa? :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitokset ^^ Ja no oikeestaan ihan kaikki ! Luonto, eläimet, ihmiset, värit, musiikki ja niin edelleen :D

      Poista
  9. Upeat meikit! Kertoisitko mielipitees miesbloggaajista ja montako sellaista tunnet?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiiitoksia ^^ Ei mulla oo mitään mielipidettä, kun en tunne yhtäkään :D Tiiän kyl muutaman, mut ihan samassa arvossa niitä pidän ku ketä tahansa muutaki bloggaajaa :)

      Poista
  10. Siis mä en ymmärrä miten joku osaa käyttää eyelinerii mul se menee keskelle silmäluomee tai silmää... Ja noi sun hiukset o kivat mut miten voit illal noi vaa leikata ne tai sit mul o vaa joku liika kiintymys mun hiuksii ku en uskalla muuttaa niit yhtää.. Mut ihana meikki ihanat hiukset ihana sinä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha harjottelua se vaatiiki :') Ja emmä tiiä tuli vaa sellanen fiilis :D Kiitos paljon <3

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)