perjantai 11. heinäkuuta 2014

Too natural for me


Mul meinas mennä eilen totaalisesti hermot youtuben kanssa kun sen uusimman videon musiikeista tuli jotain tekijänoikeus tsydeemeitä vastaan ja samalla huomasin, että myös siinä mun susimeikki-videossa oli joku ilmoitus ilmeisesti samaisesta syystä... Mun oli siis pakko poistaa toi my night video kokonaan ja ladata se uusiks tubeen uusilla musiikeilla, mutta susivideota en suostu poistamaan. Sain sitä onneks muokattua edes jotenkin, mutta nyt sitä ei muka pysty enää muokkaamaan ja musiikit alkaakin vasta videon puolivälissä... Noh, parempi niin ku et koko video poistettais...


Youtubesta kuitenki muihin aiheisiin. Tein eilen tollasen vähän "luonnollisemman" meikin ja leikin aika paljon häivytyssiveltimen kanssa. Lopputuloksesta tuli ihan kivaisa, vaikka mun omaan silmään toi meikki on ehkä vähän liian kevyt xd Oon nimittäin tottunu sellasiin massiivisiin meikkeihin nyt viime aikoina, mut ehkä on ihan hyvä välillä tehä vähän "kevyempiäkin" meikkejä. Toi nyt ei ehkä oo sillee normien mukasesti luonnollisimmasta päästä toi meikki, eikä toi varmaan kaikkien mielestä edes kevyeltä näytä, mut anyways. Ehkä mä tässä lähiaikoina innostun ja teen jotain oikeesti luonnollisia meikkejä tai vastaavaa c:

Tähän loppuun ajattelin vielä nopeesti palata youtube aiheeseen tai ainakin lähelle sitä. Mä haluisin nimittäin kuulla et mitä te lukijat ootte mieltä noista mun videoista? Haittaako teitä, että niitä tulee periaatteessa niin usein nykyään. Vai onks se vaan hyvä juttu :o ? Ois tosi kiva kuulla teiän mielipiteitä, koska ilman niitä on vähän hankala tietää et onks ne plussaa vai miinusta.. Oonhan mä saanu aika paljon hyvää palautetta noista videoista, mut aattelin nyt kuitenki kysästä tätä ihan suoraan. Mulla on itseasiassa taas yks julkasuvalmis meikkivideo koneella ja ens viikolla saatan taas kuvailla jotain jännää youtuben vammailusta huolimatta, joten kertokaa ihmeessä mikä on se teiän mielipide videomatskua koskien. Tuleeko sitä sopivasti, liikaa vai peräti liian vähän ? Niin ja eilisestä meikistäkin otetaan palautetta vastaan c;

20 kommenttia

  1. Mun mielestä videoita tullee sopivasti tai liian vähän, siltä väliltä ;) muttei missään nimessä liikaa! :D sun videoita on tosi kiva kattoa kun oot niissä jotenki tosi luonteva nykyään ja sun puhetta on kiva kuunnella kun puhut niin rauhallisesti etkä kokoajan sähellä jotain :') ja tosta meikistä niin WAU! <3_<3 tämmöselle poitsulle kuka meikkaa vaan "meikkivoide-puuteri-ripsari" tyylillä niin sain huikeen inspiraation tosta sun meikistä! Pakko koittaa joku päivä samanlaista silmämeikkiä mutta nudehuulilla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, no kiva kuulla ! :') Ja aws, kokeile ihmeessä ! Itekki mietin et pitäiskö vetästä nudehuulet, mut sit ois kyl tullu ihan liian "alaston" olo :D

      Poista
  2. Siis iha sika kiva meikki :) sininen pukee sua ja se on kivan kesäinen :P ja noist videoist jatkat vaa samaan malliin ne on ihunoit ja älä niistä " miinuksista" huoli, sun videot on täyttä plussaa <3 ja tiiän ton tunteen et on epämukavasti liian vähän meikkejä, just se "alaston" tai " vajaa olo" hah huomasin ton youtube jutun sun animal videos ja siin uudes, mua ärsytti myös sun puolest XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia c: Sininen on kyl yks mun lempiväreistä varsinki meikeissä ! Ja okayyy, hyvä juttu ! :3
      Ai huomasit, tyhmä tube :( Onneks se animal video on meikkivideo eikä sellane mis puhun hirveest.. Muute ois pitäny poistaa seki ja lisätä uusiks

      Poista
  3. Ei haittais vaik joka päivä tulis video! xD mua ainakaa, eikä niit silti mun mielest liian vähääkään tuu koska täähän on sun blogi ja sä päätät jajaja ethän sä missään kai oo luvannu tehä niit aina :-) en sit tiiä et onks toi meikki liian kevyt mut on se hieno niinku nää sun meikit aina ja viime postauksen meikki oli ihkuin ♥
    Viiva jii

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :DD Aww mukava kuulla ! Mut niimpää, niit tulee sitä mukaa ku ehin tekee ^^ Nyt oon tosin yrittäny tehä vähä useemmi ku kerran kuussa :D Kiitos paljon jii <3

      Poista
  4. Mun mielestä noita sun videoita on kiva kattoo. Tiiäkkö mulla on hirvee ikävä sua :( Oot oikeestaan ainoo ihminen joka on jääny osasto aijoista mieleen :) Mietin sua usein et ois kiva nähä. Sun kanssa oli jotenki nii rentoo olla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei hyvä c: Ja aijaa ! Aika jännä et just mä :'D Mut meiän pitäs kyl nähä joskus !

      Poista
  5. Sun videot on mahtavia! :) Tykkään niistä tosi paljon. Ja videoita tulee mun mielestä sillee ihan sopivin väliajoin, toki ei haittaisi, vaikka niitä tulisi useamminkin.
    Tän päiväinen meikki oli mun mielestä tosi raikas ja kaunis. Sininen sopii sulle tosi hyvin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Purrrr kiitoksia :3 Ja tämä selvä ! Kiva, että tykkäsit meikistäkin ^___^

      Poista
  6. En itse hirveesti välitä videoista (johtunee koneen rajoittuneista äänentoistokyvyistä...) mutta tää on sun blogi joten jos sun tekee mieli tehä videoita ni tee just niin paljon ku haluut! :D ethän sä mistään näistä teksteistäkää käy kyselemää et kelpaako...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :DDDD No joo totta puhut ! Ois aika läppä jos kysyisin aina hahaha, mut mä vaa mietin sitä et tuleeks nyt videomatskuu liikaa tai sillee et halusin kuulla mielipiteitä :) Ilmeisesti ei tuu mikä on hyvä juttu ^^ Vaikka kaikki ei niistä välitäkään

      Poista
  7. Joo mä ainaki tykkään videoista ja ois tosi siistii et tulis niit lisää :D ja upea meikki varsinki värit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okeiiii hyvä, hyvä :3 Ja kiitoksia !

      Poista
  8. jooh videoita 8) ps. sain tilattuun vihdoinki sun kanavan.

    VastaaPoista
  9. Kiva meikki.. Nuo kulmakarvat olivat minun silmääni todella kivat!!

    VastaaPoista
  10. musta noi videot on iha sika hyvii ja niit tulee ihan kivan usein mutta tottakai niitä vois tulla useemminkin. c: Olisi kiva jos voisit tehdä jossain vaiheessa taas jotain ihan asia videoitakin :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah no hyvä juttu ja eiköhä niitä taas tuu jossai kohtaa :'D

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)