keskiviikko 9. heinäkuuta 2014

The things behind the things

Helou!

Vaikka mulla on ihan törkeesti materiaalia tänne blogiin, niin aattelin kuitenkin ottaa vähän lisää kuvia ja tulla tähän meikkien sekä videoiden väliin tekemään pienen postauksen sellasista "suihkutuotteista" joita mä käytän. Idean sain ihanalta Saijalta, kun Saija kommentoi mun  ☆ Sunday's special ☆ (Seven fucking deadly sins)-postaukseen näin "Ootkos muuten koskaan tehny postausta miten poistat ja puhdistat maskit? Kun on vahvoja mohniä nassussa, ne pitää kans saada hyvin pois. On aina kiva tietää muiden rutiineja. :)" Ja ton kommentin perusteella ajattelin esitellä pari tuotetta, joita mä käytän nimenomaan naaman ja hiusten pesussa ja hoidossa.


Ensimmäinen tuote on Sebamedin syväpuhdistava puhdistusvaahto, jota mä käytän aina meikkien pesemiseen. Myös meikittöminä päivinä mä pesen tolla naamani ja hyvien tulosten takia oonki käyttäny tota kyseistä vaahtoa jo usean vuoden ajan. Tota Sebamedin syväpuhdistavaa puhdistusvaahtoa saa ainakin apteekeista reilulla 10 eurolla ja toi on kyllä ehdottomasti paras tuote meikinpesuun ja ihon hyvinvoinnin ylläpitoon, mitä oon koskaan kokeillu. Joskus 14-15 vuotiaana mulla oli jos jonkinlaista meikinpuhdistus ainetta, mutta vasta jälkeenpäin oon tajunnu ettei niistä yhtäkään ollu tarkotettu mun iholle. Toi vaahto yksinään riittää kaikenlaisten meikkien ja epäpuhtauksien pesemiseen ainakin mun kohdalla ja harvoin käytänkään enää mitään muita tuotteita kasvojen osalla. Välillä kuorin mun naaman sillä I love... Strawberries&Cream exfoliating shower smoothiella, jonka esittelin tässä postauksessa, mutta sitä teen oikeestaan vaan omaksi ilokseni. Talvisin saatan myös käyttää satunnaisesti kasvorasvoja jos niitä nyt sattuu ilmestymään mun kaappeihin, mutta niitäkin käytän vaan omaksi ilokseni. En siksi, että tarvitsisin niitä.


Kolme seuraavaa tuotetta on sellasia tuotteita, joita mä käytän hiusten pesemiseen ja niiden hyvinvoinnin ylläpitämiseen. Kuvassa näkyy siis Schwarzkopf Gliss Ultimate Repair - shampoo, hoitoaine sekä hiusnaamio ja noitakin tuotteita oon käyttäny jo pitkään todettuani ne erittäin toimiviksi kaikkien aikaisempien hiustuotteiden jälkeen. Varsinkin tiheään tahtiin tapahtuvan hiustenvärjäilyn takia noi on tosi tarpeellisia tuotteita mulle ja mustan värin takia mä oikeestaan noi alunperin otin käyttöön. Yleensä ostan noita Schwarzkopfin tuotteita ihan perus Citymarketeista tai vastaavista kaupoista.


Neljäs tuote on myös Schwarzkopfilta ja se on Schwarzkopf glissin hoitoainesuihke. Käytän tota suihketta oikeestaan aina hiustenpesun jälkeen ja välillä vaikken ois edes pessykään hiuksiani. Toi on siis tarkotettu kuiville sekä rasittuneille hiuksille ja ostan tota yleensä samoista paikoista kuin edellisiäkin Schwarzkopfin tuotteita. Ennen käytin tollasta samanlaista tuotetta, mutta se puteli oli punanen ja se oli tarkotettu enemmänki värjätyille hiuksille. En oo kuitenkaan huomannu hirveesti mitään eroja noitten suihkeitten välillä, joten mulle se on aikalailla ihan sama kumpaa käytän. Punanen tosin tuoksuu paljon paremmalle.


Viimeset tuotteet, jotka nyt esittelen on Biozell professionalin hoitavia sävytteitä. Mulla on ollu noita aika monen värisinä, mutta tän hetkisen hiustenvärin takia mulla on nyt käytössä sävyt "Silver" ja "Plum". Yleensä käytän noita sävytteitä kerran tai kaks viikossa ja mun rutiini on sellanen, että sekotan noita about saman määrän yhteen, levitän sen sekotteen hiuksiin, annan vaikuttaa 5-15 min ja sit pesen pois. Noi sävytteet on muistaakseni jotain 10e luokkaa ja noitakin saa Cittareista ja vastaavista kaupoista. Mun mielestä noi on käteviä siinä mielessä, ettei aina tarvitse värjätä hiuksia kun ne haalistuu, vaan sillon tällön voi tehä tollasia "tehohoitoja" hiusvärin ylläpitämiseen.

Tässä nyt tuli ainakin vähän uutta infoa mun naaman ja hiusten hyvinvoinnista sekä niiden ylläpitämisestä. Jos teitä kiinnostaa tietää vielä jostain tietystä tuotteesta tai asiasta jota mä käytän meikkaamisessa, hiustenlaitossa tai jossain vastaavassa, niin kertokaa ihmeessä ! Ei mulla tällä kertaa ollu muuta, joten palaillaan taas pian ♥

20 kommenttia

  1. Yayy! Voi sinä söpö ihanuus! ♥ Ihanaa kun innostuit tekeen tämmösen! ♥ :D

    Toi vaahto onkin kiva uusi juttu mulle..joskus porukoiden kanssa asuesssa oli saman merkkistä kropan pesujutskua. Pesetkö sillä myös silmämeikin ja lähtee ihan hyvin? Tarvii pitää mielessä jos joskus tulis kokeiltua vaikka, on tässä kohtuu jees meikinpoistojutut, mutta jotenkin sellainen rutiinin uusimisfiilis. :P

    Schwarzkopfin tuotteet on kyllä kokemuksen ja kuuleman mukaan hyviä ja mm..biozell. Voitin sellaisen biozell-tuotepaketin taannoin ja on kyllä laatu vähän parempaa ku ihan halvimmat markettimömmöt, eikä silti mitään superkalliita kampaamojuttuja. ^___^

    ~ Frillycakes ~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oli hyvä ehdotus ^___^ Ja siis pesen myös silmämeikit tolla vaaholla, se on just kätevä ku ei tarvii mitää silmämeikinpoistoaineita eriksee vaa kaikki lähtee pois yhellä vaahotuksella :))

      Schwarzkopf on kyl tosi jees ! Ja nii on noi biozellitki c:

      Poista
  2. Tosi mukavaa luettavaa ja kivasti oot saanu tekstiä noista tuotteist aikaan :) ja muuten minkä väriseks värjäsit ihan ekaa kertaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla ^^ Ja ai siis ihan ekaa kertaa koskaan? :o Taisin laittaa tummanruskeisii vihreetä otsiksee, mut se ei oikee näkyny joten en tiiä lasketaaks sitä :D Mut siis sen jälkee värjäsin sellasiks blondi/ruskeiks :)

      Poista
  3. Noista biozelin maskeista, laitatko ite kuiviin vai märkiin hiuksiin? :)

    VastaaPoista
  4. Mitä käytät meikin alla? :) Olisko jotain pohjustusainetta jota suosittelisit (suht herkälle iholle) ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä käytän yleensä https://www.google.fi/search?q=elite+paris+just+perfect+makeup+base&espv=2&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=hF2-U6XrGebm4QTeyIC4Cg&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1600&bih=799#facrc=_&imgdii=_&imgrc=mxypFURwEgBleM%253A%3BXM6zoVMpqcsUjM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.iswii.net%252Faimages%252F0034%252F8157%252F1304933276.jpg%253F1304933277%3Bhttp%253A%252F%252Fbeautyplus.iswii.net%252Fnews%252Fcosmetics%252F25748%3B416%3B600 Tollasta elite paris:en just perfect primeria ja se on kyl ollu ainaki mun iholle tosi hyvä ! :) Mul on kyl suht hyvä iho et en sit tiiä miten se herkällä iholla toimii :0 Toinen mitä oon käyttäny on tällänen https://www.google.fi/search?q=elite+paris+clear+cover+base&espv=2&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=E16-U_6zKsim4gS1_oGABg&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1600&bih=799#facrc=_&imgrc=FU2-N6r1jhmOlM%253A%3B6WOgQR62mnfM4M%3Bhttp%253A%252F%252F4.bp.blogspot.com%252F-cJozaii7t1I%252FUY_hgUMwjcI%252FAAAAAAAAHGg%252Fkaver08-Ulg%252Fs1600%252F20130313_182421.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.everbluec.com%252F2013%252F05%252Fintroducing-elite-models-cosmetics-range.html%3B700%3B699 elite paris:en clear cover base, joka on kyl ollu myös ihan loistava. Ehkäpä jopa vielä parempi ku edellinen koska tää jälkimmäinen peittää ihon virheitä paljon tehokkaammin :)

      Poista
    2. Kiva! :) Tuo viimenen jäi kiinnostamaan, koetin netistä vähän ettiä tietoja siitä, sitä en saanu selville, mistä sitä saa..? :)

      Poista
    3. Mä sain sen mun kaverilta ja mun tietääkseni se sai sen ilmaseks ku se oli jossai meikkifirmas töissä, mut mä voin kyl kysästä ^^

      Poista
    4. Alisa sano et sitä saa kai ainaki Anttiloista ! ::)

      Poista
    5. Jes hienoa! pitää heti lähteä etsimään :3 Kiitos sulle! :)

      Poista
    6. Joo kannattaa :') Ja ei midistä !

      Poista
  5. Käytän samoja hiusten hoito tuoteitta ja shampoota. Ite tykkään kans :) varsinkin tuo suihkutettava hoito suihke ❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa :)) Ja jep, en pärjää enää ilman jotai suihkutettavaa hoitoainetta xd

      Poista
  6. noi hiussävytteet on ihania. oon aina ollu blondi aina mut väri alko kellastuun 18 vuoden iässä. ku pari kertaa kuussa tolla silverillä teen ja runsaasti aurinkoa niin ihana melkein platina. kukaan ei usko että oon luonnollisesti blondi ja vaan sävytän :)
    sit eilen värjäsin pinkillä alta ja latvat liilaks, näyttää super söpöltä. ei ihan mun tyyliin menevä mutta nyt ku mulla on nää niin tää hitto vieköön on mun tyyliii.
    oot ihana.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niin on ! Oon sulle kyl super kateellinen :D Haluisin itekki olla nimittäin ihan blondi, mut hei mahtava asenne :3 Ja kiitos paljon

      Poista
    2. on täs huonot puoletki, tosi paljo ihmiset dissaa sitä ja kuulemma olen älyllisesti liian vajaa... ja kun kesällä ruskettuu näyttää tyhmältä ku hiukset o iha valkoiset

      Poista
    3. Okeeii :s Aika jännä et viel tänäki päivän jotkut tosissaa pitää blondei tyhminä -.-"

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)