sunnuntai 13. heinäkuuta 2014

☆ Sunday's special ☆ (Mixing some stuff)

Moikka !

Mä en tiiä muistatteko te, mutta mä tein joskus toukokuussa kaks aika jännää lookkia, jotka voitte käydä tsekkaamassa tästä & tästä linkistä. Ensimmäinen meikki sai tosiaan alkunsa kaksvärisistä kulmista ja tossa toisessa meikissä ideana oli käyttää mahollisimman paljon violetteja sävyjä.

Viime lauantaina mä meikkasin suht normaalisti aamupäivällä, mutta sit illalla halusin kuitenki jatkaa sitä mun meikkiä jollain tavalla ja jostain syystä noi kaks edellä mainittua postausta pulpahti mun mieleen. Tutkailin vähän molempien postausten meikkejä ja yhtäkkiä idea kahen eri lookin yhteensulauttamisesta synty mun mieleen. Alapuolella näätte kuvan siitä, miten mä yhdistelin mitäkin meikkielementtejä ja miten tän postauksen meikki sai siis ylipäätään alkunsa.  



Noissa kahdessa toukokuussa tehdyssä meikissä mulla on kaksväriset kulmat, mutta tässä uudessa versiossa teinki ihan normaalit kulmakarvat ja kaksväriset huulet. Ite tykkään tän postauksen meikistä tosi, tosi paljon ja kuvatki onnistu oikein mainiosti. Eilen eräs "jii" nimimerkkiä käyttävä lukija muuten kyseli et mitä noi mun meikeissä esiintyvät pisteet oikein meinaa, mutta jouduin vastaamaan, että mä en tiiä sitä oikeestaan itsekään. Tiiän vaan, että ne näyttää mun mielestä hauskoilta ja niillä on hauska koristella kaikennäkösiä meikkejä ja luoda jänniä yksityiskohtia. Oon alkanu tekemään tollasia pisteitä ja muita härpäkkeitä aika usein nyt ku mulla on ne Cameleonin värit ja mun mielestä ne sopii melkeenpä mihin tahansa meikkiin. ^^

Paita/kirppis, käsikoru/kirppis, housut/carlings

Toivottavasti tykkäsitte tän kertasesta meikistä !

27 kommenttia

  1. Paras tapa tehdä pisteitä meikki siveltimen se toinen pää ite käytön myös nuppineulan loogisesti sitä pallo päätä ;D hieno tuli!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä teen just sil siveltimen toisel pääl tai sit pienel siveltimel ^^ Kiitos paljon !

      Poista
  2. Awwwwwws:3 tää o iha paras!!!!!!!!!!!! Varmaa mun tän vuoden lemppari!!!<3 ( ainakin tähä mennes ;) )
    Noi huulet ja toi eyelineri o aivan järjettömän ihanat :*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :DD Hahah kiiiiitoksia !! Kiva et tykkäät :3

      Poista
  3. Voi että sun hiukset on nii komiasti noissa kuvissa :'3

    VastaaPoista
  4. Vaaauu! Vaik toi meikki missä sul on vaalee tukka ni ei ehkä kuulu mun lemppareihin mut se yhdistettynä tohon toiseen ni toimiii! Toi tukka ja noi eyelinerit on ooh nii siistit! :--D ja hahaa noi pisteet on kyl hauskoja ja sopii näihin sun taiteiluihi :-))
    Viiva jii

    VastaaPoista
  5. Tästä tuli varmaan mun uus lemppari. Ihan mahtava meikki ja hiukset. :D

    VastaaPoista
  6. Tosta huulimeikistä en niinkään välitä, mutta toi silmämeikki on iha vitu upee. Wow. :---)

    VastaaPoista
  7. Nuo sun hiukset on niin ihanat <3 ja meikki on ihan loistava taas kerran!

    VastaaPoista
  8. waaaa mulla tulee mielee noista pisteistä peura (?) :3

    VastaaPoista
  9. Tosi siisti ,tyksin paljon! :D

    VastaaPoista
  10. Niinku jo totesin, näytät ihan modernilta metsänkeijukaiselta :3 jotain ehkä ööö "herkempää" (:'D) oisit voinu laittaa päälle, mut muuten näyttää superkivalta ! ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi moderni metsänkeijukainen kuulostaa nii hauskalta c: Mun mielest noi vaatteet sopii jotenki tohon lookkii, mut mielipide asioistahan on tunnetusti paha väitellä :') Kiitos Maeski !

      Poista
  11. Ompas kivan näkönen meikki! Ja noi pisteet on silleen aika kiva ja erikoinen lisäys tohon meikkiin :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia c: ! Itekki tykkään noista pisteistä ^^

      Poista
  12. Komee Pietu! Nois kuvis sun hiukset on tajuttoman hyvän näköset! Sulta saa aina kauheesti inspiksii omiin meikkeihin, kiitos siitä :D En kestä ku oot noin ihana! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww ihana kuulla :3 Kiitos itelles kivasta kommentista <3

      Poista
  13. mulle tuli noista pisteitä mieleen ensimmäisenä peura. c: vaikkei peuroilla ookkaa mitää pisteitä naamassa sain silti sellaisen mielikuvan. ei siis pahalla koska musta toi meikki on ihan tajuttoman upee ja pidän siit mu mielikuva peurasta ^^

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)