maanantai 21. heinäkuuta 2014

Mystique


Tää päivä on menny aika mukavissa merkeissä. Oon muokannu paljon kuvia, kuunnellu rakkausmusaa ja käyny kahvittelemassa mun tulevien "työnantajien" kanssa. (Kyseessä on siis se pariskunta, jonka hääjuhlat meen kuvaamaan ens kuussa.) Kahvittelun ja hääpalaverin jälkeen tulin kotiin ja meikkasin loppuun. Mulla oli siellä kahvilla nimittäin vain kulmat naamassa, koska en muokkaushommilta ehtiny enempää meikkaamaan, mutta nyt on taas hienot sotamaalaukset naamassa ja kohta mun pitäiski varmaan lähteä ottamaan parit kuvat tästä tän kertasesta luomuksesta. Aattelin nyt nopeesti julkasta kuitenki pari perjantaina otettua kuvaa, joissa mulla on pitkästä aikaa peruukki päässä.  

Ainiin, en tiiä huomasko kukaan, että viime postauksen kommentteihin vastaaminen vähän viivästy, mutta jos huomasitte, niin syynä oli tosiaan se, että sain lauantaina hauskan päähänpiston lähteä pyöräilemään Nurmijärvelle ja niin mä myös tein. Reilut 20 kilometriä tuli pyöräiltyä, eikä aikaakaan menny ku reilu tunti. Jäin iltalenkin jälkeen Annille yöks ja tulin kotiin (autokyydillä) vasta myöhään eilen illalla ja siitä syystä vastailin sit niihin kommentteihinkin aika myöhään. Pakko myöntää et oli kyllä aika hauska reissu, vaikka vähän kävi kunnon päälle se pyöräily. 

Mä lähen nyt kuitenki sinne kuvailemaan ja jätän teiät pällistelemään noita muutamia kuvia. Palaillaan pian c:

13 kommenttia

  1. omg oot laittanut noksu pyörän rääkkiin :DD olihan sen nimi noksu....mutt aaargh! mee pois noitten sun ihanien poskipäitten kaa! :D

    VastaaPoista
  2. Oooh! Tästä mä tykkään! Oot niin upea! Senkin taiteilijalahjakkuus ^_~ ❤
    Et muuten arvaa kuka mulle tuli heti ensimmäisenä mieleen tosta meikistä...Freddie Mercury 70-luvulla. :D

    Uih ❤ fillarointi on parasta!

    ~ Frillycakes ~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hiiii kiitos Saija <3 :3 Ai tuli XD Hahahah !
      Mut joo nii se on !

      Poista
  3. Upeita kuvii ja hieno meikki :) harmi et ei tullu sunday`s specialia :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ! Ja joo mä aattelin et teen, mut sit ku lähin sinne Nurtsille nii ei ollu aikaa :(( Sorry <3

      Poista
  4. I-H-A-N-A!!!!
    Meitsi tykkää oikein kovasti noist kuvist :) ja toi lätsä, tai no miksi sitä kutsutaankaan, sopii näköjään melkein kaikkiin sun meikkeihi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiiiiiitooooos :3 Joo lätsät on parhaita ^^

      Poista
  5. Vautsi, todellaki mystinen! Tulee mieleen tiekkö joku iankaikkisen vanha mustavalkoelokuva, joku kauhu varsinkin, tyyliin dracula! :D -Sussu

    VastaaPoista
  6. Mä oon vähän ihastunu suhun :)

    VastaaPoista
  7. Olin jännä ku kysyin sulta, et ootko ollu Nurtsilla laitoksessa ja vastasit myöntävästi.
    Itteki asun Nurtsilla, mutta en kirkonkylässä. En oo ikinä kuullut, että siellä on laitosta. Ihan uus juttu mulle...

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)