torstai 17. heinäkuuta 2014

Mä kaipaan kilpailuu, ihailuu. Muiden kustannuksel pilailuu.


Tänään päätin käyttää maanläheisiä sävyjä meikissä ja vaikka yleensä sellaset vähän rajummat värit vie voiton, niin olin tosi tyytyväinen tohon tän päiväseen meikkiin ja nimenomaan noihin värisävyihin. Kuvistakin tuli mun mielestä tosi kivoja. Huomenna mun pitäis vissii lähteä takas Järvenpäähän vaikkei hirveesti innostais. Toisaalta oonha mä täällä porukoilla jo vajaan viikon kuitenki punkannu nii on se ihan mukava päästä siellä omassa kodissaki käymään, mut sit toisaalta junassa istuskelu ja kauhee läjä papereita, jotka oottaa täyttämistä, ei kyl pahemmin houkuttele.. Viikonloppuna oon kai näillä näkymin lähössä nurtsille, siis jos rahat vaan riittää ja ens viikolla yritän päästä jollain konstilla Porvooseen. Sielläki oottais nimittäin yks meikkaus/kuvauskeikka ja tietty kaverit, joita en oo pahemmin kesän alun jälkeen ehtiny treffaamaan. Mikkeli, Turku ja Stadiki kuuluu itseasiassa siihen loputtomalta tuntuvaan reissulistaan, mutta pakko nyt oottaa seuraavia tukia ennen ku alan  suunnittelemaan sen enempää.  

Paljon pitäis siis vielä ehtiä tekemään ja mua on jo nyt alkanu masentamaan kesän loppuminen. Onhan tässä vielä jonkin verran aikaa ja oonhan mä tehny kaikenlaista kesän aikana, mut mikään ei vaan tunnu riittävän ja sekin jo itsessään masentaa tai oikeestaan ahdistaa tosi paljon. Tuntuu pahalta, kun en luultavasti ehdi tekemään joitain sellasia asioita, joita oon luvannu tehä tai joita haluisin tehä. Sekä mun itteni, että muiden puolesta. Pitänee varmaan vaan yrittää järjestää asioita tärkeysjärjestykseen ja rakennella jonkinlaista aikataulua, ettei ahdistais enää näin paljon. Ehkä nää asiat tästä jotenki selvenee. Anyways, toivottavasti tykkäätte kuvista/meikistä ja muistakaahan pistää siihen edelliseen postaukseen (tähän) kysymyksiä, jos teille tulee jotain mieleen.

Lippis/Ebay, Paita/Cybershop, Housut/Cubus

6 kommenttia

  1. Vastaukset
    1. Purr c: Jep nii tulee xd Juna on mun toine koti hahah

      Poista
  2. Ni nii kesä loppuu eiiiii mä en oo tehny viel yhtää mitää mut IHANA meikki!

    VastaaPoista
  3. Wow miten hieno meikki ! (: Oot kyllä tosi taitava.

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)