perjantai 18. heinäkuuta 2014

FOK JULLE NAAIERS


Helou. Pahoittelen, että joudutte koko ajan kattomaan mun naamaa näissä postauksissa, mutta kun mulla on  
vaan nyt ollu niin hirvee meikkibuumi menossa, että mitäpä sitä estelemään. Oon halunnu sit tietty ikuistaaki ne kaikki meikit luonnollisesti ja sen takia tää blogi täyttyy pelkästä meikkaamishössötyksestä ja kuvista. En mä itseasiassa ees tiiä, et häiritseekö se teitä, mutta toivon että ei. Pian koulut kuitenki alkaa ja pikku hiljaa se pimeyski tekee tulojaan ja sillon nää omakuvat viimeistään vähenee. Sitä ennen mä aijon kuitenki meikata niiiiin paljon ku vaan pystyn, koska mä vaan nautin siitä niin helvetisti.

Mulla on vähän sellanen fiilis, että toistelen tätä lausetta tosi usein, mutta taas on ihan pakko sanoa, että toi eilinen meikki oli ihan mahtava mun mielestä. Noita mustia pisteitä oli hauska tehdä eyelinerilla ja vaikka eka aattelin tehä niistä symmetrisiä palleroita, niin tollanen sottasempi jälki näyttiki sit paremmalta. Joku sano mulle blogissa tai youtubessa et ois kiva nähä mulla tosi ohuet eyelinerit, joten tein sit tohon meikkiin sellaset. Silmän alapuolella se ei kuitenkaan näytä siltä, sillä pehmensin rajaa runsaalla määrällä mustaa luomiväriä. Kaksväriset kulmat toimii aina, pinkki väri on tosi kivaa vaihtelua ja häivytyskin meni mun mielestä ihan nappiin.

Mitäs te ootte mieltä?


Ps. Ajattelin kirjottaa myöhemmin tänään tai viimeistään huomenna vähän perusteellisemman kuulumispostauksen vastatakseni erääseen kysymyspostaukseen tulleeseen kommenttiin, joka näyttää tältä. "Ootko oikeasti voinut paremmin viime aikoina vai et vain kerro siitä enää tässä blogissa?" Palaillaan siis sen merkeissä !

22 kommenttia

  1. Sulta tulee nii tiuhaan tahtiin postauksia, ettei perässä pysy mutta jälleen kerran tosi upeat meikit. :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah :'D Mieluummi liia usein, ku liian harvoin vai mitä? :D Mutta kiitoksia c:

      Poista
  2. Nuo meikit on tosi hienot :---)!!

    http://batmansdream.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. Haha ihanan pinkit meikit :) sun hiukset muute näyttää sinisilt nois kuvis xd
    Ja sen ku vaa laitat näit meikkipostauksii, sais itekki vähä jotai ideoit meikkeihi ku koulut alkaa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Purr kiitokset ja okei c; Hahhah joo, niihä ne vähä näyttää :'D

      Poista
  4. Pietu..sä oot lahjakas meikkaaja!? Miks et hae jonnekin meikki alalle tai jotain? upeaa kerrassaan <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyl mä ehk joskus viel haenki :) Käyn nyt vaa tän nykysen koulun loppuu ensiks :'D Mut kiitos paljon !

      Poista
  5. Ei mua ainakaan häiritse, et sult tulee meikkipostauksi. Sä oot niin lahjakas ja taitava meikkaamaan, ni sun meikkejä on kiva katella. :)

    VastaaPoista
  6. Mua ei ainakaan meikkipostaukset häiritse! Tosi kaunis meikki tälläkin kertaa, tykkään tosi paljon noista pilkuista. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä juttu c:: Kiitoksia vaan ja joo nii mäki hahah :D

      Poista
  7. Tää on niin kaunis ja ihuna! Pakko kokeilla itsekin! <3 <3 <3 oot ihuna meikkinero! <3 <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Purrr kiitokset ! Pistähä linkkiä sit johki mist näkee kuvii, jos kokeilet tota c: Ihana toi "meikkinero" Hahahha :'D

      Poista
  8. Tykkään tästä hirmu paljon ! Aivan ihanat värit :3 Tuli tossa mieleen , että oletko tehnyt koskaan ukkosesta tai salamasta meikkiä , tai miten sen muotoilisi , mutta ymmärsit varmaan :) sellainen voisi olla hieno nähdä sinun tekemänä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeee kiva juttu, kiitos ! Ihan mielenkiintonen idea, en oo ennen kyl tehny, mut voin joku päivä koittaa ! :>

      Poista
  9. Haha mun kommentti laatikko yritti estää mua kommentoimasta koska se katos *-* muut ihana ihana ihana meikki ja säki oot ihana! =3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Haha tyhmä kommentti laatikko. Kiitos paljon :3 !

      Poista
  10. Hyrr, saan näistä(kin) kuvista kauheet alemmuuskompleksit :( Oot ihana, purr ♥

    VastaaPoista
  11. Hei ku mietit et tuleeks näit omakuva-postauksia liikaa, ni entä jos tekisitki joskus niin, että meikkaisit joskus jonkun kaveris samanlaisella tyylillä ku ittes? Ois hauska nähä millasen meikin saisit loihdittua jonkun toisen kasvoille :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo pitäis vaa nähä jotai sellast kaverii jonka vois meikkaa :DD

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)