torstai 31. heinäkuuta 2014

Fantasy


Värjäsin eilen hiukset pitkästä aikaa, koska alko jo vähän kyllästyttää se violetti väri joka mun päässä on ollu jo tosi pitkään. Nykynen väri on tosiaanki vaaleensininen tai turkoosi riippuen vähän valaistuksesta ja tykkään näistä uusista hiuksista ihan hurjan paljon. Vielä jotain jännää haluisin niihin lisätä, mutta saas nyt nähä. Ehkä mä saan vielä tänä yönä jonkin villin idean jota lähden sitten mahdollisesti toteuttamaan.

Tänään mun oli pakko hoitaa hirveesti kaikkia "virallisia" asioita, kuten lappujen täyttelyä, sähköposteihin vastailua ja niiden lisäksi siivosin & kävin kaupassa, joten meikkaaminen meinas jäädä kokonaan väliin. Päätin kuitenkin uhmata nopeasti etenevää auringonlaskua ja taiteilin aamulla saamastani kirjeestä (ja sen sisällöstä) inspiroituneena jonkinnäköisen meikin tai maskeerauksen kasvoilleni. Kuvia en hirveesti ottanu, joten saatte nyt tyytyä tohon yhteen tuplakuvaan. Huomenna aion kyllä kuvata enemmän, jos vaan sää sallii ja aika riittää.

Anyways, se kirje josta mainitsin tipahti tänään ihan yllättäen mun postilaatikkoon ja se oli Emmalta, eli siltä Cameleonin kasvo&kehomaalien myyjältä (josta kerroin tässä postauksessa). Kirjeessä Emma kehu mun viime aikasia meikkituotoksia ja blogin sisältöä ja mukana tuli sivellin, joka on nimenomaan tarkotettu niitten "pisteiden" tekemiseen. Tekin ootte varmasti Emman tavoin huomannu, kuinka oon nyt innostunu lisäilemään niitä pisteitä jos jonkinlaisiin meikkeihin ja voitte vaan kuvitella, kuinka ilosesti yllätyin tosta kirjeestä! Päätin siis tehä meikin, jossa käyttäisin mun uutta "pilkkusivellintä" ja yläpuolella näätte lopputuloksen.

Pakko vähän avata tota meikkiä teillekin. En tiiä muista, mut mun on ainaki välillä vähän vaikea hillitä kaikkea sitä inspiraatiota mitä saan ympäriltäni.. Varsinkin, jos oon pitkään ollu meikkaamatta, kuten just nyt sen Turku-reissun takia, niin pakkohan sen inspiksen on siinä vaiheessa vaan antaa tulvia. Tänään mulla oli nimittäin tota meikkiä alottaessa sellanen visio, että maalaan pitkästä aikaa feikkikulmat ja muokkaan sitten jälkeenpäin koneella omat kulmakarvani pois. Värimaailmaksi ajattelin sinistä ja ehkä mahdollisesti pinkkiä, mutta kun kulmien teon jälkeen toinen visio joistain vähän normaalia erikoisemmista rajauksista puski pintaan ja pisteitäkin halusin tehdä, niin päätin sitten tehdä kaiken edellämainitun yhdessä ainoassa meikissä. Kaikki tossa meikissä tai maskeerauksessa on tosiaan niillä Cameleonin kasvo&kehomaaleilla tehty, paitsi siniset luomivärit, jotka on siitä mun yhestä ebayn väripaletista ja huulilla on hitusen Sugarpillin valkosta luomaria. Ainiin ja jos ette tajunnu, niin noi rajaukset imitoi siis jotain kirsikkapuita tai vastaavaa :'D

Kauheeta kun tuntuu että mulla on tän tauon jälkeen ihan hirveesti kerrottavaa, mutta ehkä mä jatkan suosiolla huomenna tätä kirjottelua ja alan nyt tekemään ruokaa. Kertokaahan mielipiteitä meikistä ja uusista hiuksista ^^ 

18 kommenttia

  1. Yh, miks jotkut osaa meikata? Ei oo reiluu ;<

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aw :'D Harjottelu tekee mestariiiiiiin :>

      Poista
  2. Mull varmaan tuli miljoona reaktioo kun luin tän:
    1. Olin ett mitä vittuu sun kulmilles on tapahtu mutt ne on aikk jännät vaikka sattuu oudosti väsyneisiin silmiin.
    2. vähäks noi hiukset on coolin väriset nyt ja eilen just totesin, ett sull ollut aik pitkän ajan liilat hiukset ett wow luit kait mun ajatukset:DD
    3. Tost tulee mieleen pikkusen sininen jeffree star
    4. Ihan jees, ett siivosit sun talos. Se kasa alko huolestuttaa :DD
    5. Meidän pitää joku päivä nähdä taas.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. XDDDDDD Joo kulmat on viel paikallaa, muokkasin ne vaa pois ja aijaa mitä ihmettä :'D Ehkä mä sit luin ja uu sininen Jeffree kuulostaa aika hassulta jajaja joo XD Siivosin sen kasan jo reilu viikko sit mut sit sotkin taas ja niin pitää ! :'D

      Poista
    2. oon vink vink ens viikoll jäkess :DDD ja mä aloin miettii silloin kun olin teill sitä, ett kuis paljon sä omistat vaatteit joss sull on vaatekaappi ja sit se JÄTTI kasa!! siis dude en omista edes itekkään niin paljon vaatetta :DD

      Poista
    3. Jooo katellaa :> Ja aaaaika paljon omistan xd Kaikki ei mahu ees kaappii :::::D

      Poista
  3. Vähäks siisti toi sun kirsikkapuu/eyeliner juttu!!!
    Ja noi kulmakarvat niiku loistaa sun naamas, ku ne on niin kirkkaal väril tehty :P
    Ja hiukset........ <3

    VastaaPoista
  4. Oooooi toi on niin ihana!! Ajoituksesta en pitänyt, tasan vuosi sitten kaverini (joka maalasi samanlaisii kuvia mutta kankaalle) kuoli oman käden voimalla... Mutta tosta meikistä tuli niin lämmin olo (vaikka lämpöä riittäiski) Hiukset on niiiiiin ihunat!!!! Lisää näitä pliiiiiiiiiiiiiiiideeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!! Oot niin ihuna ja hyvä bloggaaja/vloggaaja!!!!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :'DD Aika outo yhteensattuma..

      Poista
  5. Kuunteletsä Miyavia!? :ooo omfg :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah välil joo :D Joskus yläasteel se oli mun lemppari artisti :p

      Poista
    2. wtf?! ::::DD siistii ≧◡≦ ! x)

      Poista
    3. Joooo :D En kyl tost "uudest" Miyavist tykkää yhtää, mut vanhat biisit on aika jyy <3

      Poista
  6. Vau! On kyllä taas niin upee meikki! ^o^

    VastaaPoista
  7. Ompas hurjan kivat hiukset ja hurjan ihana meikki! Sun postauksia on niin ihana lukee varsinkin kun tietää, että jokaisessa postauksessa on jotain uniikkia ja hirveen kivan näköistä meikkiä odottamassa. Tykkään aivan sairaasti

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)