keskiviikko 30. heinäkuuta 2014

Did you miss me ?


Moi! Mä oon vihdoin kotiutunu viikon mittaiseksi venähtäneeltä Turun reissulta ja pakko sanoa, että oli ihan mahtavaa päästä eilen omaan sänkyyn nukkumaan, vaikka mun, Lauran ja Jassun viikko menikin ihan loistavasti. Kuvia mulla ei oikeestaan noista Turussa vietetyistä päivistä ole, paitsi kännykässä, mutta eipä se oikeestaan edes haittaa. Enimmäkseen me vaan hengailtiin Lauran kissojen kanssa ja kävelytettiin niitä, kärsittiin kuumuudesta, ryypättiin, etsittiin kaupungista pulloja ja tölkkejä, jotta voitais ryypätä lisää, juostiin ja kiidettiin pyörällä monta kilometriä keskellä yötä, jotta saatais baarista halpoja shotteja, sekoiltiin ja naurettiin sekä kaikkea muuta hupaisaa. Parhaiten tolta reissulta jäi mieleen ainakin se hullu siili, joka tappo ja rupes syömään jotain lintua, se kun nukuttiin hyvin valvotun yön jälkeen Aurajoen varrella ja se kun avaimet jäi röökille mentäessä sisään n. 6-7 aikaan aamulla, johtaen aikamoiseen sisäänpääsy operaatioon.. Kaiken kaikkiaan mulla oli siis aivan ihana viikko :)

En yhtään muista koska mulla ois viimeks ollu näin pitkä postaustauko, mutta kieltämättä teki ihan hyvää olla edes muutaman päivän ilman sitä tietokonetta, jota käytin vain muutamaan otteeseen viikon aikana (ja silloinkin työskentelin mun kummitädin taidenäyttely-julisteiden parissa.) Tällä hetkellä mulla on enää tasan viikko kesälomaa jäljellä, mikä on aika hirvee ajatus ja sehän tarkottaa sitä, että yritän nyt postailla mahollisimman paljon tän viikon aikana. Q&A videon vastaukset pitäis ainaki kuvata videolle ja yks vähän erikoisempi meikki-juttukin ois tässä jossain kohtaa tiedossa.

Ei mulla kuitenkaan tän enempää tällä kertaa. Ajattelin vaan nopeesti julkasta viime postauksen videolla näkyvästä meikistä pari kuvaa ja tulla kertomaan, että oon tosiaan taas kotona ja postailu jatkuu nyt entiseen malliin. Palaillaan siis pian c:

30 kommenttia

  1. omg oot vitun kuumis toss tokas kuvas! mee herra täydellisyys pois xD

    VastaaPoista
  2. no kyllä sa aika perkeleen kauan jaksoit siel turus hilluu :D
    ja tosi söpö meikki, tos tokas kuvas sun hiukset on tosi kivasti :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo vähä venähti taas :D Ja purr kiitokset

      Poista
  3. Kiva, kun oot palannut ruudun toiselle puolelle :)
    Ne on yleensä yksiä viikon parhaita päiviä, kun päivität nimittäin blogiasi!
    Itselleni tulee aina kauheen hyvä fiilis ku lueskelen sun tekstejä. En tiedä kiinnostaako sinua mun viestini, mutta mulle tavallaan tää sun blogis on tosi tärkeä, vaikka oonkin seurannut tätä aika vähän aikaa.
    Ja tietysti oon tosi kiitollinen siitä, että tuit mua kertomaan itsetuhoisista ajatuksista.
    En siis todellakaan oo takertunut tähän blogiin ja pärjäisin varmaan ilmankin, mutta tän kautta oon saannu muokattua itteeni ja elämääni paremmaks...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyl ihan kivaa kirjotella pitkästä aikaa blogiinki :> Ja aww kyl mua kiinnostaa ja arvostan tosi paljon sitä et pidät tätä mun blogia tärkeenä itelles ja et saat täst hyviä fiiliksiä ^^

      Poista
  4. Ihanaa et siul oli hyvä viikko <3 Ja ei siinä mitään, kun ei postausta tullut niin luulin että netissä on vikaa... :D Oot ihuna ja tää postaus oli energiaa antava! Ja sun meikit... <3 <3 <3 <3 <3 Oot ihuna!!

    VastaaPoista
  5. Ihana meikki ja näytät tosi hyvältä varsinki tossa tokassa kuvassa! :D

    VastaaPoista
  6. Niin kiva että oot taas enempi koneen ääressä ja pääsee sun postauksista nauttimaan! Vaikka viime aikoina oon kovin laiska kommentoija sullekin ollut, on sun postauksia hirmu kiva edelleen lukea ja kattoo kuvia. :)

    Tuli vaan mieleen ku oon viime aikoina enemmältikin luukuttanut vanhaa Panic! At The Discoa, että onko Ryan Ross maskeerauksineen tuttu? Ois ihan super siistiä nähdä sun versio jostain sen tuotoksista, etenki tuo lintuhässäkkä ois hirmu kiva! (http://ak1.polyvoreimg.com/cgi/img-thing/size/l/tid/8924024.jpg en pikagooglauksella löytänyt tuon parempaa kuvaa, mutta ehkä saat ideasta kiinni?)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihiii kiva juttu c: Ja ei kyl oo :o Pitääpä googlailla ja käyä kurkkaa toi linkki !

      Poista
  7. Haaaaiiii, oli jo ikävä näitä sun postauksia! ^^
    Mitä ihmettä, brutaali siili!! :DDD en tienny että ne tuommosia harrastaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeee kiva kuulla ^___^ Ja joo äläpä ! Olin järkyttyny :c

      Poista
    2. siilit on vain söpöjä nassukoita :<

      Poista
    3. Kuumottavia söpöjä nassukoita :c

      Poista
    4. Tästä lähtien kuumottavia, kyllä... 8<

      Poista
  8. Kuulostaakin ihan sika hauskalta toi viikko! :) Tommoset on niin siistejä juttuja! :) Ja "kerättiin pulloja ja tölkkejä et voitais ryypätä lisää" kuulostas niin multa, voisin niin tehä noin jos haluan juoda :D samoin toi halpojen shottien perässä juoksu. :D Mut kerro tosta siilistä, what the fuck ja mitä saatanaa? :D -Sussu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oli iha mahtii vaikka meniki aikalailla alkoholin parissa toi viikko :'D Saahan sitä välillä ottaaaaa c: Ja siis oltii jossai Tuomiokirkol ja sit nähtii siili joka meni puskaa ja hetken pääst kuulu kauhee meteli ja oltii iha wtf ja sit nähtii et sil siilil on hampaat kii jossai linnunpoikases ja kaikkee D: Mentii eka liia lähelle ja se siili vaa kipitteli karkuu, mut sit päätettii et annetaa sen tappaa se lintu loppuu ettei se jää kituu ja lähettii pois :c

      Poista
  9. Oot nii söötti! Kuka enäö käyttää tota sanaa... Mut hyvä et sait vähä lomaa blogaamisest!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah :'D Kiitoooos ja oon samaa mieltä ^^

      Poista
  10. Tein jonkin aikaa sitten ison virheen ja poistin puhelimen selaushistorian. Sen jälkeen en täällä oo käyny, ja nyt kun tulin apua mitä kaikkee oon missannu! Oli kyl ehkä isoin virhe koskaan poistaa selaushistoria ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awww :')) No mut kiva et eksyit tänne nyt uusiks ^^

      Poista
  11. Moi, löytyyks sulta tutoriaalia just tämmösiin kulmiin mitkä sulla tän postauksen kuvassa on? Oon sulta jonkun tutoriaalin kulmien piirtämiseen nähnyt, mut sun tyylis on muuttunut sen jälkeen ja nyt ne on tosi kivat tässä, vahvat ja selkeät ja haluisin tietää kuinka teet ne :) Sitten vielä semmosta kysyttävää, et onks sut mahdollista tavata jossain? En tarkota nyt mitään erityisempää tapaamista, vaan missä suhun vois törmätä kaikista suurimmalla todennnäköisyydellä? Haluisin kovasti joskus nähdät sut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka ! En nyt muista onks mul mitää tutoo, mut voin tehä sellasen vaikkapa videolle tai sit kuvilla jos vaan haluut :) Ja hmmm no tota Jäkessä mä pyörin ku tääl kuitenki asun, mut en sit oikee muista pyörimisistä tiiä :< Ku en oikee käy missää tapahtumiskaa tai sillee, mut Jäken keskustassa mut saattaa suurimmalla todennäkösyydellä nähä :) Hyvinkäällä, Lahessa, Stadissa, Joutsenossa ja Porvoossaki pyörin aina sillon tällön ja yleensä kirjottelenki blogiin aina et mihin oon lähössä millonki just senki takii et joku saattas mut bongata ^^ Toivottavasti täst kommentista oli jotain apua ? :)

      Poista
    2. Joo oli, kiitos :)

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)