maanantai 7. heinäkuuta 2014

ANIMAL


Mä ajattelin ton viime postauksen jälkeen pitää pari päivää postaustaukoa, mutta eihän tästä tuu yhtään mitään ku on niin paljon materiaalia tänne blogiin :'D Kahen kuvausreissun kuvat pitäis muokata, samoin ku yks video ja toissayöstäkin mulla ois paljon kerrottavaa.. Noh, ehkä on parempi et postaan liian usein ku liian harvoin. Tein eilen jostain hetken mielijohteesta uuden videon youtubeen ja kyseisessä videossa taiteilen naamalleni elämäni ensimmäistä kertaa eläin-meikin, eli tarkemmin sanottuna susi-meikin.

Toi meikki osottautu aika vaativaks ja taas kerran mua harmittaa, kun en omista kapeita kasvoja.. Toi sopis nimittäin mun mielestä paljon paremmin jollekin kapeakasvoselle henkilölle, mutta ei anneta sen häiritä. Otin myös muutamat kuvat tosta meikistä/maskeerauksesta ja niistä tuli ihan kivoja photoshop käsittelyn jälkeen. Mun olin muuten ihan pakko muokata tota ekaa kuvaa niin, että mun naamasta lähtee "narut" koska se kuva näytti jo valmiiks siltä, et mul ois siinä naamari päässä :D Eiks näytäki ?


Anyways, nyt mun pitää kuitenki alkaa meikkaamaan, koska lähetään tänään Jessen kanssa voitolla yöhön. Eli toisin sanoen seikkailu kutsuu! Antakaa ihmeessä kritiikkiä ja palautetta tosta meikistä, mut pitäkää mielessä et se on tosiaanki vasta mun ihka ensimmäinen eläinmeikki :) Harjottelu tekee mestarin ja ens kerralla osaan varmasti paremmin.

30 kommenttia

  1. Uskomaton o.o Siis erittäin hyvää työtä!

    VastaaPoista
  2. Pietuu sulla on tosi kapeet kasvot ite oon just aina katellu siit lähtie kun sun blogiin törmäsin et kuinka ihanan sirot kasvot sulla on ne on kaukana pyöreestä ! :) mun oli pakko tällee anonyymin sanoo ja upeit meikkei ja maskeerauksii muutenki ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitäää :DD Eikä oo... :D Mut kiitos noista meikki/maskeeraus kehuista c:

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Jep :D Unohin laittaa linkin sun nimee, mut nyt se on korjattu !

      Poista
  4. Ei helvetti miten siistiii!! Toi keskimmäinen kuva o ihana :) videosta laitanki kommenttia sit youtubeen XD

    VastaaPoista
  5. Wow, ihan mahtavaa taas. Tykkäsin tosi paljon. :)

    VastaaPoista
  6. Mieletöntä taas kerran!!! :) P.S voisit tehä jonku höpöttelyvideon taas, oon niin koukussa et katton noita vanhoja uudestaan ja uudestaan!!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos c: Ja joo enköhä mä pian taas sellasen tee :)

      Poista
  7. ...........siis täh? Pitikö tässä nyt jotain sanoa?.......
    Niin siis, juuri sain luettua Twilight -sarjan päätöskirjan Aamunkoin, jossa on ihmissusia (niinno, paremminkin muodonmuuttajia, mutta eniweis) ja luulin, etten ihan heti tule tekemisiin kirja- saati nettimaailmassa minkäänlaisten susien kanssa, mutta sitten tulet sinä. Ah, tuo keskimmäinen ehkä kaikista lähimpänä "oikeanlaista" sutta, kun muista 2 tulee naamarifiilis.. Meikki ei ollut ihan sellainen, josta pitäisin, mutta... aargh en tiedä

    VastaaPoista
  8. Ihan sairaan upee jälleen kerran! Huhhuh :D Ja mua ei ainakaan haittaa, että sulta tulee usein postauksia. Sun postaukset on jotenki niin persoonallisia ja kivoja lukee! (Vaikkakin oon tänki ehkä muutamaan kertaan jo tainnutkin mainita..) :'3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiiiitos Anniina :3 Ja kiva kuulla ! Ehkä oot joo, mut ei se mitään :'D

      Poista
  9. Too keskimmäinen kuva on ihan miäletön ! On siis eka ja vikaki, mut eniten tykkään keskimmäisestä , ihana :3

    VastaaPoista
  10. Mulle tulee enemmän mieleen kissaeläin, en tiä sit tekeekö noi silmän rajaukset sen vai mikä ihme!
    Ja ehkä oisin kaivannu tohon nenän varteen ylöspäin menevää karvaa, mut ei takerruta pilkunviilauksiin! :)
    Muuten cool ja onnistunu, superkiva toi kakkoskuva, näkyy nenän nyrpistysrypyt niinku kunnon sudella kuuluu höhö!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo okeiii :') Ja jeppis, ens kerralla menee sit paremmin c: Kiitos paljon ^^

      Poista
  11. En oo vähään aikaan pystyny kommentoimaan kun bloggerilla on jotain mua vastaan, mutta kuitenki, tää maskeeraus on upea! Ja edellispostauksen teemameikit, wau. Sä oot tosi inspiroiva ihminen, ja alkaa aina väkisinkin hymyilyttämään kun sun postauksia lukee, tulee ittellekkin niin positiivinen fiilis :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tyhmä blogger >:c Mut isot kiitokset kuitenki ! Ihana kuulla tommosta palautetta :3 <3

      Poista
  12. Ai siun naama muka pyöree?????? Nyt jätkä :D Kaukana kyl pyöreestä, upeet sirot kasvot joista moni antais mitä vaan!

    Itse maski on näin teatteria harrastavan silmin todella hieno kaikkine yksityiskohtineen, rajaukset ehkä antavat tosiaan kissamaista ilmettä, mutta luulen että jos nyt lähtisit tekemään samanlaista maskia uudestaan, onnistuisit taas paremmin. Ei muuta kuin harjoitusta vain, sussa ois kyl ainesta teatterialalle, sekä maskien että kuvien kannalta!!

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)