torstai 19. kesäkuuta 2014

Well this is fucking weird


Tein tossa pari, kolme viikkoa sitten peruukki-tilausta ebayhin ja päätin sit vähän heittäytyä eli lisäsin hetken mielijohteesta ostoskoriin myös yhden pitkän peruukin, jota en oikeestaan oo koskaan edes harkinnu tekeväni. Mun mielestä mulla on nimittäin ihan liian pyöreet tai sellaset epäsopivan muotoset kasvot pitkille hiuksille tai niin oon ainaki ennen ajatellu, eikä ne nyt muutenkaan oo mua hirveesti innostanu. Niinhän sitä kuitenkin sanotaan, että kaikkea pitää kokeilla, joten maksoin ostokset ja jäin odottamaan. (Hintaa tolla peruukilla oli vaivaset 7,46€)

Eilen saapu sit ensimmäinen paketti ja sieltähän löyty just toi kuvassa näkyvä sini-musta pitkä peruukki! Ongelma on siinä, että mä en nyt oikeen osaakaan päättää, että tykkäänkö tosta vai en.. :D Toisaalta toi on ihan kiva ja varmasti löytyy paljon sellasia meikkejä, sekä maskeerauksia joissa pitkä tukka on plussaa, mutta sit toisaalta on vaan niin outoa kattoa itteään pitkillä hiuksilla etten osaa sanoa mitä mieltä mä oon.

Tohon meikkiin oon kyllä tosi tyytyväinen ja jos ette sattumoisin oo huomannu, niin sininen väri on vähitellen hivuttautumassa takas mun lemppariks. Tai no sininen ja turkoosi. Itseasiassa tänään saapu toinen ebay paketti ja sieltä paljastu sit kaks lyhyttä peruukkia, joista toinen on juurikin turkoosi ja toinen taas vihreä.

Mä oon huomenna lähössä jo takas porukoille juhannuksen viettoon, mutta yritän parhaani mukaan ehtiä postaamaan ainakin niistä uusista peruukeista, sekä tästä päivästä, koska tänään tein jotain ihan mahtavaa. Sunnuntaina ois tiedossa spesiaali ja ehkä mä repäsen ja teen tossa heti juhannuksen jälkeen uuden videonkin! Myös teemaviikosta joku kyseli, mutta alotan sen tekemisen vasta sit ku mulla on oikeesti aikaa. Näitä kaikkia odotellessa ois kuitenkin ihan älyttömän siistiä kuulla teidän mielipiteitänne tosta peruukista ! Peukku ylös vai peukku alas ?

36 kommenttia

  1. Hieeeeeno! Tiiätkö sulle sopis älyttömän hyvin pidennykset >:O Sellanen kunnon pitkä takatukka-luihuletti, hihiiii!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha aww kiitti Noora ! :'DD Ehkä mä ensin totuttelen tohon peruukkii ja katon sit uusiks :D

      Poista
  2. Toi on just ihana *q* ja sull menee viimeistään siin kohdin hermot sen kanssa kun pitää harjata. Trust me :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Purrr kiitos Jesse c: Joo oli pientä karvanlähtöä ja agressoitumista eilen ton kanssa.. :D Saas nähä millo uskallan taas tapella ton päähäni !

      Poista
  3. Äääää apua! Mä löysin sun bogin ihan äsken ja voi ei oon ihan rakastunu tähän :3 Voin sanoo, että sun blogista tuli just mun lemppari! Ja mun mielestä toi peruukki on ihan mahtava ja käy sulle hyvin :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihiii kiitos super paljon, tervetuloa seuraamaan ja kiva, että tykkäät tosta peruukistaki c::

      Poista
  4. en ihan aluks meinannu tunnistaa sua tosta kuvsta :D mutta ehdottomasti peukku ylös, toi sopii sulle ihan järjettömän hyvin

    VastaaPoista
  5. Pakko kyl sanoo et peukku toooosi ylös :o !

    VastaaPoista
  6. Ihana peruukki! Sopii sulle tosi hyvin!

    VastaaPoista
  7. Ihana meikki :)
    Miten oot oppinut meikkaamaan noin hyvin,
    Vai onko se vaan pitkäjänteisen harjoittelun tulosta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sipe c: Ihan vaan harjottelemisen tulosta toi on ^^

      Poista
  8. Värit on ainakin mun makuuni toi pipo on tosi siisti , peruukkikin sopii ja meikki on upea joten peukku ylös (Y) :)

    VastaaPoista
  9. rupeen varmaa koht itkee, oot ihana :3

    VastaaPoista
  10. Tosta pitkästä peruukista ja väristä mulle tulee mieleen jonkulaine tekno-intiaani.. ilman piippua ;)
    Vaikket heti lämpene tuolle. Eihä sitä tiijä minkä päähänpiston joskus saa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Cool ! :D Tekno-inkkari kuulostaa just siistiltä. Pitää salee hankkii toho mätsäävä piippu ;D Ja niin eihän sitä tiiä c: Nyt oon kattonu tota kuvaa jo nii pitkää et se alkaa näyttää aika hyvältä omastaki mielestä ^^

      Poista
  11. sanooks sun porukat mitää tosta sun meikkailusta, ku vanhemmat ihmiset saattaa ola sillee "pojat ei meikkaa eikä käytä peruukkeja"

    VastaaPoista
  12. Sä oot aivan ihana toi peruukki einäytä yhtä peruukilta sopii sulle ku "hiukset päähä"? Ja toi meikki on ihana!

    VastaaPoista
  13. sulla nyt tuntuu näitä postauksia tulevan reippaaseen tahtiin muutenki mut heitän nyt ilmoille tälläsen et mite ois videoo/postausta ennakkoluuloista erilaisiin tyyleihin? Inhottaa ku vetää tietyt kuteet niskaa ni heti on leimattu tietynlaiseks. Kylhä se ulkonäkö ja tyyli voi jotai kertoo mut se o alkanu menee yli nykyää. c'moon eletää kakstuhat lukuu ja viel pitää vetää ongelmaa ulkonäöst. ja juuuh peruukille ja meikkailuille peukkua ylöspäin♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo voisin jossai kohtaa väsää jonku toho aiheesee liittyvän postauksen :) Ja kiitos !

      Poista
  14. ootko tyttöihin vai poikiinpäi, vai etkö luokitele suuntautumistas?

    VastaaPoista
  15. ihanat värit, sulle sopii kaikki hiustyylit, meikit jne. :)

    VastaaPoista
  16. Saako laittaa peukun vaakasuoraan? Toi kuva on kyllä siisti ja hauskaa nähä taas jotain uutta sulta, mut mä kyllä tykkään sulla lyhyistä hiuksista:-) tai ainakin tähän mennessä :-p
    Viiva jii

    VastaaPoista
  17. Tottakai saa :')) Kiva kun kerroit mielipitees jii ! :) Itekki tykkään enemmä lyhyistä hiuksista itelläni, mut on toi peruukki ainaki vaihtelua jos ei muuta ^^

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)