maanantai 30. kesäkuuta 2014

Triple


Pridet jäi tänä vuonna väliin, mutta pitää kattoa sit ens vuonna uudestaan. Mun oli ihan pakko saada unta perjantain ja lauantain välisenä yönä, koska perjantaina Marjaana ja Joba kävi molemmat mun luona ja muutenki yöunet oli aika vähissä sen viime postauksessa nähdyn videon tekemisen jälkeen. Oon tällä hetkellä tosiaan Turussa Lauran luona ja ei oo kyllä kaduttanu hetkeäkään, että lähin tänne. Ei olla ehitty kuvaamaan yhtään ja muutenkin nää päivät on menny enimmäkseen sisätiloissa, mutta hauskaa on kyllä ollu :')

En oo ihan varma millon lähen täältä Lauralta, mutta ilmottelen sit ja kyllähän sen postaamistahdista varmaan huomaa :) Ajattelin tulla tähän väliin lisäämään parit kuvat, jotka otin Jobasta sillon viime perjantaina kun se käväs mun luona Järvenpäässä. Oon noihin kuviin aika tyytyväinen ja pikkuhiljaa se ihmisten kuvaamistaitokin alkaa paranemaan.

Mitäs tykkäätte kuvista ?

10 kommenttia

  1. sustaha on tullu iha ammatti kuvaaja! :) ja sulla on aina joku hyvä kohde kuvata ;)
    ja toi postaamistahti on kyl näköjää hidastunu, mut hei mä keksin vihdoin tekemist ja kylhä sulki pitää olla jotai pientä taukoo täs postailus ku o kesä( tai no ainaki pitäis olla...) XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah kiitoksia :) Ja joo ehkä se on iha hyvä kesäl vähä hillitä koneel oloo :p

      Poista
  2. lahjoi ois oikeesti ammattikuvaajaks! ja usko mua, koska ite opiskelen valokuvausta. :) kivoja kuvia kyllä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vitsi kiitos paljon Miranda ! :)))

      Poista
  3. hän on tosi kaunis :0 ja oot hyvä kuvaa ^^

    VastaaPoista
  4. Moi! Mä löysin sut youtubesta vahingossa vähän aikaa sitten, kun katsoin videosi viiltelystä. Painoin "play" ja se ilme ku olitkin jätkä!!! Ei siis todellakaan pahalla mut olin ihan varma,et oot tyttö. :) Kiinnostuin ja kattoin sun muitakin videoita ja mä oikeesti melkein rakastuin!<3 Sun videoita on niin kiva kattoa, ku oot jotenkin erilainen olemukseltas ku muut mitä oon kattonu.. et "hössötä" ja ylipirteile, säädä, sekoile, vaan oot iha vaan "joo täs mä puhun" mut silti se ei oo semmosta tylsää katottavaa vaikket ees hymyilis, äh vaikee selittää. :) Ja sit toi meikkaaminen, oikeesti, mieletöntä! Mut yks kysymys mikä mua mietityttää, koska uteliaisuus mut miten sun vanhemmat/sukulaiset otti/ottaa sun meikkaamisen? Kun miehet ei yleensä meikkaa, varsinkaan noin rajusti! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja hei, mä jäin lukeen sun blogia, koska vaikutat niin kivalta ja ihanalta! Selailin noita tägejä ja löysin tekstit Jossusta! Mulle tuli kyyneleet silmiin ja olisin lukenut teidän tarinan otsikolla "Mut pelasti muinoin enkeli..," mut mulle näkyi vaan kuvat! :'(

      Poista
    2. Helouuu :> Hahah joo aika usein mun sukupuolest erehdytää, mut kiva kuulla et tykkäät mun videoista noin paljon ^^ Siis kyl mun vanhemmat ja sukulaiset on ottanu koko homman iha hyvin :) Jotku vähä vanhemmat sukulaiset ei siit kai pahemmin tykkää, mut eipä ne mulle siitä ikinä mitää sano (:: Et eipä siit enää nykyää tuu sanomista, sillon ku alotin nii muutamaa otteesee jotai kommenttia mut siihe se sit jäi ja apuaaa mitä miks siin näkyy vaa kuvat :0 Käyn tsekkaa !

      Poista
    3. Eiku jooo se fontti oli musta ku mul oli ennen valkonen tausta blogis ! Korjasin sen nii pääset nyt lukee ::)

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)