sunnuntai 8. kesäkuuta 2014

☆ Sunday's special ☆ (Stitch mouth makeup)


Tilasin viime kuussa mun ensimmäisen tilauksen Sugarpill:iltä ja tossa pari päivää sitten kävin sit hakemassa ton kyseisen rakkaus pakkauksen postista. Oon kuolannu Sugarpill:in meikkejä jo ihan törkeen pitkään ja viime tukien tullessa päätin sit vihdoin tilata muutaman luomivärin, koska oon kuullu niin paljon hyvää noiden värinappuloiden pigmentistä ja laadusta. Ainoo este sille tilaamiselle on aina ollu hinta, sillä yhen tollasen luomivärin hinta on $12.00 eli karkeesti muunnettuna 8,7€

Okei se ei ehkä kuulosta pahalta, mutta mä halusin nimenomaan valkosen ja mustan napin ja sit lisäks päätin ottaa vielä yhen värin ja valitsin kaikista vaihtoehdoista punasen. Toimituskulut tuli nimittäin vähän halvemmaks määrää kohden ku otti kolme kappaletta. Yhteensä mun kokoama paketti makso siis $36.00 + toimituskulut $14.00 eli $50.00. Euroina se tekee 36,6€ ja se on mun mielestä jo aika paljon kolmesta luomiväristä. Ainakin mun omalle budjetille. Eikä siinä edes vielä kaikki, sillä pari viikkoa sitten mä sain kirjeen itellalta ja siinä luki, että mun paketti on jääny tulliin.

Jouduin siis täyttämään vielä netissä monisivusen tulli selvityksen ja maksoin vajaan kympin lisää noista jo valmiiksi suht kalleista luomiväreistä. Kyllähän noi sit loppujen lopuks osottautu todella laadukkaiks ja hyvä pigmenttisiks, ku vihdoin sain ne haltuuni, mut c'moon vajaa 50 euroa kolmesta pikkusesta väristä on ihan liikaa.. Sillä hinnalla luulis saavan semmosta settiä, että vois peittää vaikka kolmannen asteen palovammatki pienellä sipaisulla, mutta ei noi nyt ihan niin kyvykästä kamaa oo. Jos rehellisiä ollaan, niin petyin vähän sillä ei noi nyt hirveesti mun ebaysta tilatuista paleteista eroo. Totta kai pigmentti noissa on hyvä ja varsinkin tohon mustaan väriin oon tyytyväinen, mutta odotin kuitenkin enemmän. 


Asiasta toiseen, päätin eilen testata noita uusia Sugarpill:in meikkejä ja päädyin tekemään vähän normaalista poikkeavan ja melko haastavan meikin, jonka näätte kohta tossa alapuolella. Käytin kaikkia noita luomivärejä, mutta tällä kertaa ette nää edes sitä pientä häivähdystä tosta punasesta, (käytin sitä varjostuksissa) koska kaikki kuvat on mustavalkosia. Luomivärien lisäks meikkiin kuulu perus meikkipohja, musta eyelineri sekä musta kajaali. Aikaa mulla kulu kyseisen maskeerauksen tekemiseen joku parisen tuntia, mutta oli se kyllä sen arvosta. Oon nimittäin ihan helvetin tyytyväinen lopputulokseen ja tää onkin ehkä yks mun parhaimmista meikeistä, mitä oon tähän mennessä tehny. Varsinki noi kaukaa otetut valokuvat näyttää ihan mahtavilta ja hei, kuka tarvii halloweeniä näyttääkseen siistiltä ;) En mä ainakaan.

Ajattelin eka, etten muokkaa mitään sellasta kuvaa missä mulla on silmät auki, koska ku mulla on silmät kiinni nii noi mustat "kuopat" on niin näyttävät, mut lisäsin nyt kuitenki yhen silmät auki kuvan, että näätte miltä toi meikki näyttää ilman noita ammottavia kuoppia silmien tilalla. Pakko muuten sanoa, että tällästen meikkien takia mulla on välillä kauhee valinnan vaikeus kulmakarvojen osalta. Rakastan nimittäin tehä tollasia luonnottomia kaaria sekä kaikkia erinäkösiä/värisiä viivoja ja oonki viime talvesta asti pohtinu et sheivaisinko kulmat jälleen pois. Yleensä tälläset asiat ei tuota mulle mitään päänvaivaa. Mä vaan teen mitä haluun ja harvoin kadun sitä jälkeenpäin, mutta tää kulmakarva-jupakka on kyllä aikamoinen probleema. Rakastan nimittäin tehä myös luonnollisia kulmakarvoja ja se tekee tästä tosi hankalaa.. No mut joo, pitää varmaan vielä miettiä asiaa eri kannoilta ja niin pois päin. Lopetan tän jaarittelun nyt kuitenki tähän ja jätän teiät pällistelemään tota meikkiä. Toivottavasti tykkäätte tosta yhtä paljon ku mä ^_^

47 kommenttia

  1. damn mite siisti ja ihanan pelottava meikki!!!! <3<3<3<3
    ja et sä kyl mitää halloweenii noihi meikkeihi tartte. Kyl o äijäl asennetta.
    Voin vaa sanoo et WOW

    VastaaPoista
  2. Apua Alice poistin vahingossa sun kommentin D: Mutta kiitos kuitenkin kehuista :'D

    VastaaPoista
  3. Toi meikki on kyä tosi upee ! Ja huamaa et sulla on taitoo tehä haastavempiaki meikkejä (:

    VastaaPoista
  4. Wow! I'm impressed! Tästä tuli uus lemppari! :)

    VastaaPoista
  5. Coooolllll! Mietin muuten et meeksä näillä sun meikeillä ihan kylillä vai onks nää sellasia kotona tehtäviä inspisjuttuja? Voin kuvitella miten mummot saa sydäreitä jos ton näkösenä käyt lähikaupassa :DD

    Hei mieti tota kulmakarvajuttua silleen, että jos sheivaat ne nii saat vielä enemmän harjotusta ku koitat pelkällä meikillä piirtää luonnolliset kulmat! How about that.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiiiiiiiiiitsa ! Ja se riippuu vähän :) Nyt ku oon lomaillu nii ei oo tarvinnu lähtee mihinkää paitsi tietty kuvailemaa, mut kyl mä joittenki vähän vaativempienki meikkien kaa oon käyny kaupassa :p En pysty ees kuvittelemaa mitä ne kaks koiran ulkoiluttajaa mietti eilen ku ne näki mut ku olin menos kuvailemaa XD

      Mut joo toi on kyl ihan totta ! Harjaantuis se kulmien piirto-taito ihan älyttömästi, mut pitääpä viel miettii ^^

      Poista
  6. Sairaan magee!! Kauan tollasen meikin tekemiseen oikein menee? ≧◡≦

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) Pari tuntia, niinku tossa postauksessa kirjotin :')

      Poista
  7. Uu siisti :))) Tyksin paljon!!! Joo sugrapill on ihan hyvä merkki ja laatua, mutta ite ennoo justiisa tilannut tuon rumban takia mikä siitä seuraa hinnoissa. Jos kiinnostaa nii suosittelen kokeileen merkkejä Kiko, joka on Milanolainen sarja, hinta-laatu suhde erittäin hyvä ainaki mitä nyt ite käyttänyt Kikon tuotteita 2008 vuodesta ja tykännyt oon niit saa tilattuu suomeenki nykyään. Just eilen kävin tekees itelleni Infinity eye shadow paletin ja voin sanoo et 4.90e/nappi on aika sairaan magee hinta. Tosin suurin osa väreistä on helmiäisiä/glittereitä mut kyl iellä niit mattavärei on ja kirkkaitasävyi löytyy :)) Sit sellanen Jenkki merkki kun Meow Cosmetics, sivut on ihan jäätävän näköset ja hirveet käyttää muttan jos sen ei anna häiritä niiiiiin sieltä saa todella edullisesti Hemmetin hyvii mineraali luomivärei ja niillä on ihan paras mineraalimeikki pohja ikinä mitä oon kokeillut (ja muuten tulee riittävästi kun se purkki nii mitä se on 3dl!?!). Sitten Frankie Savage esitteli blogissaan kerran merkki' Glamour Doll Cosmetics, joiden luomiväri systeemiin meinas levitä silmät päästä meinaan niiden Grab Bag tarjous on ihan mieletön, 50 sample coloria 5g, 54dollaria. oon kuolannut niii pitkä äet sais jonku tilattuu mut ehkä sit ku noi mun kiko varastot alkaa huveta :DDD. Eikä ne todellakaa muuten oo hinnalla pilattu sample sized on 1,25taalaa ja full color on sit 6taalaa. http://www.glamourdolleyes.com/index.php?main_page=product_info&cPath=93&products_id=847

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Purrrr kiitos c: Itekki tyksin ihan super paljon ja joo noi kuulostaa aika houkuttelevilta merkeiltä >:0 Pitääpä mennä tutkiskelemaan jos löytyis jotain kivaa :p

      Poista
  8. No nyt on niin siisti maskeeraus että ei ees sanat riitä kehumaan! Mahtava!!!

    VastaaPoista
  9. Ei hitto tää on upee! :0 oon miettiny et tykkäätkö pojista vai tytöistä? :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :> Molemmista tai en kummistakaan :D

      Poista
  10. jätkä, sää oot upee! ♥ kaikkee hyvää sulle ♥

    VastaaPoista
  11. Tosi upea! varsinkin toi ensimmäinen kuva :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiiiiiiiitoksia ! Se on munki lemppari noista :)

      Poista
  12. Väitätkö sä oikeasti, että nuo suun ompeleetkin on ihan vaan meikkiä?! Ihan sairasta! Näyttää niin kolmiulotteiselta, vaikka naama oli kiinni kännykän näytössä! Hullua, aivan upeeeeaaaa maskeeraus! (Y) :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Väitän :D Hahah kiitos paljon ihana <3 !

      Poista
  13. Mahtava meikki hei! Vaikka onki vähä pelottava :D

    ps. Ite oon sillointällöin tilannu tuolta sugarpilliltä. Tykkään ite tuosta valkosesta hirveesti, mut ne glitterluomivärit on kans kivoja. Niis onvaa se huono puoli et ei välttämättä oo näyttäny luonnossa ihan samalta kuin kuvissa :/ onneks noille sugarpillin väreille löytyy fanikuntaa, eli kyllä ainaki joku ostaa pois jos ite ei tykkää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitsa ! c: Sen on tarkotuski olla vähä scary c; Ja aijaa, pitää joskus tilata ja kokeilla niit glittereit ! Ja jep kyl joku ne kuitenki ostaa tai ottaa jos ei ite käytä :)

      Poista
  14. Heei bongasin sun blogin Vanity Cloudsin kautta ja pakko sanoa et upee blogi ja hienoa, että löysin tämän. =^.^= Ihanaa, et oot noin rohkee ja uskallat olla oma itses vaikka sulla on aika rankat taustat. Kaikki tsempit sulle! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jepa jeee mukavaa, että tykkäät ja kiitos paljon ! c::

      Poista
  15. Moi, mä bongasin sun blogin kans Vanity Cloudsin kautta ja hyvä ku löysin! Oot tosi taitava ja siisti tyyppi, osaispa itekki tehä ees jotain ton tyylistä, valtavat rispektit sinne suuntaan! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ^_____^ Kiva että säkin tykkäät ! Tervetuloa seuraamaan ja isot kiitokset <3 !

      Poista
  16. Moi, Mikset kuule mene meikkaaja/maskeeraajakouluun kun sulla kerta talenttia kyseiselle alalle ois? Parhaimmat työllistyy elokuva- ja teatteriproggiksiin suomessa.. kannattais harkita jos vähääkään kiinostaa. Yksityisiä ja maksullisiahan kouluja ne on mutta silti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koska mul on jo koulupaikka eikä oo varaa ainakaa täs elämäntilantees :) Ehkä sit ku koulut on käyty jne. (:

      Poista
  17. uiiiii, toi on niii hienoo o.o

    VastaaPoista
  18. Hieno meikki, paljon massiivisempi kuin mitä yleensä täällä sinun blogissa näkyy. Minä tykkään! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ! Joo välillä tekee mieli tehä vähän pidemmän kaavan mukaan noita maskeerauksia ^^

      Poista
  19. APUA siis ihan järkyttävän ihana ;_____; voiku osais ittekki.

    VastaaPoista
  20. Ommgg ♥___♥ Oot nii täydellinennn :'333! Saako sun kuvan laittaa taustakuvaks~♡?

    VastaaPoista
  21. Oooooow :3 Toi meikki on täydellinen ihanku säki♥

    VastaaPoista
  22. Aivan siis mielettömän makee meikki!

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)