sunnuntai 1. kesäkuuta 2014

Kesäkesäkesä !

Lauren rakas :3

Mun kouluvuosi loppu tiistaina, vaikka oikeesti meillä piti olla vasta keskiviikkona todistusten jako. Suunnitelmat muuttu siks ku opettaja tuli ilmeisesti kipeeks ja saatiin siis ne tokarit jo päivää aiemmin. Mun kesäloma ei kuitenkaan alkanu hirveen perinteisesti sillä parin viikon löhöilyllä, univelkojen pois nukkumisella ja loma moodiin siirtymisellä vaan heräsin keskiviikkona aikasin pakkaamaan tulevaa Porvoon reissua ja kavereitten valmistujaiskuvien kuvaamista varten. Alisa ja Jonna tulikin sitten hakemaan mut aamupäivällä ja räpsästiin itseasiassa molempien valmistumiskuvat jo Järvenpäässä. Torstaina menin vielä niihin varsinaisiin juhliin Siljan kanssa ja sen jälkeen oonki sit vaan chillaillu kavereitten nurkissa ja nauttinu lomasta.

Vaikka mä en oo hirveesti vielä tehny sellasia omia juttuja saati päivitelly blogia niinku olin ajatellu, niin tää loma on mun osalta alkanu kuitenki ihan älyttömän mukavasti. Oon nähny paljon Porvoolaisia kavereita ja juopotellu nää muutamat päivät oikeen urakalla. Itseasiassa ekaa kertaa monee vuoteen päättäritkin jää/jäi mun osalta väliin, koska ollaan tosissaan juotu niin paljon ja niin monena päivänä putkeen, ettei tänään innosta lähteä yhtään mihinkään. Kyllähän sitä ehtii vielä juhlia, kun siltä tuntuu :)

Niinku jo sanoin, nii en oo ehtiny vielä toteuttaa mitään omia projekteja tässä pari päivää kestäneen loman aikana.. x) Eikä tänne blogiinkaan oo vielä pahemmin tullu kesältä postauksia, mutta enköhän mä sit ala tekemään kaikenlaista siistiä kunhan vaan kotiudun täältä P-townista. Tällä hetkellä mun paluu suunnitelmat on vielä auki, mutta sit ku pääsen kotiin, niin kirjottelu jatkuu taas vähän säännöllisempänä ja niin pois päin.

Anygays, tän pidemmittä puheitta oikein ihanaa kesää kaikille ! <3

10 kommenttia

  1. Loma on vasta aluillaan ja sä puhut jo kuin koulut ois kohta ens viikolla alkamassa :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :DDD No joo ku en haluu et kesä menee hukkaaaaan ! :'D

      Poista
  2. hyvää lomaa, oot ihana ^^ <3

    VastaaPoista
  3. Hyvää lomaa sullekkin!:) Ihana lukee tätä sun blogii, mut vielä kivempaa olis, kun sais vähän enemmän vlogin puolelle videoita;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiiitoooos ja niit videoit tulee sitä tahtii ku ehin niitä tekee :)

      Poista
  4. Meidän sit pitää kans yrittää saada kesälle hetki aikaa toisillime vaikk munkin kesä tulee olee kiireinen :DD

    VastaaPoista
  5. tosi kaunis tuo tyttö ja säkin näytät hyvältä! :)

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)