tiistai 17. kesäkuuta 2014

Crazy something normal



Vitsi et säikähin ku heräsin tänää ja ihmiset oli tekstaillu ja laittanu blogiin kommenttia, et nyt se mun radio-haastattelu viiltelystä on tullu, mutta onneks kuulin sen sit iteki klo: 15.00 uutisissa ja löytyhän se vielä yle areenastaki. Jotenki oli tooosi outoa kuulla oma äänensä radiosta, mut pakko sanoa et tää oli kyllä ihan mahtava kokemus ja lukuunottamatta tota pientä virhettä, et mul ois tällä hetkellä ollu 7kk tauko viiltelystä, (Mikä tapahtu pari vuotta sitten) niin olin erittäin tyytyväinen sekä teksti, että radio versioon! Löydätte sen teksti version tästä linkistä ja itse radio version löydätte ainakin siten, että meette tähän linkkiin ja kelaatte kohtaan 01,29,00. Kertokaa ihmeessä mitä tykkäätte, jos käytte kuuntelemassa!

Radiosta kuitenkin muihin aiheisiin. Oltiin sunnuntaina vähän kuvailemassa mun ihastuttavan serkun kanssa ja oon tosi tyytyväinen noihin otoksiin. Kokeilin noissa tollasta... Öö.. Vanhanaikasta kuvanmuokkausta vai mikskä tota nyt pitäis kutsuu ja melko normaalit "otamiustaprofiilikuvafacebookkiin" kuvat muuntautu mystisen upeiks taideteoksiks, tai jokski sen tapasiks :') Jos jotakuta kiinnostaa, niin perus muokkausten jälkeen lisäsin photarissa noihin kohinaa ja tein niistä vielä mustavalkosia ja siinä se oikeestaan sit olikin.

Oli tosi jees pitkästä aikaa kuvailla mun serkkua, koska sillä on jotenki niin kuvaukselliset ja uniikit kasvot ja koska tunnetaan niin hyvin, niin osaan yleensä poimia ne "parhaat" otokset ja muokata niistä vielä parempia. Meiän kuvanmuokkaus-käsitykset tosin poikkeaa aika paljon toisistaan, mutta en mä muistaakseni koskaan mitään huonoa palautetta noista käsitellyistä kuvista oo saanu. Ainakaan serkulta itseltään. Toivottavasti tekin diggailette noista kuvista ja tietty siitä mun haastattelusta. Mä rupeen nyt valmistautumaan terapiaan lähtöä varten, joten palaillaan taas ! 

24 kommenttia

  1. Rohkeeta ja avointa tekstiä ja puhumista. Sä oot niin hieno ihminen!

    VastaaPoista
  2. tosi mahtavaa että puhut noin avoimesti!
    ps.haittaako jos pitää sun kuvaa puhelimen taustakuvana?

    VastaaPoista
  3. Sun serkku on tosi kaunis :)

    VastaaPoista
  4. Toi sun haastattelu oli niin hyvä. Ihanaa ku puhuit niin avoimesti tosta sun viiltelystä. Monet saa varmasti voimaa jaksaa elää eteenpäin vaikka välillä tulisikin huonompia päiviä:) Olet yksi ihannimmista ja vahvimmista ihmisitä ketä tiiän:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ja toivotaan näin !! :)

      Poista
  5. toi haastattelu oli tosi hyvä ite tykkäsin enemmän siit tekstistä mut molemmat olivat tosi onnistuneita c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okayyy ! Ja kiva kuulla et oli onnistuneita :3

      Poista
  6. Eihän tuo haastattelu kestäny ku joku 2 minuuttia... luulin että se olis paljo pidempi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se oli aika lyhyt :c Mut täyttä asiaa silti ! :D

      Poista
  7. Sie oot aivan todella mahtava ihminen, ja toi sun haastattelu oli kans hyvä ja sai ajattelemaa asioita :) Kaikkee hyvää siulle! :3

    VastaaPoista
  8. Sori, mut mun on aivan pakko kysyä ootko tyttö vai poika? Oon miettinyt tota niin paljon ja entiä miks se edes mua kiinnostaa.. Mut toivottavasti vastaat ja et suutu tästä. Ja muute se sun haastattelu oli tosi hyvä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Emmä nyt tommosest suutu, poika oon, niinku tuol vasemmas sivupalkis mun esittelyssä lukeeki ;)
      Ja kiitos paljon :)

      Poista
  9. Oot kyl mun mielestä ainaki tosi avoin ja rohkea, ja haastattelu oli hyvä ja asiallinen :) ite en oo vieläkää kertonu viiltelystäni juuri kenellekkään ja piilottelen jälkiä ja oon muutenki tosi liian huono puhuu , mut hyvä et sä ainaki osaat ja pystyt :) oon ilonen sun puolesta t:arpi käsi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) Kiitos paljon <3 Ehkä säkin vielä joskus uskallat ! Voimia c:

      Poista
    2. kiitos, nii ehkä :/

      Poista
  10. Huippu toi haastattelu toivoisin että itekki voisin olla noin avoin ku ees parhaat kaverit ei tiiä että viiltelen. Porukoillekkaan en oo kertonu koska ne varmaan heittäis mut mielisairaalaan. Ehkä mä vielä joskus uskallan kertoo jollekkin. Ja noi kuvat on muuten ihan mahtavia t. Suuri ihailija

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon <3 Ja niin, ehkä vielä joskus :)

      Poista
  11. kiva toi sun haastattelu. ja onks toi hyvännäköisyys teillä sukuvika ku toi sun serkku on niin pirun nätti? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiiiiitsa ! Ja haha :'D Enpäs kyllä tiiä !

      Poista
  12. Miks kun kelasin tohon kohtaan haastatteluun, siitä tuli jotain musiikkia, sitten avasin sen uudelleen ja kelasin, ja siinä kohdassa sanoit pari sanaa eikä ollu enempää? Vammaako mun kone vai oliko siinä oikeesti sulta vaan yks lause vaikka kirjallinen onkin pidempi?

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)