perjantai 6. kesäkuuta 2014

Bloody Mary


Helouu !

En tiiä mitä tää blogger nyt taas teki noille kuville, koska koneella ne näytti paljon paremmalta ja värit kirkkaammilta, mut no ei anneta sen haitata. Ihan siedettäviltä ne tossakin näyttää. :) Tein eilen tosiaan tollasen meikin, jossa yhdistin "pop art" tyyliä normaaliin meikkiin ja lopputulos on mun mielestä aika kivaisa. Photarilla leikkiminen on sen meikkaamisen lisäks oikeesti ehkä parasta ajanvietettä ja oon ihan koukussa koko touhuun. Toi lookki oli suht helppo toteuttaa eikä se muokkaaminenkaan ollu sellasta tuskaa, mitä se välillä on. Aattelin tässä lähiaikoina koittaa ihan sellasta pelkkää pop art -tai siis sarjakuva tyylistä meikkiä, koska sekin vois näyttää aika hienolta.

Viime aikoina mä oon meikannu aika paljon, mutta silti tuntuu et loppujen lopuks ihan liian vähän. Nyt kesällä kun on aikaa niin tuntuu et joka päivä pitäis tehä joku siisti maskeeraus tai meikki, vaikka mikään pakkohan ei oikeesti oo. Jotenki tuntuu et aika menis hukkaan jos en koko ajan tekis jotain, mut kyllä välillä pitäis oikeesti levätäkin ja kerätä voimia sekä sitä inspiraatiota ympäristöstä. Oon mä sitä lepäämistäkin tässä parin päivän aikana harrastanu, mutta en tosiaankaan tarpeeksi.. En tiiä mikä mulla on ku energiaa on niin paljon ja aikaa taas ihan liian vähän, mut tässä tilanteessa ihanne ois jos pystyisin vaikka vaan päivän ajan olemaan ilman konetta tai kännykkää, mutta mun tuurilla just sinä päivänä kaikki kaverit yrittäis soitella ja pistää viestiä, koska jotain tosi suurta (positiivista tai negatiivista) ois tapahtunu ja sit missaisin sen tai jotain vastaavaa.

Ehkä mä vaan yritän nyt vähän hillitä itteäni ja niin sanotusti pysähtyä ainakin parin päivän ajaksi. Lauantaina pitäis nimittäin palata jälleen Porvooseen viettämään Lauran valmistujaisjuhlia, mutta saattaa olla, että tällä kertaa jätän ne väliin ja keskityn itteeni. En mä Porvoossa sit ehtis kuitenkaan kauaa edes olla, koska maanantaina mulla on yks (APUA JÄNNITTÄÄ!) tapaaminen stadissa.... Jotkut ehkä muistaa mikä :')

Anyways, alotan nyt tän päivän kuvien muokkaamis-urakan ja jätän teiät pällistelemään noita mun alastonkuvia. (Oli mulla housut oikeesti jalassa ja paita laukussa D:) Kertokaa ihmeessä mitä tykkäätte meikistä ja koittakaa nauttia kesästä ! Mäki yritän sit ku on aikaa hehheh.

14 kommenttia

  1. ihana meikki (osaisinpa itekki)
    ja ihana oot itekki <3

    VastaaPoista
  2. jos tarttet lisää ideoit meikkaamiseen, nii tee joku Manson meikki :)

    VastaaPoista
  3. Wow. Eipä oikeen muuta voi sanoo. Oot kadehdittavan kuvauksellinen :----)

    VastaaPoista
  4. Mistä toi sun bannerikuvassa oleva paita on peräisin? Olen yrittänyt metsästää tuon tyylistä paitaa ympäri Suomea, mutta tuntuu ettei moista löydy mistään :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on valitettavasti kirppikseltä nii en tiiä mistä se on oikeesti peräsin :s

      Poista
    2. Eiku hei ! Siin on sellane lappu mis lukee et ginatricot ! :>

      Poista
  5. Siis mielettömän hyviä kuvia.. En meinannut saada silmiä irti niistä :) Koita nauttia kesästä, se on vaan kerran vuodessa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja kumarrus ! :') Ja joo koitan x)

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)