perjantai 13. kesäkuuta 2014

A couple of good friends, and information about the radio interview ! (Editoitu)


Hahah, enhän mä tätä uutta konetta voinu millään jättää himaan, joten tässä mä taas istun ja kirjotan uutta postausta. Oli nimittäin ihan pakko tulla vähän hehkuttamaan tätä päivää. Aamupäivällä Alisa ajo Porvoosta mun luokse ja suunnattiin suoraan Jäken Kin Sushiin nauttimaan rajattomasta määrästä sushia alle kympin hintaan. Tuolla Kin Sushissa on nimittäin 9,50€ maksava buffetti, johon kuuluu erilaisia sushipaloja ja niiden lisäksi lämmin ruoka, limppari sekä tee/kahvi. Jos asutte Jäkessä tai jossain lähistöllä niin suosittelen kyllä ehdottomasti, että käytte tsekkaamassa ton mestan tarjonnan :3

Ruoan jälkeen ajettiin takas mun kämpille, missä mä sit meikkasin loppuun, hoidin kaikki toimeentulotuki tsydeemit sekä pakkasin loput kamat kasaan. Juotiin vielä kahvit, hyvästeltiin vappuna ostettu helium-nalle puh (varsin veikeällä tavalla) ja suunnattiin kohti keskustaa. Alisa lähti ajamaan takas Porvooseen ja mä jatkoin matkaa junalla kohti Lahtea. Perille päästyäni käppäilin Lotan luokse jossa sit hengailtiin ja juteltiin "henkeviä" seuraavat pari tuntia. Lahesta mä junailin tänne porukoille ja tässä mä tosiaan kirjottelen ja nautin samalla äitin kustantamasta Ben&Jerry'sistä. 

Kaiken kaikkiaan tää päivä oli oikein mukava huolimatta sateisesta säästä ja edellisyön fiiliksistä.. Jostain nimittäin iski keskiviikon ja torstain välisenä yönä kunnon jälkimasentelut yhdistettynä ahdistukseen ja sanalla sanoen ihan helvetin vahvaan itsetuhoviettiin, vaikka ilta olikin kulunut paljon paremmissa merkeissä. Selvisin kuitenkin viime(kin) yöstä ehjin rantein ja tänään noista edellä mainituista fiiliksistä ei oo näkyny tai pitäiskö ennemmin sanoa, että tuntunu merkkiäkään.

Huomenna ajattelin lähteä pitkälle ja luontokuvaus retkelle, ellei jotain muuta hauskaa ilmaannu! Ja niin, sain muuten viestin siltä toimittajalta, joka haastatteli mua ja siinä lukee näin:

"Hei Pietu! Anteeksi myöhäinen viesti, mutta huomenna jutun pitäisi tulla radiosta (yleX ja hiukan pidempi versio radio Suomelta) - saat siis vielä viestin, kun juttu on varmasti tulossa."
Edit/ Oli taas väärä hälytys kamut, sorry :c Ehkä mä laitan sen ajan tänne blogiin vasta sit, ku se on oikeesti 100% varmaa ettei koko ajan tarvii jossitella !

Eli huomenna on melko varmasti se päivä, kun kaikki halukkaat saattaa kuulla mun puhuvan radiossa. Muutama teistä jo kommentoikin, että linkkaisin sen mun haastattelun sitten tänne blogiin ja niin mä aion sit kans tehdä, että kaikki sellasetkin sen kuulee, jotka ei huomenna radion ääreen ehdi.

Jos nyt siis oletetaan, että se haastattelu tulee huomenna ja etten ehi tekee uutta postausta siihen mennessä, niin tuun varmaan editoimaan ne tarkat tiedot tähän postaukseen. That's all, palaillaan 

16 kommenttia

  1. Ben&Jerry on kyl paras jäätelö ikinä :D ja joo linkitä se haastattelu tänne mä ainaki olisin tosi kiitollinen ja halukas myös kuuntelee sen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep nii on ! c: Koukutuin siihen keväällä ihan totaalisesti.. :D Mut joo mä linkkaan sen sit ^_^

      Poista
    2. Okei, nyt alko tehdä miel Ben&Jerry'siä (eikä sossulta oo tullu vielä rahoja) :<

      Poista
  2. hahaa, ehdin viel kommata tähän enne lähtöö, ja nyt onki hyvä lähtee ku tietää et sul o parempi olo ja ehjät ranteet :)
    ja toi weed lippis o iha paras :3

    VastaaPoista
  3. tää blogi ja sä ootte täydellisiä, just saying

    VastaaPoista
  4. mä haluisin jo nii kulla sen haastattelun c':

    VastaaPoista
  5. sun blogi aiheuttaa mulle jotain "en pääse pois koneelta" ongelmaa :'D mä eksyin sun blogiin ja oon selannu tätä ties kuinka ja kauan. Oon kattonu sun videoita ja lukenu moooonen monta postausta. Mä rakastuin tähän blogiin aivan täysin♥ ja oh god se sun video viiltelystä, miten joku voi puhua noin hyvin siitä aiheesta. Sen perusteella mitä oon ehtiny täältä stalkkaamaan oot ehkä upein ihminen ikinä missään koskaan. Voit olla varma ettet pääse tästä stalkkerista enää eroon :b emmä tiiä, parempi kai lopettaa tää kommentti koska jos jatkan tätä ni en saa silti ikinä sanottua sitä mitä yritän ja tää vaan jatkuu ja jatkuu. Jeps, ei mulla sitten muuta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Haha awwwws ! En mä tähän oikee muuta osaa sanoo ku et ihanaa, että tykkäät mun blogista ja videoista ! Kiitos tosi paljon <3 :)

      Poista
  6. Onks sul instagramii tai ask.fm käyttäjää?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu tuol sivupalkis on toi insta nii sitä kaut pääsee. Nimimerkki on kettuprinssi.

      Poista
  7. http://yle.fi/uutiset/viiltely_addiktoi_mutta_ei_vie_valttamatta_itsemurhaan/7286322 || ainaki tekstimuodossa oot jo päässy esii!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo huomasin kans ! Tuli kuulemma 10 ja 12 radiost, mut mä nukuin XD Äääää !

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)