tiistai 13. toukokuuta 2014

TOIVEPOSTAUSIDEOITA?

Huomaa taas millasissa fiiliksissä eilinen teksti synty. En vaan jostain syystä osaa kirjottaa sen ahdistuksen vallassa kovinkaan rationaalisesti saati selvästi, mutta tuskinpa se ketään haittaa.. Kirjottaminen kuitenkin helpottaa niin älyttömästi tiettyjen olotilojen käsittelemisessä ja eilen jos joskus oli sellanen olo, jonka halusin päästää ulos tekstin muodossa.

Pakko sanoa, että on tää eläminen kyllä välillä ihan helvetin hankalaa, kun yhdestä suunnasta kailotetaan sitä miten hyvin nykyään menee ja miten lääkitystä voisi jossain kohtaa alkaa vähentämään, miten ongelmat on nyt tiessään ja miten paljon oon muuttunu, mutta toisesta suunnasta tuleekin sitten vaan ja ainoastaan negatiivista palautetta. Jos en tietäis paremmin, voisin melkein luulla joidenkin toivovan mun romahtamista, sillä niin provosoivaa tää viime aikanen meno on ollu. Sit pitäis vielä ite osata arvioida se vointi kaiken tän hullunmyllyn keskellä ja vähemmästäkin alkaa pää hajoomaan. Tekis mieli taas kirjottaa etten yhäkään osaa sanoa mun voinnista juuta enkä jaata näiden mielialanvaihteluiden sun muiden takia, mutta musta tuntuu, että toistaisin vaan itteäni, joten jätän sen väliin. Noh, ihan sama. Turha mun on päätäni vaivata tollasilla asioilla. Pitää vaan yrittää olla ajattelematta liikaa, vaikka tahattomasti yritänkin analysoida jokaikisen ajatuksen joka päähän pälkähtää jos nyt rehellisiä ollaan..

En kuitenkaan jaarittele tosta aiheesta enempää. Asia, josta mun alunperin piti kirjottaa oli se, että tää blogi täyttää 21.05 eli ens viikon keskiviikkona tasan kaks vuotta ja oon miettiny, että pitäiskö sitä juhlistaa jollain tapaa. Esimerkiks nyt vaikka toivepostauksella? Teemaviikko siirtyy kuitenkin näillä näkymin jonnekin kesäloman alkuun ja musta ois super siistiä tehä jotain jännää ja mahdollisesti erilaista sen vuosipäivän kunniaksi, joten...

Kommentoikaa ihmeessä tohon alapuolelle, jos teillä on joku 
sellanen postaus mielessä jonka te haluaisitte mun toteuttavan ! :)

Kiitos 

Ps. Kiitos vielä siitä, kun jaksatte aina vaikeina aikoina muistuttaa miten paljon hyvää mun
 elämään oikeesti mahtuukaan, toivottavasti tekin saatte jotain positiivista irti tästä mun blogista !

21 kommenttia

  1. Lisää niitä sun kirjotuksia, mitä joskus laitoit :) tai päivä kuvina-postaus

    VastaaPoista
  2. videoita ehottomasti =) !!

    VastaaPoista
  3. Kertoisit videolla että mitkä asiat sua ärsyttää. Siis ihan yleisesti asioita vaikka joidenkin ihmisten tavat (mässytys, omahyväisyys) , tai ihan mitkä vaan asiat joko sussa, muissa tai ylipäätänsä jossain :D vaikka 10 asiaa :) sitten periaatteessa my day-postaus , mutta tekisit sen jokapäiväisistä rutiineistasi. (Kuvilla tai videolla) ihan aamusta iltaan mitä teet heti ekana ko heräät, siihen asti kunnes menet nukkumaan :) joskus olis myös kiva kuulla sun unelma-asioista! (Unelma-asunto, -hiukset, -kumppani, -kaupunki yms yms.) Ja ihan vaan kuvitteellisesti miettimättä mitään raha-asioita tai sellaisia! Siinä muutama mitkä olis ainakin mun mieleen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okkepokke, pidän nää mielessä ! :> Kiitos ideoista <3

      Poista
  4. May day , masennus,toinen viiltely/ itsetuhoituus aiheinen , meikkaus/ hius aiheinen, kaveri aiheinen, vaate ,harrastukset, joku syvällinen puhe :D

    VastaaPoista
  5. mulle tuli mieleen että voisit miettiä siin postaukses että mis tilantees olit silloin ja missä olet nyt, mikä on muuttunut ja mikä pysynyt samana. vähän ehkä outo idea ja söpö kuva ^.^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ollenkaan hassumpi idea ! c: Kuitenki vuosipäivä kyseessä ! Ja kiitokset :3

      Poista
  6. Kämppä postaus tai joku video :)

    VastaaPoista
  7. Kysytää kysymyksiä ja vastaat videolla niihin :)

    VastaaPoista
  8. paljon videoita! :D

    VastaaPoista
  9. Multa tulikin jo facen kautta sulle yks ehotus, jonka voit myöhemminkin toteuttaa millon vaan mutta tuli tässä nyt mielen muutama muu, kun luin tänki loppuun.

    Ja koska, top 10 ja kaikki muut topit kans on niin jee jee, joten valinta ja muokattavuus on sun :D

    Niin tässä aiheita siihen: Top10 asiaa elämässäs, joista oot puhtaasti kiitollinen, onnellinen, ilonen ja kaikki negatiivisuus voi mennä vessasta alas. Top10 tärkeintä asiaa elämässäs just nyt, ne posiitiviset asiat mistä saat energiaa ja iloa päiviisi. Top10 joku videopostaus jossa kerrot vaik niist lempimeikeistä mitä ehdotin :D Voisit myös tehä ehkä jonkun... Paikkakunta esittely videon/kuvina vaikka...... Porvoosta tai jostain (josta me kuullana nii paljon mutta kaikki ei sielkää varmaa oo käynyt) Sun lempipaikat, mis oot viettänyt aikaa paljon, mitä on sellasii juttui jota vaan porvoolaiset tietää, ns "turistimatka paikallisena", mikä on se sun maailma, näytä kerro, tee siitä seikkailu tarina meille. Sellanen postaus joss apysähdyt ja vertaat ittees siihen mitä oot ollut, mitä oot saavuttanut, mitä haluat. Mä oon ymmärtänyt et tulevaisuuden ajattelu pelottaa ja ahdistaa mutta se olis ehkä hyväkin juttu et uskaltaisit muutaman unelman laittaa alulle ja kertoa meille, madollisia päämääriä, matkoja, töitä emmä tiedä meikkejä :D esim tee ihan vaan huvikses "kirje itelleni 10 vuoden päähän"- johon kirjotat miltä susta nyt tuntuu ja mikö tilanne on mutta mitä toivot et elämä on 10 vuoden kuluttua. Eikä haittaa vaikkei oliskaan pointti on et näät et sulla on jotain mitä odottaa^^ ja jos 10 tuntuu kauheelta niin alota 1-5 vuodesta :) Mä oon mm. tehnyt tän ja se kirje oottaa mua varmassa tallessa sitä päivää. Jännää kattoo kui paljo on muuttunut ihan kaikinpuolin. no en tie onks tää hyvä postaus idea mutta sulle itelles ehkä jotain mitä voisit toteuttaa. Mitähän muuta..... Ai sit mun piti sulle laittaa tää koska :))) http://100happydays.com/ mä päätin et saatan toteuttaa tän myös silleen itselleni päiväkirja muodossa josta joka päivästä etin, kirjotan ja kuvaan vähintään sen yhden iloisen asian ja päivärajaa ei oo. Eli elämä projekti :D Happy days hani!

    VastaaPoista
  10. Olisi kiva nähdä video/lukea postaus missä esittelet vähän joitain kavereitasi esim. Nimi, ikä milloin tutustuitte ja miten. Ja muuten söpö kuva ^.^

    VastaaPoista
  11. Erilaisia videoita esim. meikki-, mielipide- tai my day-videoita. C:

    VastaaPoista
  12. Hei Pietu! :) Toivoisin kovasti sulta videopostausta liittyen masennukseen. Itse olen viillellyt noin kaksi vuotta ja puolen vuoden aikana mulla on puhjennut masennus. Varsinaisen diagnoosin ja lääkityksen saan enai viikolla. Tää mieletön alakuloisuus, voimattomuus ja huonommuuden tunne on vaikeeta aikaa itelle ja myös mun ystäville. Muutamia kuukausia sitten näytin niille sun tekemän videon viiltelystä, jonka avulla ne ymmärsi mua ekaa kertaa viiltelyn suhteen. Nyt toivoisin niiden myös ymmärtävän mua ja mun elämää masennuksen kanssa ja sen että se millaiseksi tää sairaus mut muuttaa ei oo mun vika. Haluisin niiden myös osaavan tukea mua tän kanssa eikä niin, että ne jättää mut yksin. Mulla ei ole oikein voimia puhua niille masennuksesta ja tuntuu ettei ajatuksetkaan pysy kasassa. Lisäks mun mielestä sä osaat kertoo asioista hyvin ja sun postauksista on ollut mulle apua. ♥

    VastaaPoista
  13. joku postaus jossusta ja susta olis kiva, videolla tai vaan tekstinä (:

    VastaaPoista
  14. Postaus seksuaalisuudesta :-)

    VastaaPoista
  15. Sellanen että keräisit sulle mieleenpainuvimmat jutut tän kahen vuojen ajalta, vaikka kuvina jne. Niinku ihmisiä, kuvia, paikkoja missä oot ollu, mieleenpainuvimmat kommentit, kuva joka kuvastaa jotain aikajaksoa elämästäs, asia jonka turvin oot jaksanu, mikä on saanu sut iloseksi, mikä surulliseksi, biiisejä mitkä on tullu tälllä aikavälillä vastaan yms :) sillain että tavallaan "kokoaisit" asioita yhteen postaukseen :>

    Tai sellanen my day- kuvapostaus olis loistava :) kuvaisit kaikkea sun päivästä, vaikka pelkällä kännykälläki jos kameraa ei jaksa raahata kouluun yms (:

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)