maanantai 26. toukokuuta 2014

This is how I do my eyebrows

Heippa kaikki !

Multa pyydettiin jonkinlaista tutoriaalia siitä, miten mä nykyään teen mun kulmat ja päätin sit tänä aamuna kuvata koko kulmienteko-operaation. Ennen mä piirsin mun kulmat aina mustalla kajaalilla, mutta tässä kevään aikana opettelin tekemään kulmat luomiväreillä sekä siveltimellä ja niillä mä ne teen vieläkin. Aion luultavasti joskus tehä ihan videopostauksenkin kulmien piirtämisestä, mutta tällä kertaa saatte tyytyä ihan vaan pelkkiin kuviin.



Yläpuolella näätte ympyröitynä ne kaks väriä, joilla mä tässä postauksessa teen kulmani.


Elikkäs, tässä mun kulmat on ihan luonnollisessa muodossa. En tiiä huomaako sitä, mutta mä itseasiassa poltin eilen vahingossa noi oikean puoliset kulmat tai ainakin osan niistä, kun sytytin tupakkaa ja aattelin nyt mainita sen ennen kuin joku alkaa kyselemään mun oikean (kuvassa vasemman) puolisista kulmista ja niiden lyhyydestä :'D


Ensimmäinen vaihe tälläsissä mun tekemissä luonnollisissa kulmissa on se, kun sivelen molempien kulmien "muodon" tollasella vähän vaaleemmalla ruskeella eli tässä tapauksessa "Velvet Revolver" nimisellä sävyllä.


Jatkan värin sivelemistä ja samalla ikään ku rakennan tota kulman muotoa sen mukaseks miltä nyt ikinä haluunkaan sen näyttävän. Välillä suosin sellasta pyöreetä "lähtöä" tai alkupäätä tai mikskä sitä nyt ikinä kutsutaankaan, mutta yleensä piirrän kuitenki tollaset suht kulmikkaat alut mun kulmakarvoille.


Kun muoto on halutun näkönen, niin dippaan siveltimen siihen tummempaan sävyyn, elikkä tässä tapauksessa "Sexspresso" nimiseen tummanruskeaan väriin ja alotan värittämään kulman kaarta sekä tota "häntää" (Vittu näitä termejä :'D) hennoin, myötäkarvaan kulkevin sivellyksin.


Sit ku eka kulma on valmis niin siirryn Sexspresson kanssa toisen kimppuun. Huomatkaa muuten, että jätän kulmien alkupäästä tollasen noin sentin pitusen kaistaleen ihan vaaleeks, mutta piirrän sen alapuolelle kuitenki tummalla sävyllä (sillä samalla tummanruskealla) ohuen viivan.


Blendaan värejä mahollisimman paljon toisiinsa ja jatkan kulmien rakentelua kaikessa rauhassa. Tässä vaiheessa mä yleensä pyyhkäsen myös ton siveltimen puhtaaks ja värittelen kulmien alkupäätä uudestaan sillä vaaleella sävyllä niin, että ne natsaa paremmin tummaan osaan ja on näkyvämmät.


Vielä viimiset värittelyt sekä blendailut ja kulmat onkin valmiit !

8 kommenttia

  1. Vitsi kiitos paljon tästä postauksesta, mä toivoin tätä hetki sitten. :) vielä sellanen kysymys että onko väliä minkälaisia luomivärejä tähän tarkoitukseen käyttää kun mulla ei millään onnistunut luomiväreillä teko :( menee ihan suttuseks jos vähänki vahingossa sutasee kädellä ja ei muutenkaan oikeen tartu.. Osaisiks neuvoa ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei tarvii kiitellä, tätä oli kiva tehä :) Onhan sillä väliä et kuinka pigmenttisiä ne luomivärit on, ite käytän tällä hetkellä vaan ebaystä ostettuja luomareita et en sit tiiä mistä ne sun ostamat on ?

      Siveltimellä tulee tosiaan parasta jälkeä ja ku laittaa pikkuhiljaa, kerros kerrokselta enemmän ja enemmän sitä väriä nii ei pitäis mitään hirveitä harhavetoja tulla. Ja vaikka tuliski nii ne on siinä vaiheessa niin haaleita, et ne voi pyyhkästä vaikka sormella, meikkisienellä tai jollain vastaavalla pois :) Voit tietysti ostaa jonku primerin (ite käytän urban decayta) ja laittaa sitä kulmiin ennen niitä luomivärejä nii pitäis tulla pigmenttisempi ja kestävämpi jälki !

      Toivottavasti tää nyt autto ees jollain tavalla.. :)

      Poista
    2. Todellakin autto! En nimittäin tienny että kulmillekkin on primeri:D sitä siis metsästämään, eiköhän se sit onnistu :) kiitos jälleen :3

      Poista
    3. Good, good :) Ei se varsinaisesti oo kulmille tarkotettu, mutta eipä siitä mulla mitään haittaakaan oo ollu :'D Just värillisiä kulmia tehdessä se on ollu ihan kätevä se primeri sitä väriä vahvistamaan c::

      Poista
  2. noi on jotain niin ettei muuta voi sanoa kun tuutko tekee mullekki.

    VastaaPoista
  3. Jeees oon toivonutki tätä postausta! Aion heti huomenna kokeilla miten tää toimis mulla :) Sun kulmat on niin täydelliset ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. C: Kiva jos oli toivottu ja gooood kokeile ihmeessä :3 Jajajaja kiitooos <3

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)