sunnuntai 25. toukokuuta 2014

☆ Sunday's special ☆ (Violet fever)


Niinku viime postauksessa kerroin, niin mulla oli aiemmin tällä viikolla ihan hirvee dilemma sen kanssa, että postaanko nää tän postauksen, vai kenties sen edellisen postauksen kuvat sunnuntain spesiaalissa, mutta päädyin sit postaamaan ensin ne kuvat missä oon blondi ja vasta nyt nää missä mulla on violetit hiukset. Tykkään ite ehkä pikkusen enemmän siitä viime postauksen meikistä, mutta se saattaa kyllä enimmäkseen johtua siitä, että totuttelen vasta violettiin väriin, josta en ennen hirveemmin perustanu. Vasta viime aikoina liila/violetti mikä lie on jotenki alkanu miellyttämään mun silmää ja sen takia itseasiassa värjäsin noi hiuksetki kokonaan kyseisellä värillä. Blondeissa hiuksissa on vaan aina ollu sitä jotain, mutta kyllä tää nykynenkin lookki on aika siisti !

Ideana tossa meikissä oli tosiaan käyttää mahollisimman paljon violetteja sävyjä ja mun mielestä lopputulos on ihan kiva. Varsinki toi viiminen kuva onnistu erittäin hyvin ja siihen oonki tosi tyytyväinen. Irokeesia en oo jaksanu laittaa ikuisuuksiin pystyyn, joten torstaina päätin kokeilla miltä noi nykyset hiukset näyttäis keesin muodossa ja nehän näyttää oikein muikeilta. Kulmakarvat tein taas sillä kaksväri-idealla, mutta päätin jättää mustan osuuden vähän vaaleemmaks ja se näyttääkin oikeestaan enemmän tumman liilalta ku mustalta.

On tää kyllä vieläkin vähän hassua, että nyt helteellä jaksaa tehä tollasia vähän hankalampia meikkejä, mutta sehän on pelkästään positiivinen asia. Jossain vaiheessa kesää kun saattaa tapahtua se väsymys ilmiö, joten yritän nyt ottaa tästä inspiraatiosta kaiken irti kun vielä voin. Eihän sitä tiiä vaikka jo huomenna kyllästyisin sotkemaan naamaani ylenpalttisesti meikeillä ja alkaisin tekemään niitä vähän kevyempiä sotamaalauksia tai sitten vaan jatkan tätä rataa koko kesän. Ikinä kun ei oikein voi tietää mitä tapahtuu !

Yritän tässä piakkoin postata eilisestä super mahtavasta alternative bloggaajien miitistä, kunhan kaikki on vaan saanu siellä otetut kuvat lähetettyä, mutta sitä odotellessa kertokaahan ihmeessä, että mitä piditte tän kertasesta spesiaalista :) !

26 kommenttia

  1. Äää. Vähän oot ihana ♥ Ja ihan järjettömän hyvä meikkaan :oo Rakastuin siun blogiin ensisilmäyksellä, kun tän pari viikkoo sitte löysin. Sulla on muutenki kivoja aiheita täällä c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. C::: Hihi kiitoksia !! Mukavaa jos tyksit !

      Poista
  2. ryöstän ton sun paidan murr! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kylläpääääs! Ronttieinari, mistäs sinä ostitkaa tuon paijjan ku en muista!

      Poista
    2. Hahah se on kirppikseltä :p

      Poista
  3. Aaa oot vaan niin ihana! Ootko oikeesti menossa yle xlle?? :o Oon seurannu sua noin.. vuoden (?) ja oot kehittyny meikkaamisessakin aivan tajuttomasti! Oon muutenkin oikeesti onnellinen siitä että sä oot onnellinen. :) ja hyvä sunday's special!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awww kiitos paljon ja ihanaa jos oot mun puolesta onnellinen ! <3 Oonha mä aika paljon kehittyny kieltämättä :D Ja ihan oikeesti oon menossa ! :')))

      Poista
  4. Äää, sä oot vaan jotain niin uskomatonta! Oon täs ny vasta ihan hiljattain alkanu seuraan sua, ja ekan kerran ku löysin tän, nii luin parissa päivässä koko blogin läpi. Ja sun postaukset on aina koko päivän kohokohta:). Sä vaikutat ihan supermukavalta tyypiltä, ja en voi käsittää kuinka voit olla niin vahva, että kaiken kokemas jälkeen oot vieläkin siinä. Se on todellinen esimerkki vahvuudesta! Hyväksytkö muuten lukijoita kaveriksi facebookissa? No joka tapaukses haluun sanoo et oot aivan mahtava! Oon ihan fani:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Purrrr kiitos Natsku !! <3 Kiva että oot kahlannu koko mun blogin läpi ja äää ihan super mahtavaa jos nää postaukset on noin odotettuja ^___^ Kiitos vielä kerran ja joo kyl mä hyväksyn ! <3

      Poista
  5. uii noi silmä meikit on ihaaanaat ♡.♡

    VastaaPoista
  6. Ää wow upein meikki minkä oon hetkeen nähny!

    VastaaPoista
  7. Tää on ihan helvetin upee!!! :O :) Oon ihan sanaton!!^^

    VastaaPoista
  8. Apua, mikä look! Kokonaisuudessaan aivan huikaiseva. Tuo paita on loistava, lasit on ihanat ja meikki ja tukka aivan uskomattoman kivat! Oon itsekin harkinnut tollasen paidan hankkimista, mutta jotenkin en oo onnistunut löytämään mistään. :/ Sulle toi sopii älyttömän hyvin, olet upea!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ^___^ Ääää kiitos Belsissa <3 !!!! Mä satuin onneks löytämään tollasen paidan/neuleen kirppikseltä vaan neljällä eurolla :3 Se on ihan mahtava kuvausvaate !

      Poista
  9. Wooooouuuuu vähän siisti meikki, ihan huikee! Oot sä piru vie vaan niin taitava :) miten olis sellanen idea että tekisit joskus meikin, missä käyttäisit vastavärejä? Just esim violetti ja keltainen ? :) oot ihana pietuuuu ja paras bloggaaja ehdottomasti!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeeeee kiitoksiaaaaa !! :3 Hihi <3 Ja tollane vastaväri meikki vois olla ihan toteutuskelponen ! Pitääpä kattoo jos tässä jossain kohtaa ehtisin tekee semmosen :)

      Poista
  10. Aivan mahtava meikki!♥ :3 Oot kyllä mun lempi bloggaaja ! :3 Saako sun kuvan laittaa taustakuvaks ? :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihih c:: Kiitos kiitos !! Ja juu anna mennä :D

      Poista
  11. Oot upee! Violetti liila mikä lie näyttää tosi hyvältä ja toi kolmas kuva on täydellinen :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiiiiiiiiiiiiiiiiitoksia paljon :3 !! Ite tykkään eniten tosta vikasta :')

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)