torstai 8. toukokuuta 2014

So much emotions


Heipä hei toverit !

Tää päivä meni aikalailla reissatessa ja nyt oonki ihan poikki. Vielä pitäis jaksaa/ehtiä pakata kamat huomista Joutsenoon lähtöä varten, sekä tehä matikan etätehtävät, mutta tässä mä vaan kirjottelen teille.. Noh, kyllähän sitä välillä saa valvoa arkipäivisinkin, kunhan vaan pääsee aamulla ylös sängystä. Mun oli muuten ihan pakko laittaa vielä yks kuva tosta eilisestä meikistä ja piilareista, koska näytän niin hupaisalta c:

Jotenki mun mielialat on viime aikoina hyppiny taas ylös alas sellasta vauhtia, etten oo oikein saanu selvää miltä musta silleen yleisellä tasolla tuntuu. Ei nyt ainakaan miltään maailman paskimmalta, muttei kyllä parhaimmaltakaan.. Esimerkkinä tänään mun fiiliksiin on lukeutunu ainakin:

Väsymystä ja sekavuutta, koska en saanut yöllä unta ja koin myös vähän paniikkioireita. (pitkästä aikaa..)
Innostusta, koska näin mun tukihenkilöä ja pääsin kertomaan jänniä uutisia. (Joista kuulette jossain vaiheessa)
Ylpeyttä, koska mun sossu kehui mun vointia ja aikaansaannoksia sekä tulevia suunnitelmia.
Haikeutta, koska juteltiin tukihenkilön kanssa vähäsen laitoksesta ja menneisyydestä.
Inspiraatiota, koska tein vähän normaalista poikkeavan meikin ja otin kuvia tulevaa spesiaalia varten.
Epävarmuutta, koska lähdin kyseinen meikki päällä juna-asemalle.
Ärsytystä, koska satoi ja oli kylmä ja pelkäsin meikkien valuvan epämääräisesti ympäri kasvoja.
Turhautumista, koska myöhästyin about minuutilla junasta..
Positiivisuutta, koska kävin ostamassa kahvia ja kuuntelin Ruudolffia R-kioskin lämmössä.
Jännitystä, koska istuin junassa ja mietin mielessäni, miten terapeuttini reagoisi hyviin uutisiini.
Vitutusta, koska avauduin koulusta ja väärinkäsityksistä, joita aiemmin tällä viikolla tapahtui.
Hyvää oloa ja tyytyväisyyttä, koska kerroin uutiseni (josta postaan huomenna) ja terapeuttini oli innoissaan siitä.
Iloa, koska juttelimme tulevista hyvistä sekä jännistä jutuista.
Onnellisuutta, koska lähtiessäni terapiasta mikään ei painanut mieltä.
Uupumusta, koska yhtäkkiä tajusin miten rankka ja informatiivinen päivä oli taas ollut.
Sekavuutta, koska Jossu rupesi pyörimään päässä kotimatkalla.
Pahaa oloa, koska luin erään Jossun kuolemaan liittyvän tekstinpätkän..
Ikävää ja surua, koska rupesin selaamaan Jossun kuvia.
Ahdistusta ja syyllisyyttä, koska en saanut Jossun kuolinpäivän tapahtumia enää pois päästäni.
Viiltelyimpulsseja, koska syyllisyys tuntui niin helvetin voimakkaalta ja pahalta.
Ristiriitaisuutta, koska en tiennyt viiltääkö vaiko ei.
Helpotusta ja pientä pettymystä, koska valitsin tupakan ja lämpimän suihkun itsetuhoisuuden sijasta.
Olematonta oloa, eli tyhjyyden tunnetta, koska olin taas ajatellut niin paljon asioita ja miettinyt Jossun itsemurhaa.
Levottomuutta, koska pieni viiltelynhalu oli vielä jäänyt takaraivoon ja yritin keksiä tekemistä sen sijaan.
Päättäväisyyttä, koska avasin "uuden tekstin" ja rupesin kirjottamaan tätä postausta...

... Ja niin edelleen. Onhan niitä "pieniäkin" tunteita tietysti mahtunu tähän mun päivään mukaan, mutta aattelin nyt listata niitä päällimmäisiä tuntemuksia. En oo nimittäin ennen (ainakaan mun muistaakseni) tollasta listaa kasannu. Yleensähän, jos kerron mun päivistä, niin kerron niistä silleen suurpiirteittän. Jos hyvää oloa on ollu enemmän, niin kerron siitä ja jos taas vastaavasti se ahdistus on ottanut mut valtaansa niin kerron sit siitä. Loogista eikös :) Ehkä tosta listasta saa edes pientä käsitystä, et miks oon nytki niin väsyny, tai mitä mä saatan tarkottaa ku kirjotan mun postauksissa et oon ihan kuollu tai uupunu jne. (Ei sillä ettei joku muu tai peräti jokainen ihminen tässä maailmassa kokis monia, monia tunteita yhen päivän aikana, mut you get the point.)

Anyways, huomenna tai ylihuomenna kerron teille siitä jutusta, jonka niin kovasti halusin kertoa mun terapeutille ja sunnuntaina nähdäänkin sitten spesiaalin merkeissä ! Öitä ♥

5 kommenttia

  1. Ihanaa kuulla, ettet antanut helposti periksi sun viiltely mieliteoille, aina kannattaa kokeilla ensin jotain muuta ^^ I knew you could do this!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin kannattaa ! Ainahan ne muut jutut ei toimi, mut onneks tällä kertaa se ahdistus lähti ihan arkisilla asioilla tiehensä :)

      Poista
  2. Kuunteleppa tämä:

    https://www.youtube.com/watch?v=_LBmUwi6mEo

    En tiiä onko ihan sun musiikki makuun mut seuravaan kerran kun tulee tunnemyrsky niin sitä leijjonaa voi verrata epämiellyttäviin tunteisiin ja koska leijona nukkuu niin se ei sitten ole täällä c:

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)