tiistai 6. toukokuuta 2014

Rakkaita tovereita ♥


Tässäpä vielä muutamia kameran muistikortilta löytyneitä kuvia musta, Laurasta ja Jobasta. Tuolla rappukäytävässä missä kuvattiin oli aika huono valaistus ja siitä syystä noi kuvat on aika rakeisia, mutta älkää antako sen häiritä :) Mun mielestä on ihan super hauskaa ottaa kuvia mun kavereista ja sitten seurata vierestä, kun ne kuvat ilmestyy someen ja kun niitä sitten kommentoidaan ja kehutaan. Se on tosi palkitsevaa ja samalla tietenkin ihan mahtavaa harjotusta. Haluisin kuitenki kehittyä valokuvauksessa monella eri saralla ja yks niistä on just se henkilökuvaus. Niin ja mikäs sen parempaa, ku harjotella noin kauniiden mallien kanssa c;

Mä sain muuten pari viikkoa sitten uuden tietokoneen ja ihan pian mun pitäis vielä saada se Photoshop tälle uudelle koneelle ja se, jos joku saattaa mullistaa tän blogin tulevaa sisältöä. Photarilla kuvia pystyy kuitenkin muokata ihan eri tavalla, ku mitä tolla photoscapella ja picasalla, joita oon tähän mennessä käyttäny. En siis millään malttais oottaa sen saapumista. Anyways, ei mulla nyt tällä kertaa mitään tän kummempaa asiaa ollu. Teemaviikko on jossain kohtaa tulossa, pari video-idistä pyörii päässä ja sunnuntaina postaan näillä näkymin (vähän erilaisen) spesiaalin, joten pysykäähän messissä !

8 kommenttia

  1. Eiii vitsi ku oot mahtava tyyppi!=) Siis ihan käsittämätöntä miten vahva oot ja pystyt kertoo tarinaas niin avoimesti ja olla oma ittes! Oon käyny läpi sun blogia ja kattonu sun videos ja en voi ees sanoin kuvailla sitä tunnetta mikä tulee kun huomaa että joku osaa olla noin hyvin oma ittensä=) Ois niin kiva tuntee sut paremminki!=)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aws :3 Kiiiiiitos paljon jaja kiva jos sulle tulee sellanen tunne (olettaen, että se on positiivinen :'D)
      Voit tulla juttelee instas tai facessa jos haluut :)

      Poista
  2. Sulle olis haaste mun blogissa http://minirere.blogspot.fi/ :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ääää xd Sain jo yhen tollasen, mut en oo saanu aikaseks tehä sitä...

      Kiitos kuitenki :'D <3

      Poista
  3. oot iha sairaa hyvä ottaa kuvii :0

    VastaaPoista
  4. Olitko tänää itiksessä :) ihan ku olisin nähny sut mun sydän sulaa oot nii symppis :) mieles kävi et oisin voini tulla moikkaa mut sit wn uskaltanu :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, olin joo ! :') Aww, oisit vaa tullu c:

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)