keskiviikko 7. toukokuuta 2014

Inspiroitunut kettu


Tänään oli ihan törkeen mukava päivä ! Käytiin nimittäin taas luokkaretkellä stadissa päin ja näin koulupäivän jälkeen Jobaa ja sen poikkista Roopea, sekä Sonjaa, jonka kanssa olin joskus ikuisuus sitten osastolla ! Ei olla Sonjan kanssa nähty vuosikausiin ja vaikka ehdittiinkin jubailla vaan vajaan tunnin verran, niin oli meillä silti tooooosi mukavaa. Söinpä muuten Sonjan kanssa hengaillessa myös "kesän" ensimmäisen pehmiksen ja kotiin palatessa mua odotti kaks pakettia, joiden sisällöstä kerron sitten vähän myöhemmin :)

Valitettavasti siellä Ateneumissa, jonne meiän luokkaretki siis sijottu, ei saanu kuvata, joten saatte nyt tyytyä jälleen kerran noihin mun omakuviin. :') Vähän ärsyttää näin jälkeenpäin, kun en aamulla tajunnut laittaa mun suht uusia violetteja piilareita silmiin, sillä ne ois sopinu ihan super hyvin tän päivän värikoodiin.. Onneks mä kuitenki nokkelana poikana tajusin vielä valosaan aikaan, että voinhan mä ottaa tossa takapihallakin muutamat kuvat ne kyseiset linssit silmissä. Ja niin mä myös tein. Tietty ois ollu ihan mukavaa kuvailla vähän erilaisessa miljöössä piilareiden kanssa, mutta samapa tuo. Ehtiihän sinne stadiin joku päivä uudestaankin ! Noi piilarit on tosiaan Cybershopista ja niiden kuuluis olla sellaset kivan violetin sävyset. Yläpuolella näkyvissä otoksissa ne kyllä tuppaa taittumaan enemmän siniseen.

Mä oon jotenki ollu tänään ihan täynnä energiaa, hyvää oloa, aurinkoisuutta sekä inspiraatiota, eikä millään huvittais mennä vielä nukkumaan. Mieluummin vetäisin vaikka taiteilijakännit ja maalaisin koko yön tai keittäisin pannullisen teetä ja syventyisin kirjottamaan yhtä tai useampaa luonnoksena olevaa blogitekstiä, mutta taitaapa jäädä haaveeksi noi molemmat ideanpoikaset. Mulla on nimittäin huomenna sossupalaveri Porvoossa, eli herätyskello(t) soi melkeenpä samaan aikaan ku aina koulu-aamuinakin. Nyyh..

Pakko se on varmaan yrittää nukkua, ettei huomenna mee koko palaveri ohi (Olenpa kypsä kun ajattelen näin D:) Siellä saattaa kuitenki tulla jotain tärkeitä asioita esille ja sen verran harvoin noita palavereita jälkihuollon työntekijän kanssa pidetään, että mun kannattaa olla korvat höröllä !

Toivottavasti tyksitte päivän kuvista sekä uusista linsseistä ! 

Hyviä öitä kaikille ja palaillaan huomenissa ♥

22 kommenttia

  1. uiff oli ihanii kuvii x3

    VastaaPoista
  2. Oih, näytät tosi söpöltä :3

    VastaaPoista
  3. Toi eka kuva on niin söpö..kuolin ♥ Miten tollasen saa tehtyy? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. C: Kiitus ja öö no vähä hankala selittää xd

      Poista
  4. Ihana toi kuva! tulee mielee saapasjalkakissa ku se kattoo niillä söpöillä isoilla silmillään hattu kädessä :D

    VastaaPoista
  5. Mitä kaikkee ooy elämäs aikana harrastanu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Öööööäää... Ainaki telinevoimisteluu, suunnistusta, sirkusta, näyttelyä ja sit kaikkee luovaa (maalaus, valokuvaus, piirustus jne.) sillee itekseni :)

      Poista
  6. Voi ku oot hirmuisen söpö otus!! ;__; Ihanat noi meikit *kuolaus*

    VastaaPoista
  7. Todella söppäniä kuvia! Tulee mieleen joku pikkueläin tai animehahmo : D Kiva kuulla et oot ollu hyvällä tuulella. Itelläkin ollu viimeaikoina semmonen fiilis et haluisin tehä kaikkea luovaa mutta niin hankala valita mitä tekisin ja sitten kun päätän niin ei inspiraatiota oikein löydy.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihih :') Kiiitokset ja joo toi on aika yleist mullaki xd Tai sit ei vaa oo just sil hetkel aikaa tehä jotai ku inspaa ja sit ku ois aikaa nii ei inspaakaa enää :D

      Poista
  8. ei oikeesti mikään olento voi olla nuin söpö :3 aaaw! rakkaus!

    VastaaPoista
  9. Olipa ilo eksyä blogiisi. :)

    VastaaPoista
  10. Uskallan nyt kummiski kommentoida :3 törmäsin blogiisi ihan sattumalta ja oikeesti oon todella onnellinen että törmäsin! Oon ihan koukussa sun blogiin, oon selaillu melkeempä kaikki postaukset läpi. Saan blogistasi ja susta ihan mielettömästi energiaa ja positiivista fiilistä tän synkän masennuksen keskellä. Oot niin aito, monet postauksesi kuulostavat ihan omalta tekstiltäni, hassua. Oikein ihanaa kevättä sulle, ja kiitos kun päivä toisensa jälkeen jaksat postauksillasi pelastaa mun päivän! :3 ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että uskalsit ja ihana kuulla että tuut onnelliseks ja saat hyviä viboja mun höpinöistä c: Ei tarvii kiitellä ja hyvää kevättä sinne kans ♥

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)