maanantai 19. toukokuuta 2014

Ihan sama mitä ne huutelee


Lauantai oli tosissaan se mun niin kutsuttu löhöilypäivä, mutta kyllä mä silti vaivauduin meikkaamaan ja ihan hyvä että vaivauduin. Tosta lämminsävysestä meikistä tuli nimittäin ainaki mun mielestä ihan super kivan näkönen, yksinkertasuudesta huolimatta. Ajattelin ihan piruuttani ulkosalla kuvaamisen jälkeen kerätä kaikki meikit sekä tarvikkeet kasaan sekä kuvata ne ja kyllähän niitä taas kerty vino pino.. Mun mielestä on tosi hassua miten paljon naamaansa voi oikeesti tunkea kaiken maailman tököttejä ilman, että edes näyttää hirveen "ylilaitetulta" tai sellaselta epäluonnolliselta! Niin tai no osaahan jotkut toki sotkea sen nassunsa ihan muutamallakin tuotteella sellaseen kuntoon, ettei kyseistä henkilöä meinaa edes tunnistaa, mutta jos nyt puhutaan vähän "kokeneemmista" tai useampia tuotteita käyttävistä meikkaajista. 

Ei sillä, että mä oisin joku sanomaan mikä on oikein tai väärin. Itekkään kun en oo mikään meikkaamisen ammattilainen ja se kauneushan on tunnetusti katsojan silmissä ! Tunki sitten naamaansa paljon niitä tuotteita tai vain vähäsen. Joillekin tietty sopii luonnollisemmat meikit, kun taas toiset vetää homman himaan rajummillakin sotamaaleilla, mutta siinäpä se konflikti just syntyykin. Kuka saa sanoa, että mikä sopii ja kenelle ? Meikkaamisen pitäis mun mielestä olla nimenomaan itsensä ehostamista ja niiden omien piirteiden esiintuomista, niin, että siitä seuraa hyvä, kaunis ja itsevarma olo. Ei mitään valtavirran mukana kulkevaa pakkopullaa tai kirjaimellisesti muiden miellyttämistä. Jokaisella kun kuitenkin on se oma tyylinsä tai tyylittömyytensä, niin mitäpä siihen puuttumaan negatiivisella tai halveksuvalla tavalla. Vai mitä ?

Anyways, en ala kirjottamaan nyt mitään romaania, joten palaan aiheeseen eli siihen mun lauantaiseen meikkiin. :D


Elikkäs, tossa ensimmäisessä kuvassa näkyy punasella ympyröitynä mun kulmakarvoihin käytetyt ruskeat luomivärit. Seuraavassa kuvassa silmämeikkiin käytetyt luomivärit (keltanen, oranssi ja punanen). Ja viimesessä kuvassa näkyykin sitten kaikki tohon meikkiin käytetyt tuotteet lukuunottamatta mustaa eyelineriä, jonka unohdin kuvasta. 


Päällä mulla oli puolivahingossa pelkkiä kirppikseltä haalittuja vaatteita (paita 1e; villatakki 2,5e; housut 4e) sekä ebaystä tilattu lätsä ja mun mielestä toi asukokonaisuus sopi meikkiin, sekä mun hiustenväriin oikein mukavasti ! Itseasiassa hiuksista puheenollen mulla on nyt tässä muutama projekti työnalla ja yks niistä on juurikin se hiustenvärjäys-operaatio. Saatte siis lähipäivinä nähdä ihan uuden värin (olettaen, että kaikki menee niinkuin pitääkin..) mun päässä, sekä mahdollisesti uuden videon tän blogin kaksvuotis-päivän kunniaks !

Palaillaan siis pian ♥ 

14 kommenttia

  1. Ihana meikki! ja sopii sinulle. Siulla on aina niin mahtavia meikkijuttuja, innolla aina odotan että mitä oot seuraavaksi keksinyt. Keep up the good work!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos c: Olipas kivasti sanottu ja yeah I will ! :3

      Poista
  2. Mulla olis yksi kysymys sulle.. Kun sä oot mun mielestä aika avoimesti pitänyt just sellasia vaatteita kun sä haluat ja osassa sun kuvistakin on joskus näkynyt sun viiltely arvet, niin jännittääkö suo koskaan että mitä muut on niistä mieltä? Ja ootko huomannut, että ihmiset niihin kiinnittäisivät huomiota tai onko joku sulle joskus niistä sanonut jotain? Muo on aina vaivannu tää, ja nyt kun lämpimät kesäkelit on täällä, niin halusin kuulla sunkin mielipiteen, itse en nimittäin uskalla kulkea missään jälkiäni paljastavissa vaatteissa.:(
    - Emmi

    VastaaPoista
  3. Hmm no kyllähän se silleen joissain tilanteissa jännittää, esimerkiks jos istuu junassa tai bussissa pitkän matkan jonku vieressä ja se vieruskaveri on ihan tuiki tuntematon, mut ei oo kyl pitkään, pitkään aikaan kukaan tuijottanu mun arpia ! Tietty nyt en oo ees käyttäny mitään lyhythihasia saati shortseja ku on ollu nii kylmä, mut kesän tullessa asia muuttuu. En mä sen mukaan pukeutumista valitte, et näkeeks joku mun arvet vai ei. Vaan sen miten mä nyt ikinä haluunkaa pukeutuu tai millanen sää ulkona on :)

    Toi juna ja dösä on nyt ainoot sellaset paikat mitä tulee mieleen, et missä jännittäis, mut eipä nekään sillee etukäteen jännitä. Yleensä se homma menee nii et istun vaikka just siellä junassa, sit siihen tulee joku viereen ja sit mietin hetken et kattookoha se nyt mun kättä, mut sit muistan et mitäpä sillä on väliä kattooko se vai ei ja se jännitys hävii. En mä kuitenkaa häpee mun arpia ja jos joku nyt oikeesti jää tuijottamaa tyylii minuutiks nii kyl mä katon sitä takasin sellasella "mitäs vittua tuijotat?"-katseella, että se varmasti muistaa tuijottamisen olevan epäkohteliasta ja jos se ei siinä vaiheessa vielä ymmärrä lopettaa niin kysyn sen kysymyksen ääneen. Tosin ehkä vähän eri sanoilla. :')

    Kyllä mä ymmärrän ihmisiä siinä, että ne on uteliaita ja ne saattaa jäädä ihmettelemään just nyt vaikka viiltoarpia, jos ne ei oo aiemmin sellasia nähny tai jos ne ei tajuu mitä ne on tms. Mut siinä vaiheessa ku se tuijottaminen alkaa tuntuu epämukavalta (mitä mulle ei ainakaan hirveen usein oo tapahtunu) nii kyl se pitää kans jollain tavalla ilmasta. En nyt muista onko kukaan tuntematon koskaan tullu sanomaan mun arvista mitään, paitsi joskus jossain kaveriporukassa kun ollaan oltu istuskelemassa ja sillonki ihmiset on ollu vaan pahoillaan mun puolesta tai muuten vaan kiinnostuneita asiasta ja siitä mikä on saanu mut viiltelemään. Sekin on tietty henkilökohtanen asia ja jos sen sellasena haluu pitää niin voi vaan sanoa, että se ei kuulu sulle tai etten haluu puhuu siitä jne. :)

    Muista, et läheskään kaikki ei tarkota sillä tuijottamisella pahaa, vaikka se siltä saattais tuntua ! Ja kyllä mä ainaki aion kulkea tänäki kesänä sortseilla ja t-paidalla huolimatta siitä kattooko joku vai ei ja ehkä säki vielä joku päivä rohkastut siihen ! :) Ne on vaan arpia muiden joukossa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, mäkin oon ajatellut että tilanteet kuten junat just, missä joutuu pitkään olemaan samojen ihmisten kanssa niin olisivat mulle niitä kaikista pahimpia, tai jos huomaisin jonkun pienen lapsen ihmettelevän tms.. :/ Oot kivan rohkaseva ja kiitos kun vastasit pitkästi :) Ja pidän tosi paljon sun tyylistä ja muutenkin olemuksesta tälleen bloggerin kautta!
      -Emmi

      Poista
    2. Niii :/ Ei niitä kannata turhaan stressata, ohimeneviä sellaset tilanteet kuitenki tuppaa olemaan :) Ja ei tarvii kiitellä, mielelläni vastasin <3 Kiitos itelles :')

      Poista
  4. Ooh aivan yli upeat meikit kuten aina ja tuo lippa on ihanan persoonallinen. C:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. C::: Kiiitos paljon ! Tost on kyl ehdottomasti tullu mun lemppari lätsä :'))

      Poista
  5. minkä merkkinen toi sun iso luomiväripaletti on? ja sull on ihanan väriset silmät o.o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiiä ku se on ebaystä :s Ja kiitos !

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)