tiistai 27. toukokuuta 2014

Ensimmäinen yhteistyöpostaus omg !

Moikkelis moi !

Mun tekee nyt jostain syystä mieli kirjotella koko ajan tälläsistä vähän pinnallisemmista jutuista, mutta toisaalta sehän on ihan hyvää vastapainoa kaikelle masentelulle ja pahan olon purkamiselle. Tää postaus on kuitenki vähän erilaine ku yleensä, sillä tää on mun ihka ensimmäinen sponsoroitu postaus !

Koko sponsorointi homma lähti siitä, kun yks mun kaveri Alisa oli töissä sellasessa paikassa mistä läheteltiin erilaisia kauneudenhoito & kosmetiikkapakkauksia bloggaajille, jotka voi sitten arvostella niitä kyseisten pakkausten tuotteita blogeissaan. Kun juteltiin Alisan kanssa tosta hommasta ja sanoin olevani kiinnostunut tekemään jonkin sorttisen postauksen sponsoroituna, niin mua rehellisesti sanottuna jännitti ihan sikana, koska en ollu ihan varma mitä sieltä paketista sit konkreettisesti löytyy ja sitä kautta en ollu varma tykkäänkö ollenkaan niistä tuotteista mitä saan..

Pakko vähän valottaa, että tässähän on viime aikoina ollu; tai ainakin mun silmiin on osunu ja korviin kantautunu, hirveesti sellasta negatiivista puhetta sponsoroiduista tuotteista ja sellasista kaupallisista blogeista. Jollain tasolla ymmärrän, että miksi, mutta sitten toisaalta en taas ymmärrä ollenkaan.. Onko se juju just siinä, et jotkut bloggaajat oikeesti alkaa valehtelemaan sellasista ilmaistuotteista ja vannoo niiden nimeen vaan koska ne on saatu ilmaseks, vai onko ihan kaikki kaupallinen materiaali lukijoiden mielestä negatiivista?

Mä ite oon perustanu mielipiteeni oman kokemukseni pohjilta ja kyllä mun mielestä se sponsorointi on ihan super siisti juttu ! Aattelette nyt varmaan, että helppohan mun on puhua, kun oon ite bloggaaja ja oon just saanu pari viikkoa sitten niitä ilmaistuotteita, jotka esittelen alapuolella, mutta miettikää nyt. Jos te saisitte ilmaseks jotain sellasta, mistä oikeesti tykkäätte niin eikö se tuntuis aika mahtavalta ? :D Mä ite oon ainaki semmonen materialisti, että kyllä mä ilomielin otan melkeenpä mitä tahansa materiaa vastaan, jos sen ilmaseks saa. Tai no okei, olettaen, että ne tavarat liittyy johonkin mistä tykkään tai johonkin joka kiinnostaa mua.

Jos nyt esimerkiks saisin vaikka jotain auton osia tai vasaran ja nauloja niin tuskinpa mulla niistä mitään positiivista tai mieltä mullistavaa sanottavaa olis. Sen sijaan meikit ja kaikki kosmetiikka on (yllätys, yllätys) lähellä mun sydäntä ja sellasia esittelisin/arvostelisin oikein mielelläni. Myös sellaset mun tyyliset vaatteet ja asusteet kelpais :'D Mut no, mulla on kuitenkin ihan tän blogin alkuajoista; tai no siitä asti, kun sain kuulla koko sponsoreiden olemassaolosta, ollu sellanen ajatus, että kuka nyt tälläsessä masennukseen ja itsetuhoisuuteen taipuvassa blogissa mitään uskaltais mainostaa, mutta ihmeiden aika ei nähtävästi ole ohi ! Toki tää mun blogi ja nimenomaan se sisältö on ollu jo pitkään menossa parempaan päin, eli se saattaa vaikuttaa aika paljon sponsoreiden ja muidenkin mielipiteisiin, mutta kyllä mä silti aion kirjottaa ja mahdollisesti painottaa kuvilla sitä mun pahaa oloa, jos joskus tulee sellanen tilanne, että haluun niin tehdä. Sen takia on aika hankala kuvitella, että mikään isompi firma tai yritys haluis "tukee" tai siis sponsoroida just mua.

Mutta joo, palatakseni asiaan. Mä ainakin ite tykkään ihan hirveesti lukea joitain hyvinkin "kaupallisia" blogeja, koska niistä löytää aina silloin tällöin kivoja pikku vinkkejä ja kyllä sen sit yleensä huomaa, jos se bloggaaja oikeesti tietää siitä tuotteesta tai, että onko se kokeillu sitä. Mainittakoon nyt esimerkkinä sellanen blogi kuin karkkipäivä. Kyseistä blogia oon seurannu vasta vähän aikaa, mutta siitä on tullu nopeesti yks mun lemppareista. Vaikka mä en ite käyttäiskään mitään ryppyvoiteita tai seerumeita (ainakaan vielä), niin jostain syystä tykkään kuitenkin tosi paljon lukea niistä ja katella kuvia kaikenlaisten kokeilujen tuloksista. Joissakin blogeissa mulle saattaa tulla se sellanen tunne, että nyt toi kirjottaja puhuu kyllä pelkkää paskaa tai että toi tuskin on edes kokeillu sitä tuotetta josta kirjoittaa, mutta harvoinpa sellasiin onneks törmää. Ja vaikka törmäiskin, niin eipähän tarvitte sitten uudestaan mennä tutkailemaan kyseistä postausta.

Pakko muuten vielä ennen noitten mulle sponsoroitujen tuotteiden esittelemistä linkata tähän Nooran kirjoittama postaus piilomainonnasta, koska se oli mun mielestä tosi mielenkiintonen ja ajankohtanen kirjotus yhteistyöstä bloggaajien ja yritysten välillä. Pääsette postaukseen tästä. Niin ja sanonpa tän nyt vielä kerran, että tän postauksen tuotteet, jotka esittelen siis ihan pian, on kaikki sponsoroitu mulle, eli sain ne ihan ilmaiseksi. ^_^ 


I love...


Eli siis niinku sanoin, ennen ku sain ton paketin niin mua jännitti ihan hirveesti, mutta tuotteisiin tutustuttuani se jännitys muuttukin innostukseksi ! Pakettiin kuulu neljä I love... merkkistä tuotetta, joista varsinkin tosta käsirasvasta ja kuorintavoiteesta olin innoissani. Tossa on rivissä vasemmalta oikealle lueteltuna Rasberry&Blackberry super soft hand lotion, Strawberries&Cream exfoliating shower smoothie, Mango&Papaya indulgent hand wash ja Coconut&Cream bubble bath and shower créme. Noissa kaikissa on tosi voimakas ja hyvä tuoksu, mikä on mun mielestä pelkkää plussaa. Käsirasva mulla on ollu ehkä eniten käytössä ja tykkään sen tuoksusta sekä suht nopeasta imeytymisestä aika paljon. Ei toi varmaan mitään maailman tehokkainta rasvaa oo, mutta mun kädet kun ei mitään super voimakasta kosteutusta tarvii, niin toi on mulle just sopivaa. Myös kuorintavoidetta oon käyttäny kerran tai pari viikossa jo useamman viikon ajan ja se on ollu tosi jees. Kaipaisin ehkä vielä enemmän niitä rakeita ton voiteen joukkoon, koska ne tuntuu niin hauskoilta, mutta on toi tollasenaankin tosi mukavan tuntusta. Kuorinnan jälkeen iho on just sellanen sopivan pehmeen ja sileen tuntunen, eikä ihoa ns. kiristä. Käsisaippua ja suihkugeeli ajo myös hyvin asiansa, mutta enpä mä niistä osaa oikein sanoa sen enempää.. :D

Oon miettiny, et vois käydä Prismasta kattomassa jotain samaan sarjaan kuuluvaa kasvorasvaa, koska se oli sellanen tuote, joka tosta paketista jäi nyt uupumaan ja mulla ei sellasta tällä hetkellä oo. Totesin noi I lovet aika hyviks tuotteiks, joten samaan sarjaan kuuluva kasvorasva ois kyllä aika bueno (jos sellasta ylipäätään ees on olemassa..) Kaiken kaikkiaan tykkään kyllä noista kaikista saamistani tuotteista ja niitä pystyy siis tosiaan ostamaan esimerkiks sieltä Prismasta tai sitten Stockmannilta, Anttiloista, K-Citymarketeista, Sokoksista, Hobby Hallista ja joistain halpahalleista. Hinta vaihtelee 4,95e - 5,95 välillä.

Duudsonien hajuvedet


I love... tuotteiden lisäksi paketissa oli myös duudsonien uusia hajuvesiä joiden nimet on "Stareye" sekä "Nuori ja komia". Mä en ite hirveemmin käytä hajuvesiä, koska axe tai muut vastaavat tuotteet on tähänki mennessä riittäny, mutta noista kahdesta toi Stareye oli kuitenkin paremman tuoksunen ja vaikka kyseessä onkin duudsonien hajuvesi, niin kyllä mä aika varmasti tuun tota jatkossa käyttämään. :') "Nuori ja komea" putelin tuoksu oli aika axemainen ja ehkä vähän liian maskuliininen tai sellanen miehekäs mun makuun, mutta toi Stareye oli aika raikas ja sellanen makean tuoksunen. Noi pullot on molemmat 50ml kokosia ja niitä saa ostettua Prismasta hintaan 19,90e.

Mä mainitsin jossain postauksessa viikko tai kaks sitten, että mulle saapu itseasiassa kaks pakettia joista olin aika innoissani ja ton ylempänä esitellyn paketin lisäksi sain Cloetalta vähän ilmaistuotteita. Toi alapuolella näkyvä paketti oli sen blogger inspiration dayn tiimoilta, sillä siellä oli nimittäin Cloetan piste ja muistaakseni homma meni niin, että kun kirjotti nimen ja blogin nimen johonkin lappuun niin sulle luvattiin siitä hyvästä jokin pieni yllätys :) Mun ei tarvittis kirjottaa noista Cloetalta saapuneista lahjoista, mutta koska toi paketti oli niin ilonen yllätys, niin aattelin nyt mainita senkin tässä mun ensimmäisessä "kaupallisessa" postauksessa :')


Kyllä tää bloggaus on vaan ihan mahti harrastus, kun tän kautta saa kaikennäköstä hauskaa. Niin sitä palautetta, kuin näköjään pakettejakin :'D Toivottavasti tällänen sponsoroitu postaus ei nyt aiheuttanu mitään negatiivisia fiiliksiä kellekkään, mutta jos aiheutti niin mua kiinnostais kyllä ehdottomasti kuulla, että miks ? Ja kertokaahan myös ihan muuten vaan mitä te ajattelette sponsoreista ja nimenomaan siitä yhteistyöstä bloggajien sekä niiden yritysten välillä ?

26 kommenttia

  1. Luulen että pohjimmiltaan monien negatiiviset fiilikset on kateutta. Joku uskaltaa tehä jotain, ja saa siitä vielä jotain siistiä, niin pirita perussuomalaiselle tulee fiilis "höh, kuka tahansa tohon pystyis, miks just toi", jne. Jotkut on katkeria siitä kun toiset tekee ja ite ne ei saa aikaan mitään >:) Tämä teoria pätee myös anonyymi-ilkeilijöihin.

    Kautta aikojen ihmiset on alkanut karttamaan asioita, jotka on muuttunut "liian kaupallisiksi"; musiikkia, taiteilijoita, ja nyt bloggaajia. Luulisi, että jos tykkäisi niistä tekijöistä, niin olisi vaan iloinen siitä että ne voi tehdä just sitä omaa juttua, silleen että saa siitä jopa rahaa elääkseen. Toisaalta kaupalliseen suuntaan menevät artistit joutuvat tekemään kompromisseja sisällön suhteen kun sponsorilla jos toisellakin on näppinsä pelissä. Tiedä häntä! Menipä nyt pohdiskeluksi! :D

    Maistoin itse yksi päivä tuota Cloetan toffelnutia, ja se oli tosi herkullista! :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo toi voi kyllä hyvin pitää paikkansa :/ Harmi ettei kaikki pysty olemaan ilosia muitten puolesta, mut onneks ees jotkut pystyy :> Toi on kyl ihan totta et aika monenki asian suhteen ihmiset karttaa kaupallistumista, mut niikus sanoit - luulis et vois olla ilonen sen kaupallistuneen puolesta varsinki jos sen rahan ansiosta ne ihmisetki saa ns. "enemmän". Esim vaikka artisteilta uutta musiikkia, fanituotteita jne.

      Mut no joo, onhan se siinä vaiheessa sit ankeeta jos esim. musiikissa tai nyt vaikka bloggaamisessa sisältö alkaa muuttumaan negatiiviseen suuntaan :s Mut mistäs sitä sit siinä vaiheessa enää tietää et oisko se muuttunu muutenki :D Olettaen, ettei se oo ihan ilmiselvää..

      Joo toi toffelnut on noist paras ! c:

      Poista
  2. äää vähänkö kivoja mäki haluun :3 ja tänää juttelin yhen talon ohjaajan kanssa (n.60v mies) ja se kysy et miks oon meikannu. sanoin sille sitä et mä tykkään meikata et miks muuten mä meikkaisin? ja sit mainitsin et tunnen yhen pojan joka meikkaa nii se katto mua sillee "woooot O.o" xDD mut ei tommoset vanhat miehet tajuu ;) mun mielest kuka vaan saa meikata jos tykkää mut siinä en nää järkee jos joku meikkaa vaik se ois sille tuskaa :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. C: Noi on aika jepa tuotteita ja hahah aika hyvä :'D Niihän se meneeee, oon ihan samaa mieltä ^^

      Poista
  3. voisit laittaa enemmän välejä lauseiden väliin koska en itse pysy tuon tekstimössön perässä ja myös kertoa enemmän noista tuotteista

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuuuuu yritän kyllä aina jaotella noita tekstinpätkiä mahollisimman järkevästi ja kerroin nyt sen verran ku halusin :D Ei mulla ton enempää noista tuotteista tullu asiaa mieleen, joten eiköhän toi oo mun osalta tolla selvä.

      Kerro toki mitä sä oisit halunnu kuulla noista vielä :) ?

      Poista
  4. ÄÄÄÄÄ miksen mä oo saanu Cloetalta mitään yllätyspakettia vaikka jätin sinne yhteystiedot :(((( Tyhmäääää! Pitäköön suklaansa saatana :D

    Mut mitä kysymyksees tulee, niin mä vähän luulen että sponsoripostaukset ärsyttää lukijoita ihan siks, että ollaan niin kauheen kateellista kansaa... Oon lukenu miten monet kuulemma mainoslinkin nähdessään ihan vittuillessaan menee yrityksen sivuille Googlen kautta, jotta bloggaaja ei varmasti hyödy siitä mitenkään. Siis c'moon, jos bloggaajalla on mahdollisuus ansaita taskurahoja niin se ei missään nimessä oo lukijalta pois :D Välillä mietin mitä ihmiset ajattelee... Sillon ymmärrän jos kyseessä on just sellasta kieroa piilomainontaa mistä en itekään tykkää (esim. Tradetrackerin linkit), mut jos on ihan asiallisesti kerrottu että tämä on sponsoroitu postaus ja sisältää mainoslinkkejä, nii mikä ongelma siinä sit on vähän tukea toisen harrastusta? Kai siinä sit vaan vituttaa että joku saa jotain mitä ite ei saa :/ Kateus on synti.

    Musta ois kiva jos sä saisit alkaa tehdä tämmösiä sponsorijuttuja useemminkin, koska suhun ainaki luotan silleen et tulee oma mielipide eikä mitään mainospaskaa! Noi I Love -tuotteet näyttää ihanilta ♥ Ovat muuten itse asiassa edullisempia ku oon jostain syystä kuvitellu, niin vois melkein ostaa jotain kokeiluun... jos muistan :D

    Kiitti muuten linkkauksesta :) On nimittäin sellasia juttuja mihin kaikkien blogien kanssa tekemisissä olevien pitäis perehtyä, niin hyvä jakaa tietoa eteen päin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D:D:DD Ai ei ?!! Mitä ihmettä... Ehkä siel on tapahtunu jotain hämminkiä xd !

      Jooo toi on kyl aika random toi Googlen kautta yritysten sivuille stoori... :D En ihan ymmärrä et mitä se sitä ihmistä haittaa jos joku bloggaaja tienais rahaa jos painais sieltä blogista samaa linkkiä :D Hassuja ihmisiä.. Kateutta se varmaan siinä vaiheessa sit on tai jotain henkilökohtasta kaunaa joidenki osalta taitaitai jotain.. En tiedä. :D

      Nojoo oishan tälläsiä tosi mukava tehä enemmänkin, jos vaan tarjottas jostain ja nimenomaan sellasista paikoista joiden tuotteita haluis koittaa tai arvostella tai jotka muuten vaan kiinnostais :> ! Ja niin, noi on kyllä aika halpoja.. Itekki oletin että maksais paljon enemmän >:o Mut hyvä vaan, koska opiskelijabudjetti <3 Kävin itseasiassa tänään siellä Prismassa kattomassa kasvorasvaa mutten löytäny :c Tota käsirasvaa mä kuitenki tuun aika varmasti ostamaan sen loputtua ihan omilla pennosillakin :')

      Jajaja ei tarvii kiitellä ! Se oli nimenomaan just yks sellasista postauksista, mikä kaikkien bloggaajien ja miksei lukijoidenki kannattais lukea.

      Poista
    2. Tai sit ne on Cloetalla käyny kattoo mun blogin et "joo, tälle vosulle ei tarvii lähettää mitään, näyttää syöneen jo tarpeeks suklaata" :DDD

      Laittele ite sähköpostia kiinnostaville yrityksille! Ihan hyvin vois jotkut kosmetiikkaputiikit lähettää testiin jotain. Esimerkiks Pretty.fi:llähän on ihan oma blogiyhteistyöohjelma :)

      Poista
    3. XDDDD Hahahah tuskin ! <3 Ja juu oon aatellu pari kertaa et vois mut sit en koskaa uskaltanu, ku oon aatellu et ei ne kuitenkaa haluu tehä mun kaa yhteistyötä.. :D Aina kannattaa yrittää, mut en oo vielä kehannu. Toi Pretty.fi on mulle aika uus "tuttavuus" tai sillee et löysin sen vast pari viikkoo sit ja se vaikuttaa tooooosi siistilt sivustolt ! Varsinki niit ripsii oon kuolannu ihan kybäl nii voishan sinne laittaa sitä viestiä.. :P

      Poista
  5. AAAAAaaa nyt mä ymmärrät mist oot saannut noi suklaat! Ihmettelin ihan sikana silloin instass :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah :D Joo Cloetalta tuli ! Oisit vaa kysyny :')

      Poista
  6. Musta tää postaus ainaki oli hyvä, mutta mulla on huonoi kokemuksii noist I love... rasvoist. Ostin kerran sellaisen naamarasvan joka oli sellane pinkki/vaaleenpunainen ja mielestäni se värjäsi mun naamaa eikä imeytynyt kunnolla että joutui aina naaman pesemään. Mutta hyvä että tykkäsit c":

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla et tykkäsit postauksesta, mut harmi et sul on huonoi kokemuksii noista tuotteista ! Siis onks niillä olemassa sit kuitenki sitä naamarasvaa, ku mä tänää etin prismasta mut en löytäny :o Vaikka luulin kyllä kattoneeni kaikki maholliset purkit ja putelit läpi.... Hassua ! >:o

      Jos sitä tosiaan on niin aion kyllä ehottomasti koittaa sitä ja jos se tekee mulle samat ku sulle nii lähetän iha varmasti jotai palautetta :'D

      Poista
    2. Kyllä mielestäni se oli ihan naama rasvaa ja juu hyvä idea c:

      Poista
    3. Okei >:00 Pitää kyl ettii sitä jostain ! :)

      Poista
  7. Hyvä selkeä postaus sulta^^ Ja ihan aiheesta!

    No miä ehin jo jotai tähän postauksee fb kautta kirjottelee mut no luin tän nyt sit uusiks läpi kuitenkin viel. Itteeni eniten ärsyttää yhteistyö blogeissa se ylenpalttinen hehkutus "Vitsi tää on maailman paras puspus tuote, iho on ku vauvan peppu tän jälkee!! Kattokaa tätä pakkaustaki siis OMG pakko kaikkien saada tälläne! Menkää hakee omanne TÄSTÄ linkistä halinallet!" -se että unohdetaan ettei kaikki oo samanlaisia ja kaikki ei käy kaikille. Vaikka yleensä musta on HIENOA ja HYVÄ, että porukka saa tavarataa ja testailee sun muuta ja niistä tuotteista saa mielikuvaa Mitä ne on ja Miten ne toimii, ja se auttaa joitakin ihmisiä päättään ostaako vaiko ei. Fakta surullista on, että se tuote jota bloggaaja käyttää ei välttämättä sovikkaan itselle... Paljon on ollut esillä tää just, että mihin se yhteityö velvottaa bloggaajan: laittaako yhtiö "ihqdaa rakastan tätä tuotetta" sanat suuhun vai onko bloggaajalla valta myös sanoa, että mä en tykänny tästä: tää ei ole mun juttuni (perustelut tietysti päälle) ja juurikin se että vaikka tää ei sopinut mulle niin saattaa sopii tän ja tän tyyppiselle ihmiselle..... Vai bloggaako ne pelkästään tuotteista, joita itse ovat nimeomaan Himoinneet omistavansa? Kuten itse sanoit tuolla, että mieluummin teet yhteistyötä tuotteiden taholla, jotka kiinnostaa. Helposti se menee juuri tähän ylempään hehkutus sorttiin, mikä sitten ärsyttää helposti ihmisiä. Kuten allerkirjoittanutta xD

    Sitten toinen asia, josta sanoin jo aiemmin, että tuotteiden INCI listat ja se et onko ne oikeesti sit laadukkaita. Mulle ainakin ns "halppis tuotteet" niin löydän usein niistä ainesosia, joita en ikinä vois iholleni laittaa, enkä suositella kyllä muillekkaan. Ja viime aikoina muutenkin on alkanut kiinnostaan eettiset asiat kosmetiikan puolella ja mitä oikeesti laittaa naamaansa/ihollensa yms. Monissa huulipunissa esimerkiksi yhtenä ainesosana käytetään samaa ainetta mistä tehdään rotan myrkky...... Jep. Yhtiöt sanoo joo mut sitä on nii vähän ettei se haittaa ikinä mitään: niinkun kaikissa tälläsis tapauksissa. Mutta, kun vuosien saatossa käyttää tuotetta jatkuvasti, se kerääntyy elimistöön pikku hiljaa ja sitten yht äkkiä ihmetellään miks tää ihminen on sairas? -Toki kaikkee ei pidä pelätä koska sit pelkää jo elämää itteensä eikä tän tärvi mennä siihen, et sit on nokka kii joka paikassa ja suureen ääneen kailottaas mitä syöpää se sisältää. Maalaisjärki käyttöön ja sen mukaan ku toimii niin hyvä. Tosin en vanno olevani mikään INCI hifistelija - nekin mua ärsyttää. Sillon tällön tulee ostettuu tuotteita, jotka tiedän, että sisältävät aineita, joita ei pitäis sisältyä... Mutta no s eon sit mun kroppa mitä mä raatelen niillä xD Iteppähän niistäki sit kärsin myöhemmäs iäs jos sikseen tulee :/

    Mut emmä silti oo sun blogin lukemista lopettaas vaikka kriittisen silmän täkle aiheelle heitin, mielenkiintosta nähdä miten Sinä tätä asiaa alat jatkamaan millä tavalla. Tosin ne yhteistyö kirjotukset saatan jättää välistä tässä mainituista syistä. Oon täällä sun elämän, ihanan persoonallisuuden, inspiroivan meikkaamisen ja niiden syvällisempien tekstin takia. None of the less, oon ilonen et saat taas lisää hyvää sun elämään, liekkö viel mihin tääkin yhteistyö johtaa ja mitä siitä saat irti^^ Joten ilonen sen puolesta. Just keep it real ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee kiva kuulla ettet lopeta lukemista ja että oot ilonen mun puolesta, vaikka tälläsiä sponsoroituja postauksia tuliski enemmän ja ihan asiallisia pointteja toit taas esille :') Toi on ihan totta, ettei se blogissa kokeiltu tuote saata sopia lukijalle laisinkaan, mut eihän se sen bloggaajan vika siinä vaiheessa oo. :> Tai sillee et jos on vaikka kyseisen tuotteen (mitä ikinä onkaan) ainesosille allerginen tai jos niistä saa jotain reaktioita :s

      Anyways mä aion pitää homman kyllä aitona ja sanon suoraan jos jostain tuotteesta en oikeesti tykkää tai jos siinä on jotain vialla. :)

      Poista
  8. Tulin vain sanomaan, että olet MAHTAVA! =))

    VastaaPoista
  9. Harrastan itte nuita i love... tuotteita. :D

    VastaaPoista
  10. Ihania juttuja sait! Ja mitä sponsorointiin tulee niin kunhan saa pitää oman sananvaltansa ja sanoa tuotteista myös negatiivista niin minusta siinä ei ole mitään pahaa. Samalla bloggaaja saa tuotteita joita ehkä jopa tarvitsee ja firma saa mainosta. Jos firman tuotteet ei oo hyviä ja bloggaajat mollaa niin se menee kuin puskaradio eteenpäin. Tän takia en esim itse osta mitään LimeCrimelta koska siitä on kirjoitettu niin paljon pahaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeppis c: Ja joo oon ihan samaa mieltä ! Kunhan sen sananvapauden saa pitää nii musta sponsorointi on pelkästään positiivinen juttu :> Niinhän se menee, et sellaset tuotteet tai jutut joist on kirjotettu pahaa, nii jää sit yleensä ostamatta, mikä on sinänsä ihan hyvä juttu, ettei sit tuhlaa rahojaan mihinkään huonolaatusiin tai esim huonoissa olosuhteissa valmistettuihin tuotteisiin :)

      Poista
  11. Löysin sun blogin / YouTube kanavan vasta tänää, mut oon nyt jo ihan "addiktoitunu". Oot tosi rohkeen ja fiksun olonen, keep Going :)

    osaat kans tehä meikit tosi hyvin! Harvoin näkee yhtä lahjakkaita ku sinä :)

    noi tuotteet vaikuttaa tosi "kiinnostavilta", täytyy käydä kattelemassa :)

    ps. Hypin melkee ilosta ku kuin että sulla on tuttuja Porvoosta, sillä asustelen itekkin täällä c:

    Joo anteeksi Tää teksti ei liity tähän sun tänkertaseen tekstiin paljon mitenkään, mut toivottavasti ei haittaa :)

    hyvää kesää :3!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah aww c: Kiitos paljon ja joo oon itekki asunu Porvoos sen reilu 15 vuotta :D Tälläki hetkellä oon täällä lomailemassa. Juu ei haittaa ja hyvää kesää sulleki :) !

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)