tiistai 6. toukokuuta 2014

100 faktaa

Mun blogin lukijamäärä ylitti huikeet 500 viime viikolla ja aattelin sen kunniaks tehä jonkun sellasen postauksen, mitä en oo ennen tehny ja ensimmäisenä mieleen pälkähti tällänen 100 faktaa-postaus. Teitä lukijoita on kuitenki tullu nyt lyhyessä ajassa ihan hurjan paljon lisää, joten tällänen faktoja sisältävä postaus on mun mielestä ihan ajankohtanen. Teemaviikosta vielä sen verran, että voittajaksi selviytyi tosiaan se kulttuuripaketti ja alankin toteuttamaan sitä tässä lähiaikoina !


Menneisyys & Perhe


1. Oon kotosin Porvoosta.
2. Oon keskimmäinen lapsi.
3. Mun vanhemmat on vielä yhdessä.
4. Synnyin halloweenina 1994.
5. Eli mun horoskooppi on skorpioni.
6. Muutin pois Porvoosta 2010 syksyllä.
7. Koska jouduin nuorisokotiin
8. Oon asunu 4 eri laitoksessa.
9. Ja ikävöin usein sitä viimeisintä.
10. Oon myös ollu osastolla monta kertaa.
11. Kesä 2010 oli mun elämän paras kesä.
12. Olin koko peruskoulun ajan koulukiusattu.
13. Mulla oli monta vuotta hammasraudat.
14. En tykänny pienenä yhtään mun nimestä, mutta nykyään tykkään siitä tosi paljon.
15. En osannu pienenä napsuttaa sormia, mut osasin viheltää.
16. Opin vähän vanhempana miten napsutellaan sormia, mut unohin miten vihelletään...
17. Sain ennen paljon raivokohtauksia.
18. Viiltelin ensimmäisen kerran, kun olin 10 vuotias.

Kaverit

19. Ikävöin tosi paljon ja usein mun entisiä ystäviä.
20. Varsinkin sitä yhtä tiettyä..
21. Oon aika-ajoin ihan liian empaattinen.
22. Toisinaan taas ihan liian erakko.
23. Jotkut mun kavereista luulee mua tyhmemmäks, ku mitä oikeesti oon.
24. Musta se on lähinnä huvittavaa.
25. Mut niin on kyllä tyhmät ihmisetkin.
26. Mulla on aika paljon kavereita, mutta vaan muutama ystävä.
27. Facebookissa mulla on tällä hetkellä 646 kaveria.
28. Ahdistun nykyään siitä, jos mun kännykkää pommitetaan.
29. Siks en yleensä pidä sitä kotona missään lähettyvillä.
30. Mun paras ystävä on tappanu ittensä.
31. Syytän siitä usein itseäni.
32. Mietin usein miks joku haluu olla just mun kaveri.

Ulkonäkö


33. Tykkään isoista huppareista ja pillifarkuista
34. Sekä erikoisista kuvioista esim. paidoissa tai takeissa.
35. Rakastan yli kaiken meikkaamista.
36. Mut uhattiin joskus tappaa, koska meikkaan..
37. Oon tehny kaikki mun nykyset lävistykset ite, paitsi kielen ja vasemman korvan.
38. Mulle tulee usein huono omatunto jos ostan itelleni jotain
39. Silti ostelen paljon kaikkea.
40. Kirppikset varsinkin on ihan parhautta.
41. Sekä ebay.
42. Haluaisin bridgen, mut en usko, että tuun koskaan hankkimaan sitä.
43. Omistan aika mittavan meikki & kynsilakka-kokoelman
44. Mulla on viis peruukkia, joista käytän vain neljää.
45. Mulla on enemmän tekoripsiä, kuin sukkapareja.
46. Oon värjänny hiukset varmaan kaikilla mahollisilla väreillä.
47. Musta eyeliner on rakkaus.
48. Samoin ku onnistuneet kulmakarvat.

Koulu & harrastukset


49. Opiskelin peruskoulun jälkeen n. 1,5 tuntia graafista suunnittelua. 
50. Se koulu, jossa opiskelin oli mulle väärä, joten lopetin.
51. Nykyään opiskelen ensimmäistä vuotta graafista suunnittelua.
52. Tällä kertaa oikeassa koulussa
53. Saan yleensä kaikki parhaat ideat keskellä yötä.
54. Mikä on erittäin turhauttavaa.
55. Mun muisti on tosi valikoiva ja paikoitellen erittäin huono.
56. Sen takia jotkin ideat saattaakin jäädä unholaan.
57. Tykkään nykyään koulusta.
58. Ja mun luokasta.
59. Tää mun blogi täyttää tässä kuussa kaks vuotta.
60. Mun youtube kanava sai 500 tilaajaa samana päivänä ku tää blogi sai 500 lukijaa.
61. Tykkään maalaamisesta, mutta maalaan silti tosi harvoin.
62. Johtuen varmaan siitä, että on paljon helpompaa ottaa valokuvia.
63. Ja siitä, että tykkään enemmän kuvaamisesta.
64. Mulla on tällä hetkellä kamerana Canon 60D
65. Ja siihen löytyy 6 eri objektiivia.
66. Haluisin joskus tulevaisuudessa järjestää valokuvanäyttelyn.

Oudot jutut


67. Ajattelen ihan liikaa.
68. Uskon yliluonnolliseen jollain tasolla.
69. Haluaisin joskus koittaa hypnoosia.
70. Mun mieliala heittelee ihan liikaa.
71. Mietin usein miltä tuntuis, jos ois skitsofrenia.
72. Mietin myös jostain syystä usein miltä tuntuis olla ylipainonen.
73. Lapset on julmia psykopaatteja.
74. Ja erittäin hämmentäviä otuksia..
75. Haluisin välillä olla poikamainen poika.
76. En vois elää ilman sarkasmia.
77. Oon nähny ainaki ainakin 15 tähdenlentoa elämäni aikana.
78. Mulla on ihan älytön määrä suitsukkeita, mutta poltan niitä ehkä kerran vuodessa.
79. En oo koskaan ollu verikokeissa.
80. Oon nukkunu kirkon katolla.
81. Ikävöin jostain syystä välillä niitä mun "rankimpia" aikoja.

Sekalaiset

82. Juon kahvin maidolla. Ilman sokeria.
83. Mun huoneen yks seinä on täynnä kaverikuvia.
84. Pidän kahvinkeitintä makuuhuoneessa.
85. Koska se ei mahdu keittiöön..
86. Mun lempiväri on vihree ja melkeenpä kaikki sen sävyt.
87. Oon noin 172 cm pitkä.
88. Mua inhottaa puhua tulevaisuudesta.
89. Koska mä en vieläkään tiedä mikä musta tulee "isona".
90. Kävelen kesäsin mahollisimman paljon ilman kenkiä.
91. Kaukasin maa jossa oon käyny on Singapore.
92. Ja lähin Ruotsi.
93. Oon addiktoitunu instagramii.
94. Harrastin joskus telinevoimistelua.
95. Oon tosi huono heräämään aamusin ja siks nukunki usein pommiin.
96. Huolimatta siitä, että mulla on kännykässä ainakin 30 herätystä + 2 herätyskelloa soimassa.
97. Vihasin ennen suomiräppiä.
98. Nykyään en vois elää ilman sitä, enkä tajuu miten oon voinu joskus vihata kyseistä genreä..
99. Mun lempi artisti on tänään Ruudolf.
100. Ja lempibiisi tämä♥.

Toivottavasti jaksoitte lukea loppuun loppuun asti :')

28 kommenttia

  1. 32.=Koska sua rakkaampaa ystävää ei ole! Sulla on kaunis sielu ja suurenmoinen sydän <3 Koskaan et oo yrittäny olla (ainakaan mun kaa) sellanen mitä et olis. Rakastann <3 :* oot ihana pieni merisiili

    VastaaPoista
  2. Nukkunut kirkon katolla? :D Tota en oo kuullut kenenkää muun suusta. :D Haha oot ihana. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo töölö on hieno paikka ;D Ja en ihmettele ettet oo ! Kiitoksia :3

      Poista
  3. voi apua miks oon kuvitellu sut aina hirveen pitkäks :DD (tai siis on 172cm tietty pitkä mut silleen u know) + muutenki jotkut noista faktoista oli tosi yllättäviä :3 sä oot tosi kiehtova persoona (vaikka en ikinä oo sua tavannukkaa mutta jotenki sun blogista ja videoista saa sellasen kuvan) ja on tosi hienoa että sä uskallat olla just sellanen ku haluut etkä välitä muista

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah en tiiä ! Oonha mä aika lyhyt sillee ku miettii :) Ja hei kiva jos tuli jotai uutta tietoo jajaja aaaw :3 Kiitos paljon <3 Mukava kuulla, että aattelet noin ^^

      Poista
  4. Aaa!! Mullakaan ei oo koskaan otettu verikokeit ja mäki kävelen paljan jaloin kesällä koska silloin tuntee kaiken (tai silloin mulla on vaan huonot kengät…) ja joo pari muutakin kohtaa oli sama 8DD vähäks tää oli muutenki aik kiva

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uuuu samiksii ! :') Joo kesäl pitääki kulkee ilman kenkii, harmi vaa ku nykyää pitää varoo lasinsirpaleit kaikkial :c Ja kiva jos tyksit Jesse !

      Poista
    2. No jos saadaan joku tauti, niin olkoon se sit sen ajan murhe :DD en oo kyll kertaakaan astunut lasinsiruun vaik rohkeesti on kävellyt vesilammikoistakin.ja nyt tiiän miks siin yhdes kuvas sun kahvinkeitin oli makuhuonees...

      Poista
    3. Jep xd Ja joo en mäkää onneks :) Ai enks mä muistanu kertoo miks se hengaa siel :DD Hups !

      Poista
    4. No et :DDD heiii ooksä ens viikol hyvinkäääl mull ei kait oo silloin kokeit :DD

      Poista
    5. No nyt tiiät :D Ja joo enköhä mä joku päivä oo, en viel tiiä mikä, mut ilmottelen :)

      Poista
  5. 81. Ikävöin jostain syystä välillä niitä mun "rankimpia" aikoja.
    Mä oon aina aatellut että olen ainut, kiitos että kerroit etten olekaan! Itselläkin 11.v asti ollut vakava masennus ja nyt vuoden päivät mennyt paljon paremmin. Olisiko se joku tottumiskysymys, miksi sitä kaivataan? Ehkä siitä tuli niin "kotoinen" olo kun sitä niin monta vuotta kesti. Mutta tsemppiä sulle tosi paljon elämään, olet ihana! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Et tosiaan ! Mun mielestä toi on aika oleellinen seikka, jota ei kannata hävetä. Niihä se varmaa just on, et on niin tottunu siihen pahaan oloon et on outoa olla ilman tai jotain.. :o Hassua.

      Kiitos paljon ja tsemppiä sulle kans ! <3

      Poista
  6. Kiva postaus! :) Pystyn samaistuu moniin kohtiin. Oon aika uus lukija ja tänään lueskelin vähän vanhempia postauksia. Tosi ikävä toi Jossu juttuu.. mut voin lohdutukseksi sanoa, että tiedän todella hyvin miltä susta tuntuu. Kirjotin kans ite postauksen miltä tuntuu, kun on menettänyt läheisen ihmisen. Enkä haluu mitenkään mainostaa, että lueluelue mun blogia, että saan huomioo, mutta jos haluut lukee vähän muiden ihmisten ajatuksia samankaltaisesta tilanteesta niin täs olis linkki : http://nicaann.blogspot.fi/2014/05/ikava-puristaa-sydantani.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukavaa jos tykkäsit ja jos pystyit samaistumaan c: Ja joo kiinnostaa itseasiassa tosi paljon, meen kurkkaamaan :) !

      Poista
  7. 32: oot nii ihana persoona ja kaipaan sitä ku sekoiltiin siellä nuoriso osaston mettäs kahestaa xD 72: et haluu kokee usko mua. 96: mulla on sama xD jotenkin nukkessani oon oppinu laittaa herätys kellon pois päältä tai sit en muista heränneeni xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah aww :'D En ees muistanu sitä metsä reissuu ! Ja joo, en mä ylipainoa kokea haluis in real life, mut on tosi jännä miettiä millasta se ois.. :o Tiiätkö ku yleensä ihmiset vastaa sellasii "jos saisit päivän olla kuka vaan, kuka olisit?" et ne ois jotai julkkiksii tai vastaavaa, mut mä haluisin kokee millast ois olla ylipainonen tai vaikka skitsofreniaa sairastava henkilö tai jotai vastaavaa.. :D Oon vähä outo.

      Mul on noitte herätysten kaa sillee etten välil vaa kuule niitä.. xd Tai sit laitan kans unissani ne pois.

      Poista
    2. joo siis hypittii niil kallioilla ja vilkutettii osasto 18 ikkunaan ku ne oli iltapalalla :D sä olit kai inttervallilla sillon :)

      Poista
  8. Ruudolf! Ja Karri Koira!♥ *__* Yllätyin aika paljo et kuuntelet niide musiikkia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ruudolf on nii kuuma... ;_____; Ja aijaa :'D Hahah oon kuunnellu Karrii jo aika pitkää, mut Ruudolf on uus "löytö" !

      Poista
  9. Tämä oli niiiin ihana :D ♥ Oot symppis.

    VastaaPoista
  10. Hih pakko kommentoida. Oon ite niin onnekas, että oon kerran päässy kokeilemaan hypnotisointia, eli siis mut on hypnotisoitu. Se on siitä jännä juttu, että tulos ei yleensä riipu hypnotisoijasta vaan hypnotisoitavasta, eli ihmiset on eri määrin herkkiä sille. Ite en valitettavasti oo kovin hypnoosiherkkä, eli kokemus ei ollu maailmaa mullistava, mutta tosi mielenkiintonen. Suosittelen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ääää ! Kadehdin sua :DD Ja mul oliki tollane ajatus et se on siit hypnotisoitavast kiinni, mut ihan varmasti kokeilen joskus, jos vaan tulee mahollisuus :3

      Poista
  11. oon ain kuvitellu et oot joku 190cm pitkä, mut sit ootki noi lyhyt tai no ei lyhyt koska muhun verrattun oot aika pitkä mut silti O.O'

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahahaha :D Et oo ilmeisesti ainoo ! Outoo, mä en jotenki oo ikin ees aatellu et jengi pitäis mua pitkänä

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)