keskiviikko 2. huhtikuuta 2014

We're all mad here


Pitkästä aikaa jaksoin kuluttaa aikaa kuvien muokkaamiseen ja lopputuloskin on sen mukanen! Välillä on vaan ihan parasta överi muokkailla :') Mulla on noissa kuvissa tosiaan uus punanen peruukki, jonka tilasin pari viikkoa sitten ebaysta. Hintaa sillä oli 10,73e. Mua vähän ärsyttää, kun kaikki peruukit näyttää aina ihan erilaisilta netissä ku livenä ja totaki sain leikellä ja muokkailla aika pitkään ennen ku olin tyytyväinen.. No mut, ei se nyt niin vakavaa oo.

Halusin leikitellä oikein kunnolla tolla punasella värillä ja sen takia värjäsinkin mun kulmat sekä huulet peruukkiin sopivalla punasella ja onhan noissa mun luomissakin hitusen punasta. Musta väri oli kans aika tärkeessä osassa tossa lookissa ja se tuo mun mielestä tosi kivasti ton punasen esiin. Alapuolelle laitoin vielä kuvat kahesta uudesta paidasta, jotka tilasin ebaysta. Toi irvikissa paita mulla onkin päällä tän postauksen kuvissa ja sienipaidan näittekin jo tässä postauksessa. Kertokaahan mitä pidätte tän postauksen lookista! (Ja älkää välittäkö mun tupakkaan sortumisesta.. Hehe.)

Sieni paita 16,87e    Irvikissa paita 18,85e

16 kommenttia

  1. Haha mul on tommonen samalainen sieni-paita, mut se on joku 7 vuotta vanha ja maksoin siitä 30€ :---D mut hyvänä on pysyny ja toi kuvakaan ei oo lähtenyt rapisee :) Mut ah, taas oot niin söpönä voi että <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :DD Hahah, itseasias mullaki on tollane jo ennestaa, mut se taas on ihan kulunu ja jääny pieneks nii halusin uuden.. :p Ja aws kiitti Jonsu <3 :3

      Poista
  2. Pakko kyllä kysästä, että montako t-paitaa omistat? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm.. Onpas hankala kysymys xD Sanoisin et noin 50 kappaletta :D Pitää laskee huomenna !

      Poista
    2. 50... siis 50!? :D voi kehveli, ite en varmaa omista ees nii montaa vaatekappaletta :D

      Poista
  3. Arvaaa kuka tulee ja vie irvikissa paidan~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sä et sitä pietulta saa kun mä oon jo siinä vaiheessa vieny sen! :< no okei meille tulis vaa tappelu siit joten vuorotellaan?

      Poista
    2. Omg sain haastajan xD en halua kuitenkaan katkoa kynsiäni joten suostun vaihteluun

      Poista
    3. xD jos oiski tullu, ois sen jälkee ollu irvikissa riekaleina... :D

      Poista
    4. :DDDDDDDDDDDDDDDDD Voi teitä <3 Pitänee ostaa kassakaappi mun vaatteille... :D
      Ettei tuu irvikissatappeluu xd

      Poista
    5. Parempi ku hankit sellasen ku noin ihania paitoja aina hommata ties mistä ;)

      Poista
  4. ihania kuvia, toi punane väri sopii muute sulle tosi hyvin c: ja tilasin ittekki tollaise kissa paidan pari viikkoo sitte :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. C: Kiitoksia ! Ja hyvähyvä, toi on kiva paita ^^

      Poista
  5. Awww, toi peruukki+paita, aivan ihania. Sekä tietysti itse pääpirua unohtamatta, täydellinen yhdistelmä. Voin suoraan sanoa rakastavani noita sun piikkiläväreitäsi, mur. Herätit mussa taas lävärihimon. Mä kostan. Muttajoo, kaikkihan me hulluja ollaan, meikä nostaa molemmat kädet ja nostaisi kolmannenkin jos sellainen olisi, kun pitäisi myöntää olevansa hullu. Kellään muulla ei ole samanlaista huumorintajua (täysin kieroutunut) kuin mulla. P.s. mitä kuvanmuokkausohjelmaa käytät?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihiii kiitos paljon :> Ja niimpä, hulluus on iha jeeeees !
      Käytän picasaa ja photoscapea :)

      Poista
  6. Tsemppiä!

    http://keskustelu.suomi24.fi/node/11877057#comment-67093893

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)