maanantai 28. huhtikuuta 2014

Tiikerililja ja avaruusolio


Lauantaina Alisa hurautti käymään täällä Järvenpäässä ja meillä oli ihan super mukava päivä. Ei me mitään hirveen erikoista päivällä tehty, mutta illalla käytiin kyllä tuusulanjärven rannalla kuvailemassa ja sain vasta tänään muokattua noi viimesetkin Alisasta otetut otokset. Tuli kyllä ihan mahtavia kuvia, vaikka itse sanonkin ! Alisa on noissa kuvissa niiiiiiin kaunis ja mä oon... No, mä :D

Vitsi en voi ees sanoin kuvailla kuinka siistiä on, kun kesä taas tulee ja pystyy valokuvailla vähän erilaisissa maisemissa, kuin nyt vaikka tossa mun takapihalla. Pystyyhän sitä tietty talvellakin, muttei siinä pakkasessa hirveesti tee mieli raahautua mihinkään lumisten metsien siimeksiin. Tuntuu, että kaikki mun talvella ottamat kuvat on ihan tismalleen samanlaisia, tai ainakin suht samantapasia vaikka erilaiselta niissä ulkonäöllisesti näytänkin. Onhan se kuvan taustakin aika tärkeessä roolissa, joten oon nyt ilmojen lämmettyä pyrkiny panostamaan aina tilanteen tullessa sekä siihen ulkonäköön/vaatetukseen että itse valokuvaan.

Tänään mulla on suunnitelmissa nähä Marjaanaa, joten jätän tän höpöttelyn vähän vähemmälle. 
Toivottavasti tykkäätte kuvista. 
Palaillaan pian ♥ !

12 kommenttia

  1. Oot sanoinkuvaamattoman upea etenkin näissä kuvissa ;o aivan mahtava toi sun ulkonäkös on vaan jotain taivaallisen mahtavaa<3

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia tai siis kauniita ihmisiä :)

    VastaaPoista
  3. Älä oo noin täydellisyys, mä kiellän sua ja pöllin noi hiukset ja meikit. Ja kameran ja kuvat jajaja koht sul ei oo mitää ku mä innostun

    VastaaPoista
  4. Vautsii, hienoja kuvia! Söpöjä ootte :))

    VastaaPoista
  5. Ootko kyber gootti?

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)