sunnuntai 27. huhtikuuta 2014

☆ Sunday's special ☆ (No mirror makeup challenge)


Multa on tosiaan pyydetty joskus ikuisuus sitten tota No mirror makeup challengea ja perjantaina päätin sitten toteuttaa sen. Mun piti itseasiassa tehä toi video jo pääsiäisen tienoilla, mutta niin ku tiedätte tulin sillon kipeeks eikä mulla ollu fiilistä tehdä yhtään mitään. Nyt oon kuitenki (melkein) terve ja perjantainen etäpäivä oli oikein otollinen uuden videon kuvaamiseen. Päätin tällä kertaa tehä suht helpon ja nopeen meikin, koska ilman sitä peiliä oli tosiaan aika hankala saada mitään edustuskelposta aikaan. Tota haastetta oli kuitenki tosi hauska toteuttaa ja saattaapi olla, että tuun vielä joskus tekemään saman haasteen kehittyneemmillä meikkaustaidoilla. Lopputulos oli parempi ku mitä ootin ja ite arvioisin ton meikin "onnistuneisuuden" asteikolla 1-10 ehkä johonkin vitosen tai kutosen paikkeille. Entäs te? :)

28 kommenttia

  1. voihan kulmakarvat, miten sä onnistuit ne tekemään! :D

    VastaaPoista
  2. Apua, luulis että sulla on peili tossa apuna! Ihan törkeen hyvin meni! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :'D No ei se nyt niin hyvin menny... Mut kiitoksia <3

      Poista
  3. Huomaa et sul on tosi tottunu ote tohon hommaan c:! Tietenkin noi luomivärit vähän levis ja toi eyeliner jälki tuli tohon mut nehän onkin semmosia asioita joita sä et voi pahemmin tuntea tai nähä. Meikillä kun tuntuu toisinaan olevan oma tahto vaikka oiskin se peili siinä :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ^_^ Kiva jos huomaa ja no joo totta puhut :DD Hahah !

      Poista
  4. Iha sairaa hyvin vedit! :D Oh my god millasta jälkee tulis jos mä tekisin ilman peiliä... Ja oot vaa nii ihana :) Rakastuin niin tohon sun lippaan <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :3 Kiitos Sonjaaaa !! Kannattaa koittaa ;) Ja joo, toi tuli viime viikol ebayst ja nyt on kauhee valinnanvaikeus et oonko ilman lippaa vai en ku hiuksetki on värjätty nii kivoiks :D

      Poista
  5. Toihan onnistu hyvin :D paljo paremmin entä ku jos mä kokeilisin :D
    Mut tää oli kiva video ja ihanat noi hiukset :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :D Kiitoksia ! Ja kiva jos tykkäääääääät ^_^

      Poista
  6. minkä merkkistä luomiväriä käytit tossa? mulla on ongelmana ku kaikki luomivärit mitäå ostan on jotain helmiäispaskaa mikä ei näy yhtään :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Merkkii en kyl tiiä, mut ebayst oon ton paletin tilannu :) Kannattaa käyttää primerii nii näkyy ja kestää paremmin :p

      Poista
  7. ihanaa ku teit taas videon ja yllättävän hyvin hän toi onnistu ^.^

    VastaaPoista
  8. ÄÄh oot ihana! Aina ku sul tulee postaus nii oon sillee JEE paras hetki mun päivästä :D ja tämmöset videot on vielä mahtavempii! :3 sul oon nii ihana ääni ja omg sun iho on iha täydellinen! :D
    + sul on tosi söpö hymy :3
    tulipa taas tämmöne kommentti, mut se on iha faktaa vaa! :D <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awwwwwww :3 KIITOS !! :D Olipas ihan super kivasti sanottu Jaana jajaja äää en osaa sanoo muuta ku et kiitos c: Kiva jos tykkäät mun videoista ja postauksista ^_^

      Poista
  9. Yllättävän hyvin meni, kulmat ainaski! Sun ääni möreentyny tosi paljon, iha outoo, mut on siit kyl aikaaki ku ollaa viimeks nähty :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo iteki yllätyin noist kulmista :D Ja joo onhan siitä jo se.... Ööö 5-6 vuotta tai jotain ? XD

      Poista
  10. Eikää siis ihan törkeän hyvin vedit! Inhottaa myöntää ( :D ) mutta sä meikkaat ilman peiliä paremmin ko mä peilin kanssa.. XD ja varsinki noi kulmat onnistu sikahyvin! :) Ja hei iiiihana tukka, aivan mahtava!! Näin töissä että sä olit postannut ja siellä en tietenkään voinut katsoa ja koko päivän ja illan vaan odotin että pääsen kotiin kattoo tän postauksen :'D kannatti odottaa, jälleen aivan huikee postaus. :) pietu ei petä! XD<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. XDD AWW !! Isot kiitokset sulle :)) Tuntuu tosi siistiltä kuulla tollasta palautetta ja et oikeesti ootit et pääset kattoo tän videon tai postauksen :'D Hihii olet ihana <3

      Poista
  11. Ihana video! Onnistuit hyvin, itsellä olisi varmaan luomivärit pitkin poskia ja kulmat ties missä! :D Yhdyn muiden mielipiteisiin myös siinä, että noi hiukset on tosi kivat! ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah :DD Isot kiitokset Belsissa ! <3

      Poista
  12. Ihan sairaan hyvin onnistuit! Toihan on melkee sama ku silmät kii jonku meikkaamine, mut uskon et kuiteski vähä helpompi. Ku toisen piirteit ei sillee tiiä. Meil kummallaki meni ripsarit ties mihi ja mun kaveri tunki viel sitä mun hiuksiin ja kumpiki ollaa meikattu jotain 3 vuotta kunnolla, ei vaa sillee vaa "nyt oon siis nii hot ku mul on ripsarii" Sellane video ois muute kiva nähä :D Ehkä lopetan ennen ku innostun ja alan lörpöttelemään tääl.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti ! ^_^ Ja joo oli toi ehkä vähän helpompaa, ku omat kasvot "tuntee" edes jollai tasolla :) Hahah, voi teitä, ois kyl kiva joskus tehä sellane video mis joku meikkaa mut tai mä jonku, mut saa nyt nähä :D

      Poista
  13. Voi Awwws Oikeesti! Miten sie onnistut oleen noin ihana ja symppis livenä!? Mahtavaa! *declares official fangirl-ism for you* Tuohan onnistui hyvin, kyllä huomaa et oot tottunut meikkailemaan enemmänkin vuosien saatossa. Sitten varmaan, kun onnistuu meikkaan täydellsien meikin ilman peiliä on Matser of make Up, no? Anyway sait just uuden lukijan ja fanin itselles <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :3 Äääää <3 Kiitos ihan hirveesti ! Se ois kyl aikamoine saavutus et osais meikkaa iha täydellisesti ilman peilii :D Tervetuloa vaan <3 :3 !

      Poista
  14. Löysin vasta blogiisi ja tämä pisti kyllä silmään. En vaan ymmärrä miten onnistut, meikkaat ilman peiliä paremmin kun mä osaisin ikinä peilin kanssa... xD Ihan mahtavaa, olen sanaton. :DD

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)