perjantai 18. huhtikuuta 2014

Samat tuulet puhaltaa, samat sateet lankeaa

surkea kettu :c

En edes muista millon oisin viimeks ollu kipeenä, mutta tiistai iltana muhun iski joku ihme flunssavirus joka toi mukanaan tappoyskän sekä kuumeen ja ton ihanan tautikolmikon ansiosta vietin koko keskiviikon sängyssä tehden kuolemaa. Mun piti peruuttaa viikottainen terapia tapaaminen, sekä näyttöjen arviointi ja pelkästään noiden kahden menon peruuttamiseen vaadittu aivotyö oli silkkaa tuskaa. Vähän alkokin jo näyttää siltä, että viettäisin pääsiäisen tänä vuonna yksin sängyn pohjalla, mutta tänään mun äiti ja iskä päätti tulla hakemaan mut kotiin ja täällähän mä tälläkin hetkellä loikoilen. Sain vähän lohturuokaakin eli sushia, (vaikken hirveesti mitään maistanukaan) joten mikäs tässä toipilaana ollessa :3


Oli mulla ihan asiaakin. Oon nimittäin vihdoin päättäny tästä mun blogin sisällöstä tai oikeestaan päätin tän jo päiviä sitten, mutta ehdin nyt vasta kirjotella tästä päätöksestä teille. Eli en siis aio muuttaa mun blogin aiempaa, enkä tulevaa sisältöä yhtään miksikään. En tiiä mistä koko päähänpisto edes ilmesty, mutta yhtä nopeasti se myös katosi. Samoin kuin kaikki se epävarmuus ja ahdistuskin. Syitä tähän päätökseen mulla on muutenkin monia ja yks niistä on ehdottomasti ne teiän laittamat kommentit, jotka sai mut miettimään asioita vähän pintaa syvemmältä. Jos mun kirjotukset sun muut on oikeesti auttanu jotakuta nii se on ihan törkeen upeeta ja miks mä lopettaisin olemasta avoin ku se tuntuu niin luonnolliselta. Joku sano sitäki et on outoa ku mä jaan mun henkilökohtaset asiat sosiaalisessa mediassa, mutta kai mä nyt saan jakaa mitä mä haluun jakaa, enkä mä tosiaankaan jaa kaikkia mun asioita täällä netissä. Sen takia mua ottaaki aina ihan törkeesti päähän jos joku tulee sanomaan tuntevansa mut, vaan koska on lukenu tän blogin läpi.. Sillä asiahan ei tosiaan oo niin.

Jotkut puhu kans niistä mun tulevista työnantajista, mutta siihen mä en voi sanoa muuta kuin että jos mä en oikeesti sais töitä sen takia et oon joskus nuorena sairastunu masennukseen ja sortunu viiltelemään niin sit en saa. Täytyy olla aika kapeakatseinen työnantaja jos tommosen takia jättää palkkaamatta. Olettaen, että hakis sellasta duunia mihin on edellytyksiä.. Taisin aiemmin jo sanoa siitä, että en osaa kuvitella ollenkaan mun tulevaisuutta, mutta mä uskon ja toivon, että tuun tekemään jotain aika itsenäistä työtä. Saattaahan sitä jossain vaiheessa joutua esimerkiks kaupan kassalle tai johonki samantapaseen duuniin, jos on pakko saada rahaa, mut mä vahvasti epäilen, että mun itsetuhonen nuoruus vaikuttaa millään muotoa väliaikaseen työhön jossain kaupan kassalla... Korjatkaa jos mun epäilyt osuu harhaan. Nytkin mä oon ollu itseasiassa jo tosi pitkän ajan viiltelemättä ja oli aika outoa saada siihen arvista kertovaan postaukseen kommentti, jossa mainittin sana huomiohuoraus... Se oli kuitenki toivepostaus ja luulin puhuvani ihan asiaa, mut no whatever :D

Ehkä mä vielä jonain päivänä teen sellasen cv tyylisen blogin, johon laitan kuvia vaan meikeistä, vaatteista ja muusta vastaavasta, mutta tällä hetkellä sellanen blogi ei tunnu ajankohtaselta eikä mun voimavarat varmaan ihan vielä edes riittäis kahen blogin aktiiviseen ylläpitämiseen. Ei sillä etteikö mulla menis suht hyvin, mutta ei kuitenkaan tarpeeks hyvin. Ainakaan vielä. Meno siis jatkuu täällä ihan samanlaisena kuin aiemminkin ja jos se jotakuta harmittaa, niin sille mä en voi mitään. Kiitos vielä kaikille, jotka kommentoitte tätä aihetta koskevaan postaukseen viime perjantaina ! Teidän mielipiteitä oli tosi mukava lukea ja sain niistä voimaa ja tukea mun päätökseen :)

Hyvää pääsiäistä kaikille 

15 kommenttia

  1. Jes, ihana kuulla, et blogi säilyy entisellään! <3 Kyl mä ainaki oon nähny kaupan kassalla parikin myyjää viilletyin käsivarsin, hikinauha ollu vähän ranteen peittona. Ja hei paranemisia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :3 Jeejee ja kiitoksia ^^ ! Ja joo oon mäki nähny monissaki työpaikoissa ihmisiä, joilla on viiltoarpia, mut mä veikkaan et se ei oo se suurin ongelma vaan se et laittaako niistä haavoista/arvista kuvia nettiin tai tekeekö jotain vastaavaa :) Ainaki olettaisin näin.

      Poista
  2. Jotenkin nauroin ilkeesti, kun sain instas tietoon että oot kipee, koska et oo enään superihminen joka ei ole koskaan kipee toisin kuin minä aina :DD jooo mutt lähetän Puolast päin toivotuksii ett paranet pian

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. XD Reiluuuuu ! Ja en näköjää oo en :( Mut kiitoksiaaa ja pidä hauskaa siellä ! <3

      Poista
    2. Sä voit kadehtii mua ja myöhemmin kerron sulle kaikkee jolloin oot viel kateellisempi, plus aik heteroo kun et oo viel lukenut mun yöllist tarinaa fb chatis.

      Poista
    3. :D Okei... Ja niinku tekstistä varmaan pystyt päätellä oon kipeenä, enkä hirveesti jaksa facessa roikkua toveri hyvä :')

      Poista
    4. Noooo ehk se ois parast ett lepäät tai jotain sen kaltaista :DD

      Poista
    5. Sitä mä täs oon tehnyki...

      Poista
  3. hyvä ettet välitä muitten mielipiteistä !! teet niiku susta itestä parhaalta tuntuu ja ainakin mun mielestä se on sit hyvä niin jos sulla on itelläs hyvä olo blogin suhteen :3

    VastaaPoista
  4. Hyvä päätös, itse jäin ainakin just samaistuttavien ja rehellisten tekstien takia seuraamaan :--) Paranemisia! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei ! :3 Kiva, että jäit ja kiitoksia ! <3

      Poista
  5. ihanaa, kiitos kun pidät tän ennallaan :3

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)