tiistai 29. huhtikuuta 2014

Keväisiä mielitekoja

 4,14e Ebay

Moikka moi ! Tää aamu oli ihan törkeen kiireinen, koska pääsin koulusta jo ennen yhtätoista ja pikaisen kotona pyörähdyksen jälkeen lähdin Marjaanalle ja sieltä suoraan tukihenkilö tapaamiseen. Loppu päivä onkin sitten madellu äärimmäisen hidasta tahtia eteenpäin, mutta kerrankin mä vaan nautin siitä, että minuutit tuntuu tunneilta. Yleensähän aika matelee just sillon ku on helvetin tylsää ja haluis sen kuluvan nopeesti, mutta ei tänään. Tänään mä oon vaan kuunnellu hyvää musaa, syöny jäätelöä ja nauttinu siitä, ettei oo kiire mihinkään. Ei mua oikeestaan edes stressaa mikään ja ahdistuskin on tainnut ottaa täksi päiväki vähän lomaa.

Ostin tossa muutama viikko sitten uuden luomiväri paletin, koska mun aiemmissa paleteissa ei oo ollu hirveemmin mitään luonnollisia sävyjä ja nyt oon jostain syystä hurahtanu just sellasiin luonnollisiin lookkeihin ja maanläheisiin värisävyihin. Toki mun hiukset on tällä hetkellä super räikeet ja teen yhä kaikenlaisia värikkäitä meikkejä, mutta jostain kumman syystä ne luonnolliset(kin) lookit on alkanu kiehtomaan. Sen takia oonki harjotellu ton uuden ebaysta ostetun paletin sävyillä tekemään ruskeita kulmakarvoja ja tulevaisuudessa tuutte varmasti näkemään myös samaan kategoriaan osuvia silmämeikkejä. En tiedä onko tää kevät nyt pistäny tän mun pienen pään pyörälle vai mistä tällänen naturaalin ilmeen ihannoiminen nyt on iskeny. Joku keväinen mieliteko tän on pakko olla, mutta niinhän sitä sanotaan, että vaihtelu virkistää! Musta on muutenki tosi siistiä, kun meikkaamisesta oppii jatkuvasti jotain uutta ja ainakin mun mielessä pyörii tosi usein sellasia ajatuksia, että miten jotain meikin osaa pystyis parantamaan vielä entisestään tai miltä jotkin värisävyt saattais näyttää yhessä ja niin edelleen.


Noita erilaisiin tyyleihin ihastumis-kausia nyt kuitenkin tulee ja menee. Värejä mä rakastan vieläki ihan helvetisti ja se on asia, joka tuskin tulee koskaan muuttumaan! Kyllä mä niitä omasta mielestä osaan ihan hyvin yhdistelläkin ja niin no, onhan noi mustat kulmatki välillä ihan pakko piirtää sillä ne vaan tuntuu niin omilta. Sellaselta "mun jutulta" ja ei ihmekään, koska oonhan mä piirtäny kulmat mustalla kajaalilla ja monen monta vuotta. Alla vielä pari vähän värikkäämpää kuvaa juurikin niillä mustilla kulmilla höystettynä. Ihan vaan tätä postausta piristämään :')


Ps. Onko teille muuten tullu jotain kummallisia mielenhäiriöitä tai mielitekoja nyt kevään tullen ?
Kertokaa ihmeessä jos on ja mitä ?

20 kommenttia

  1. Oh god oon niin tyytyväinen, että tässä kulmakarva postauksessa ei näkynyt niitä mun inhokkeja :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. FUUUUCK ! Aina unohan ne... :(

      Poista
    2. JOO UNOHDA NE! Älä palaa niihin enään tai hyökkään kajaalin kans! Teen silloin sulle sit sellaset paksut yhdistyneet kulmakarvat D:<

      Poista
  2. uuu, haluun nähä sut luonnollises meikis O.O

    VastaaPoista
  3. Kauniit värit :) vaatteissa ja hiuksissa :D

    VastaaPoista
  4. omg noi ekakuvan piilarit :33

    VastaaPoista
  5. Mulla on se ku kevät tulee oon kunnon ilopilleri ja haluun hirveesti siivota ja laittaa ruokaa:)

    VastaaPoista
  6. pidä mielessä että toi meikkipaletti on ns. "feikki" - joten luomiväreissä voi olla mitä tahansa ainesosia, koska feikkien ainesosia taikka tuotantoa ei seurata. tunnen itseasiassa yhden tyypin, joka osti urban decayn feikkipaletin ja sai tosi vaikean silmätulehduksen allergisen reaktion seurauksena. :/ just a heads up!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei ! :o En oo tullu edes ajatelleeks mitään tommosta.. Kiva kun kerroit ! Mulle ei oo onneks tullu tässä vuoden ebaysta ostettujen meikkien käytön aikana mitään komplikaatioita, mutta ihan hyvä tietää tollasesta :s

      Poista
  7. Ebay on kyllä luotto. Itekki ennen viihtyny aina hirveen räikeissä luomiväri yhdistelmissä, mutta nyt jotenkin oon myös tutustunut näihin maan läheisimpiin väreihin. Kaikki pitää aina kokeilla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyl aika mahti sivusto :> Ja niimpä ! Kaikkee pitää kokeilla.

      Poista
  8. mistä toi sun paita on? tosi kiva:3

    VastaaPoista
  9. Moi, tää tulee nyt tosi randomisti mut on sellanen juttu et ootko koskaan ollu sellasessa tilanteessa että oisit ollu tosi pahasti ihastunu sun kaveriin :D tai eks sä seurustellukki sun ystävän kaa? Miten sellasen asian voi kertoo toiselle, en tiiä haluutko siitä tässä selittää mitään mut kiinnostais teitää mun omaa tilannetta ajatellen. Mä oon ollu ihastunu mun kaveriin jo melkeen puol vuotta... Ja se ajatus oli ensin tietty ihanaa ja kivaa ja kaikkee mut nyt yhtäkkii se asia on alkanu tuntuu todella hirveeltä, itkettää pieniki ajatus siitä. Mitä sitte tapahtuu jos siitä asiasta sille toiselle puhuu, siis jos molemmat ei tunne samoin että voiks se ystävyys-suhde pysyy enää samanlaisena? Ja koska ethän sä pysty muista tietää niin ajattelin kysyy et mitä sä oot ajatellu jos sulle niin on käyny? Pahottelen tätä utelua ja avautumista mut jotenki ajattelin et vois sulta sulta kysyy. Hah

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)