tiistai 1. huhtikuuta 2014

Jäähyväiset

Niin ku tossa viime postauksessa kerroinki nii oon lukenu tän mun blogin jälleen kerran kauttaaltaan läpi ja jotenkin musta tuntuu, että nyt ne mun ideat alkaa olemaan lopussa. Inspiraatiota ei vaan kerta kaikkiaan näy mailla eikä halmeilla enkä saa tästä bloggaamisesta läheskään yhtä hyvää palautetta saati samanlaisia fiiliksiä, ku mitä sillon joskus.. Onhan näitten postausten kirjottaminen ja niitä varten kuvaaminen ihan kivaa, mutta musta tuntuu ettei se vaan riitä enää. Kaikki vapaa-aika menee siinä, kun yrittää miettiä, että "Mitä seuraavaksi?" Ja kyllä tää bloggaajan elämäntapa aiheuttaa myös koulussa ongelmia. En jaksa keskittyä opetukseen, kun päivitän vaan bloggerin etusivua tai muokkaan ulkoasua ja pienetkin vastoinkäymiset blogitekstejä kirjoittaessa tai kuvien muokkaamisessa saa mut masentumaan. Mun valokuvaaminenkin keskittyy nykyään ihan liikaa siihen, että kuvaan just blogia varten enkä huvin vuoksi, niin ku ennen. Ja vaikka saankin aika harvoin negatiivistä palautetta, niin aina kun sitä tulee, niin otan sen ihan liian tosissani ja syyttelen itseäni aivan liian ankarasti. Tiedostan sen kyllä itse, mutta en vaan osaa pysäyttää niitä ajatuksia. Kaikki varmaan ymmärtää, että on turha jatkaa harrastusta, joka ei kaikesta positiivisesta palautteesta ja huikeasta lukijamäärästäkään huolimatta tuota enää mielihyvää. Oon nyt pitkän pohtimisen jälkeen tullu siihen tulokseen, että

Tän blogin kirjottaminen loppuu tähän.
Mä oon tosi pahoillani.

24 kommenttia

  1. Pietu et saa lopettaa! ;___; oot ihana <3

    VastaaPoista
  2. Oliskohan aprillia !

    VastaaPoista
  3. .....................................................aprillipila?............................
    Jos ei, olen järkyttynyt syvästi, et saa lopettaa vielä :<

    VastaaPoista
  4. ja ps. tää uus ulkoasu on ihana <3

    VastaaPoista
  5. surkea aprillipila :)

    VastaaPoista
  6. Sillit ja kuravedet tulee vielä joku päivä postiluukustas. ;)

    VastaaPoista
  7. Hyvää aprillipäivää :)

    VastaaPoista
  8. mä toivon että tää on aprillipilaa

    VastaaPoista
  9. voi ei:( kaikkea hyvää sulle <3

    VastaaPoista
  10. Voi harmi, tuon sulle lohdutukseksi silliä ja kuravettä päälle (: Hyvää aprillipäivää!

    VastaaPoista
  11. siis mitä et voi olla tosissaa :"0

    VastaaPoista
  12. haha melkein menin lankaan! hauska aprillipila >:)

    VastaaPoista
  13. Tekis miel sanoo jotain mutta.... enpäs sanokkaan ;P

    VastaaPoista
  14. Voi eii ! Älä hyvä ihmine lopeta, oot yks parhaimmista blogaajista mitä oon löytäny. Oot nin rohkee ja sulla on tosi monipuolinen sisältö ja tätä blogia on ihanaa lukee. Miks et vaikka pitäis taukoo ? Ehkä se auttais. Ja eihä sitä aina tarvii olla pähkäilemässä mitä seuraavaks, voiha sitä vaa päivitellä kuulumisia, ei se lukijoitaa mihinkää karkota tai tee blogistas joteki huonoa. Mut tee mite parhaaks näet, ite kuitenki jatkaisin innolla lukemista :) <3

    VastaaPoista
  15. Hitsit.. En haluaisi kommentoida tätä vielä muttakun en pysty pitämään sisälläni! :D APRILLIA? Ainakin toivottavasti. Uskon että sun sydän on täysillä bloggaukses mukana etkä yhtäkkiä vaan lopettaisi (aprillipäivänä).

    VastaaPoista
  16. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  17. wtf sulla piti se teemaviikkokin tulla ja ei tätä blogia tarvii niin usein päivittää et päätä alkaa vaivaa et mitä tekee.. voithan pitää jonkinmoisen tauon?

    VastaaPoista
  18. tää on niin joku aprillipila...!

    VastaaPoista
  19. TÄN ON PAKKO OLLA APRILLIPILA!!!!!!!! ONHAN?!?!??!??! En kestä jos lopetat susta saa niin paljon positiivista energiaa ja äh osaat auttaa niin paljon vaikka et varmasti itse sitä tiedäkään :( okei oon melkeen tosi varma että tää on vaan (tyhmä) aprillipila mutta silti pelottaa että jos ei olekkaan. :(

    VastaaPoista
  20. VITUN PIETU xDD sait aikaseks mulle sydärin mutt ahaa tänään on aprillipäivä :DD ja jos tää ei oo vitsi niin tää on mulle noloa

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)