tiistai 15. huhtikuuta 2014

I hope this hook gets caught in your mouth



Tänään en antanu pommiin nukkumisen, orastavan flunssan, enkä edes ahdistavan näyttökokeen pilata mun päivää! Tai no okei.. Annoin mä ehkä vähän, mutten ainakaan meikin osalta! Päätin nimittäin pitkästä aikaa pistää jotain vähän rajumpaa lookkia pystyyn ja jostain syystä toi, jo kerran toteutettu Manson imitaatio puhutteli mua tänä aamuna. Laitoin siis heti aamukahvin juotuani piilarit silmiin, meikkivoiteen sekä puuterin naamaan ja lähdin käppäilemään kohti koulua hyyyyyvin vahva visio tän päivän ulkonäöstä päässäni. Luokkaan päästyäni lukaisinkin näyttökokeen ohjeet läpi ja syvennyin meikkaamaan taskupeilin avulla.

Lukuvuoden alussahan mun unirytmi oli vielä ihan kohdillaan ja aamusinkin aikaa tuntu olevan enemmän kuin tarpeeksi. Sekä sen kahvin litkimiseen, että laittautumiseen. Nykyään en kuitenkaan saa jostain syystä öisin unta vaikka mitä tekisin ja sen kyllä huomaa aamusista poissaolo merkinnöistä. Edellä mainitusta syystä ehdin harvoin piirtämään edes kulmia ennen kouluun lähtöä ja yleensä mun aamut menee jokseenkin niin, että herään (melkein aina juuri sillä samaisella minuutilla kun koulupäivä alkaa..) laitan kahvin porisemaan, menen aamutupakalle, tulen sisään tekemään meikkipohjan, (primer&meikkivoide&puuteri) juon aamukahvin about minuutissa, yritän pähkäillä päivän vaatetusta, repun sisältöä, ynnä muuta hyvin tärkeää ja lähden kouluun. Onhan se aika perseestä, kun illalla uni ei meinaa tulla edes melatoniinin avustuksella saati muilla poppakonsteilla ja aamulla onkin sitten vastaavasti tulipalo-kiire. Eipä asialle kuitenkaan hirveesti mitään voi tehdä ja hyvin toi mun Manson meikki silti onnistu, vaikka loihdinki sen vasta koulun penkillä kasvoilleni. Vai mitä te ootte mieltä?


 Kuvista saan tällä kertaa kiittää luokkakaveriani Annea, 
jonka värväsin ikuistamaan mun päivän lookin teidänkin nähtäville :')

20 kommenttia

  1. oh oot niin hyvä! ai että kun itekki tekis mieli toteuttaa tollanen look ,___, mutta sun kasvoja se koristaa kyl paljon paremmin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih kiitus ! c: Siitä vaa tekemää, et voi tietää ennen ku kokeilet c;

      Poista
  2. Ihana toi eka kuva!:3 kivasti peilikuvana tullu sydän tohon keskelle! Hieno meikki muutenkin :) musta on hienoo et uskallat olla noin ihana ittes ja ns uskallat kulkee koulussa sen näkösenä minä haluut!ihailtavaa toimintaa! Olis niin kiva tutustuu suhun paremmin mut oon sen verta ujo etten viitsi(sen takia anona tämä kommentti) :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeee kiitos ^^ Olit eka joka huomas ton sydämen, tai ainaki eka joka sano siitä :')
      Jos rohkenet nii voit kyl pyytää mut facessa kaveriks :>

      Poista
  3. upee toi meikki :0 miten sä osaat noi hyvi :3

    VastaaPoista
  4. Aivan uskomattoman upea ja asukin aivan loisto!

    VastaaPoista
  5. Vähäääks nää oon siistei ja omg muistan ton takin viel :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Jesse ^_^ Toi takki oli kyl aika loisto ostos :p

      Poista
  6. mullahan alkoi kans todella pahat univaikeudet viime kesänä, ja marraskuuhun asti mentiin sillä 2 tunnin yöunilla ja löysin itteni sitten mielialahäiriöosastolta ku siinä meni tietenki mielenterveyskin. mutta pointti oli että mulla on nukkumiseen vähän tujumpia lääkkeitä! ketipinor ja mirtazapin on ihan ihmelääkkeitä. kannattaa jollekkin sun psykologille mainita, ni saisit vähän apuja!:) ei ole riippuvaisuutta aiheuttavia ainakaan minulla ollut:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mul on ketipinorii ja ataraxii tarvittavana, et voin ottaa niit jos se uni ei tuu, mut esim ketipinor väsyttää mua nii paljo et jos otan sitä nii sit ainaki nukun pommiii :// Hankalaa..

      Poista
  7. Hyvin onnistunut kyllä! Etkö muuten syö ketipinoria enää, meinaan kun laitoit ettei uni tule? :o se auttaa ainakin mulla saamaan unen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiiiitos c: Ja niiku tos yläpuolel sanoin nii yritän olla syömättä sitä just sen takii et väsyn siit iha liikaa :s En oo syöny ketipinorii tosi pitkään aikaan, mut just viime viikolla päätin ottaa, koska en saanu unta ja olin ihan koomassa koko aamun. Ja nukuinpa myös pommiin tietysti.. D:

      Poista
  8. Löysin tänne sun blogiin Oonan kautta ja sittenhän mun ilta vierähtikin täällä.. Ja yö... :D Mutta oot tosi ihana, upea ja mahtava blogi, lisään seurattaviin ehdottomasti!!! Ja oot todella, todella hyvä meikkaamaan. Wau. Välillä aina löytää helmen, ja yllättyy (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah aaaws :3 Isot kiitokset ja tervetuloa seurailemaan ^^ <3

      Poista
  9. Tosi magee meikki ja siistit kuvat! :)

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)