sunnuntai 13. huhtikuuta 2014

Bloggers’ Inspiration Day

Mä oon vieläkin aika sekasin tosta viime postauksen aiheesta. Epävarmuus on siis yhä läsnä, mutta enää ei onneks ahista. Sain noista teidän lähettämistä kommenteista ihan hurjasti ajatuksia ja nyt mun täytyy ihan toden teolla ruveta miettimään, että muutanko tätä blogia sittenkään... Onhan se ihan totta, että tulevaisuudessa noista postauksista saattaa olla enemmän haittaa, kuin hyötyä. Mutta mieluummin mä oon oma itseni ja tunnen oloni hyväksi, kuin että alkaisin mielistelemään muita ja vahingoittaisin samalla itsetuntoani. Oon muutenki havainnu tän kirjottamisen niin hyväks keinoks ahistusta vastaan, että miks mä lopettaisin? Ja jos mun tekstit oikeesti auttaa jotakuta, niin kannattaako niitä sit poistaa? Tää on kuitenkin yhä mun blogi, joten kai mä saan omista tunteistani täällä kirjottaa niin vapaasti ku haluun. Ei sillä, että edes osaisin kuvitella omaa tulevaisuuttani kovinkaan pitkälle. Eikä ne tulevat työnantajatkaan (jos niitä edes tulee) stressaa mua tällä hetkellä. Luultavasti tuun kuitenkin tekemään jotain luovaa työtä kuten valokuvaamista tulevaisuudessa, joten ei mulla saata edes olla mitään vakituista työnantajaa. No mut joo, ei tulevaisuudesta tän enempää. Mä pohdin vielä muutanko tätä blogia ja ilmotan sitten teille mitä oon päättäny.

Nyt aattelin kuitenkin kertoa vähän eilisestä. Eilen oli nimittäin Bloggers’ Inspiration Day, Helsingissä ja mäkin pääsin paikan päälle, koska olin Oonan avec. En viittiny aiemmin kirjottaa koko tapahtumasta tänne blogiin mitään, sillä mua jännitti niin paljon toi juhla ja siellä vallitseva ihmispaljous Oikeestaan niin paljon, että pelkäsin saavani etukäteen tai paikan päällä jonkin paniikkikohtauksen... Kaikki mun pelot osottautu kuitenki ihan turhiks, sillä siellä tapahtumassa oli ihan mahtavaa! Paikan löytäminen tosin tuotti vähän hankaluuksia ja me eksyttiinkin kahen, mun matkaseurana olevan tytyn Joannan ja Kikan kanssa jonnekin lintsin lähettyville, mutta päästiin kuin päästiinkin sit lopulta sinne ravintola Sipuliin, missä ne juhlat pidettiin. Tarjolla oli kaikennäköstä purtavaa, sekä juotavaa ja ihmisiä vilis ympärillä ku muurahaispesässä konsanaan. Kierreltiin Oonan kanssa muutamat kojut ja törmättiin kahteen ihan mahtavaan bloggaajaan, nimittäin Leenaan ja Saijaan. Nelistään me sit loppujen lopuks vietettiin koko päivä. Kierreltiin eri pisteissä noukkimassa ilmaistuotteita ja kuuntelemassa mitä niissä oikein tapahtui, nautittiin juomista ja toistemme seurasta ja tietenkin otettiin kuvia ! Vähän jäi harmittamaan, kun en tajunnu kuvailla niitä eri pisteitä, mutta onneks meistä sentään on muutamia otoksia. Alapuolelta näättekin pienen vilauksen eilisestä :')


Saijan, Leenan ja Oonan blogeihin saattaa myös ilmestyä jotain kuva matskua juhlista, 
joten jos kiinnostaa niin kyseisten bloggaajien blogeihin pääsette alapuolella olevista linkeistä :)

4 kommenttia

  1. Oli niiin muikeeta! Hihiii~ ihana tutustua hörhöihin ihaniin ihmisiin ❤ ❤
    Mmm..juomat kyl maistu ja suklaata on mussuttanu kotona..omsnoms xD

    Oot ihan oikeessa..sun blogi ja sinne saa hölistä ja pölistä ja postata mitä huvittaa! ^__^
    Ihana että jaat avoimesti ja on siellä ruutujen toisella puolella varmasti monenlaisia tyyppejä, ketkä samaistuu ja ketä auttaa kuulla muiden kokemuksia ja mietteitä. ❤

    ~ Frillycakes ~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Purrr niin oli !! :3 Ihan parhautta ja mä just avasin tän päivän ekan suklaalevyn :'DD Hahah!

      Ja jeee, kiva että oot tota mieltä :3 <3

      Poista
  2. ♡ !

    ~ Toivottavasti voitetaan se ASUKSEN kuvakilpailu, sun pitää muistaa "mainostaa" meitä sitte vielä täällä, KHEH ! Oli kyllä super ihana päivä, pitkästä aikaa olin oikeesti onnellinen enkä miettiny mitään muuta, vaan keskityin hetkeen ja elin sitä ♡ !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awwww ihanaa et sullaki oli kiva päivä rakas :3 Mullaki oli ihan mahtavaa ja joo heti ku se kuva tulee nii mainostan sitä jossai postauksessa :'D <3

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)