torstai 3. huhtikuuta 2014

Blah blah blah


Plääh.. Just viime postauksessa hehkutin kuinka jaksoin taas pitkästä aikaa muokkailla kuvia, mutta siihen se sitten jäikin. Noista sateenkaari meikeistä en nimittäin jaksanu muokata ku pari kuvaa, mutta tuskin se ketään haittaa. Näätte kuitenki yläpuolelta millanen toi meikki kokonaisuudessaan oli ja mä ainaki tykkäsin tosta ihan älyttömästi ! Toivottavasti tekin :')

Meillä vaihtu eilen koulussa lukkari ja voitte vaan kuvitella kuinka paljon mua ärsyttää, kun nyt meillä on torstait vapaata ja perjantait koulua, kun taas viime jaksossa homma meni toisinpäin. Jotenki oon jo niin tottunu siihen kolmen päivän viikonloppuun, että nyt tuntuu ettei ois aikaa mihinkään. Huomenna mä lähen nimittäin porukoille ja enhä mä ehi olla siellä ku yhen kokonaisen päivän eli lauantain, koska perjantai ja sunnuntai jää vajaiksi. Ärsyttävää.

Postailemisesta sen verran, että huomenna lisäilen jotain ikuisuus sitten otettuja luontokuvia teiän nähtäville, sunnuntaina tulee spesiaali ja ens viikon puolelle oon suunnitellu jo ainakin kahta postausta. Toinen niistä ois se viiltely arpiin liittyvä toivepostaus, jota oon vihdoin saanu kirjotettua vähän julkasukelposempaan muotoon, ja toinen ois postaus mun lempivaatteista! Voisin myös laskea mun t-paidat sitä lempivaate postausta varten, koska siitä lukumäärästä vähän kyseltiin :'D On mulla pari muutakin ideaa ens viikolle, mutta pitää kattoa toteutuuko ne.

Eipä mulla sit varmaan muuta ollu tällä kertaa, joten nähdään huomenna luontokuvien parissa! Moikka moi 

8 kommenttia

  1. oif, aivan ihana toi meikki :3 ja jään kyllä innolla odottamaan sitä ensiviikon viiltelyarpi postausta ja tietty kaikkii muitki c:

    VastaaPoista
  2. Aivan mielettömän mahtava ja ihana meikki! Ääää, hävettää ku multa tulee vaan tosi randomtylsiä kommentteja D: ehkä koitan joskus kirjottaa jotain kivaa(kin)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeee kiitoksia ja pyh pah ! Kivoja kommentteja lähettelet aina :3

      Poista
  3. Yleensä olen sivuuttanut sun silmien värin, mutta nyt, toi ylin kuva pysäytti mut ja jäin vaan tuijottaan. Olispa mullaki ton väriset silmät *_*
    Enkä yleensä ole huomannut sun katseessas mitää erikoista, mutta tosta ylimmästä välittyy sellanen tietynlainen... Mielikuva? Tunne? Tieto? Anyways, tuo katse (jota tod.näk. korostaa just tuo meikki), ett oot nähny elämässäs jotain sellasta raskasta, mitä "normaali" ihminen - mielenterveysongelmista vapaa - ei välttämättä koskaan tule näkemään saati kunnolla ymmärtämään.
    "Väsyneet ovat silmät, jotka ovat nähneet elämän joskus niin huonon"

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olipa kivasti sanottu, kiitos ! :) Ja vähän jännä, jos tost kuvast välittyy tollanen fiilis :o Cool !

      Poista
  4. Sun tekemäs sateenkaari meikki on hieno, itse en osaa edes meikata...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. C: Kiitoooos jajaja harjottelu tekee mestarin ! <3

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)