tiistai 1. huhtikuuta 2014

Aprillia :D


Ihan ekaks anteeks, jos säikäytin :3 !

Hahah, eli ihan oikeessa enemmistö teistä oli. Toi edellinen postaus oli pelkkää paskan huumoritajun ja hetken mielijohteen tuotosta. Suomeksi siis aprillipila. Ja oon toooosi pahoillani, jos säikähitte. Mä en todellakaan aio lopettaa bloggaamista vielä moneen, moneen vuoteen. Tuskin koskaan! Ja oikeestaan kaikki noista mun viime postauksen lausahduksista oli täysin päin vastasia, koska mulle ei oo tän blogin kirjottamisesta koitunu ikinä mitään muuta ku pelkkää hyvää! Te ootte ihan parhaita lukijoita ja vieläpä super aktiivisia, niin ku voitte ton aprillipila-postauksenki kommentti määrästä havaita ja en vois olla onnellisempi siitä, että teitä on noin paljon ja, että te jaksatte aina kommentoida mun kuvia ja höpötyksiä. Enkä mä todellakaan oo ottanu mitään satunnaisia anonyymien heittoja koskaan vakavasti, haha :'D (Ei sillä että niitä edes ois tullu murto-osankaan verran siitä, mitä saan positiivisia kommentteja..) Myöskään mun koulumenestys, vapaa-aika tai mikään muu osa-alue elämässä ei oo kärsiny blogin takia. Mä saan tästä koko hommasta vaan ja ainoastaan hyvää oloa, sekä energiaa ja ne mun ideat. Ne ei tosiaankaan oo lopussa ;)

Pilailut on nyt pilailtu, ulkoasu uusittu ja rauha maassa. Huomenna postailen kuvia uudesta peruukista ja jos ehdin, niin muokkaan lisää tänään otettuja kuvia ja tungen ne samaan postaukseen.

Hauskaa aprillipäivää teille kaikille! Ootte ihania ♥ :*

12 kommenttia

  1. haha mä näin ton aprillipilan vasta ku olit julkassu tän, ni en luonnollisesti lankaan menny, mut silti alko epäilyttämään ku olit nii paljon perustellu sitä!! itse en aio sanoa ettet saisi lopettaa, koska se olisi sun oma päätös ja arvostaisin sitä, mutta olen iloinen ettet aio lopettaa hetkeen:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Nojoo aattelin nyt vetää ihan kunnolla ton jutun, etten vaa sano lyhyesti et taidanpa lopettaa bloggaamisen, mut sit tulin koulust kotii ja mulle oli tullu yli 20 kommenttii nii päätin tehä samantien uuden postauksen... :'D Ja niin, oot kyl oikeessa ! Oma päätöshän se loppujen lopuks ois, mut kiva tietää ettette te haluu, että lopettaisin ^^ Enkä mä tosiaan lopeta !

      Poista
  2. Voi ei Pietu, ei saa säikytellä tollalailla :D

    VastaaPoista
  3. Ärsyttää ko oon ollu nyt niin paska kommentoimaan D: Mut ens vuatta varten, tee aprillipila päivää ennen tai päivää jälkeen oikeen aprillipäivän ;) Musta on ainaki muutaman viimesen aprillipäivän takia tullu tosi epäileväinen kaikkia juttuja kohtaan tänä päivänä, että en yhtään ehtiny hualestuu et lopettaisit :'D

    Ps. Toi silmämeikkipostaus on iha loistava, anto paljon inspistä reenailla erilaisia silmämeikkejä :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pyh pah, ei haittaa ollenkaan ! :> Ja joo vois kyl ens vuon suunnitella vähä kauemmin ku 20 minaa.. Ja haha en ihmettele yhtää.. Mäki olin tänää tosi epäileväinen kaikesta, mut onneks kukaa ei yrittäny pilailla :p

      Jepa jee tosi kiva kuulla !! c: Kiitos kiitos <3

      Poista
  4. Voi ei, mä en muistanut koko aprillipäivää ollenkaan ja olin ihan parkana, kun luin edellisen postauksen ja pysähdyin ihan miettimään, että "eikä... Nyt mun lemppari bloggaaja lopettaa.. ._____."

    Ja nyt kun mä avasin bloglovinin ja näin tän postauksen otsikon, kännykkä tippu kädestä ja järkytyin ja helpotuin ja haukoin henkeäni ja tulin tosi tosi iloiseksi ja oi voi (x
    Onnistuit kyllä säikäyttämään oikein kunnolla, mutta jee jee, onneksi se oli vain pilaa. (8

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha voi sua ! <3 Pelkkää pilaa vaan, onneks :3

      Poista
  5. mä jo hetke uskoin ett oot lopettamas kunnes muistin aprillipäivän :"D ja ihana kuva :3

    VastaaPoista
  6. Olin soittaa jo et onks kaikki hyvin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :DDD Awww <3 ! Kaikki on oikein mainiosti c:

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)