maanantai 31. maaliskuuta 2014

We could stick around and see this night through


Luin eilen pitkästä aikaa koko mun blogin läpi ja se oli jollain tasolla tosi outoa. En tiiä ootteko te pistäny merkille, mutta mun mielestä mä voin nykyään huomattavasti paremmin, ku mitä sillon joskus. Tän blogin alkupää oli tosi masentavaa, mutta silti kiinnostavaa luettavaa. Joka toisessa postauksessa on hyvä olo, kun taas joka toisessa elämä on yhtä helvettiä. Mulla itelläni on tosi huono muisti ja siks oonki ihan äärettömän tyytyväinen, et mulla on tällänen blogi olemassa! On ihan mahtavaa, että oon kirjottanu niin rehellisesti ja avoimesti mun tunteista tänne. Niin niistä hyvistä, kuin pahoistakin. Ja onhan täällä ihan törkeesti kuviakin mun elämästä, joita voin sit kätevästi näyttää kelle tahansa ja missä tahansa, kuhan vaan on joku laite messissä.

 En oo hirveesti ajatellu mun entistä elämää nyt lähiaikoina tai vertaillu sitä nykyseen, koska mulla on ollu niin paljon tekemistä ja oon ollu niin sosiaalinen, ettei oo ollu aikaa, mutta kun alkaa oikeesti miettimään, niin kyllä mä voin nykyään paljon paremmin ku sillo joskus pari vuotta sitten. Aloin kirjottaa tätä blogia vasta niiden pahimpien aikojen jälkeen, jolloin viiltely oli vielä päivittäistä ja elämä oli muutenkin ihan sirpaleina, mutta kuitenki. On mulla tän muutaman vuodenki varrella ollu aika vaikeeta. Ja ei, en väitä, etteikö vieläkin ois. Paha olo iskee välillä ja sillon tällön sorrun myös viiltelemään, (vaikken siitä blogissa mainitsisikaan) mutta yleisellä tasolla asiat on nykyään aika saatanan hyvin ja mä oon siitä enemmän ku onnellinen.



Noista kuvista sen verran, että Veera oli mun luona pari yötä tossa viikonlopun kynnyksellä ja meillä oli yhessä ihan mahtavaa! Mä en kerta kaikkiaan pystyny edes lopettamaan hymyilemistä, koska kaikki oli niin täydellistä.. Me taiteiltiin katuliiduilla, nautiskeltiin alkoholia, makoiltiin yöllä sängyssä hyvää musiikkia kuunnellen, katottiin leffoja, tehtiin ruokaa ja kaikkea muuta ihanaa. Mulla oli noitten parin päivän ajan niin upee fiilis, ettei sitä voi edes sanoin kuvailla ja vaikka lauantaina Veeran lähdettyä tulikin aika orpo olo, niin muisto eilisestä jakso lämmittää mieltä. Muutenki oon tosi ilonen, että oon saanu Jäkestä kavereita, joiden kanssa viettää sitä vapaa-aikaa.

-------------------------------------------☆-------------------------------------------

Haha, mun piti alunperin tulla kertomaan pikaiset kuulumiset ja "sanoa" ääneen kuinka onnellinen oon, mutta tää teksti venähti aika pitkäks :'D Noh ei se haittaa, koska hyvä olo on sellanen juttu mistä mä ainaki jaksaisin puhua vaikka maailman tappiin asti! Ja hyvästä olosta puheenollen käykäähän rakkaat lukijat kurkkaamassa

Oonan blogikirppis

Niin teette meiät molemmat tooooosi ilosiks ! Oona on vasta perustanu ton neljännen (kelatkaa jo neljännen!) bloginsa ja kuvauksessa lukeekin, että siellä Oona myy kaikkea vaatteista ja asusteista sisustuselementteihin, joten kannattaa liittyä lukijaks ja seurailla jos sinne ilmestyy jotain teitä kiinnostavaa ! :)

Täs me kiitollisina :3
Oonan muihin blogeihin pääsette alla olevista linkeistä



Oonan monta elämää
Oonan monta elämää - Sarjakuvablogi
Oonan monta elämää - Taideblogi

 Kiitos jo etukäteen ja muistakaahan vieläkin vastailla tohon vasemmassa yläreunassa sijaitsevaan kyselyyn! 

11 kommenttia

  1. mä oon lukenu tätä sun blogia alusta asti ja oon just miettiny sitä et vähänkö oon sulle kateellinen ku sun elämä menee ylämäkee :D omani tuntuu menevän vaan alamäkeen ku päivä päivältä huomaa kuin paljon enempi syrjäydyn muista ja oon omissa oloissani enempi... mut ehkä mäki tästä vielä joskus nousen :) mut pointti oli kuitenki se et kuin ilonen oon sun puolesta!!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Iina, kyl se sunki elämää viel paranee ! Mä uskon ja toivon niin <3 :)
      Ja kiva et oot kuitenki mun puolesta ilonen :3

      Poista
    2. Toivottavasti.. ja kiitos :)<3

      Poista
  2. Toi hiusväri!! Aivan mahtava, sopiii aivan älyttömän hyvin sulle : 3 Pakko tulla ihan sanomaan, koska azsxdfghj iih!

    VastaaPoista
  3. Alkakaa seurustelemaan ton Veeran kanssa!:3 oisitte niiiiin söpöjä!

    VastaaPoista
  4. on ihanaa lukee ku joku on onnellinen, oon niin kateellinen :'3

    VastaaPoista
  5. Aww ! Pitää vaa yrittää aatella positiivisesti ja ottaa ilon irti kaikesta mahollisesta, nii siitä se lähtee :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sitku olis niit asiot jotka tekee onnelliseks :/ no ainaki tää su blogin lukeminen ja ainku huomaan ett on tullu uus postaus nii tuun kyll tosi iloseks c:

      Poista
    2. :3 Äää ihanaa jos tuut siit iloseks <3 Sit vaa ettimää lisää lukemisen arvosii blogei ;>

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)