maanantai 24. maaliskuuta 2014

☆ TEEMAVIIKKO ☆


Tein tossa jokin aika sitten blogigallup haasteen, jossa kysyttiin, että oonko mä koskaan pitäny täällä blogissa teemaviikkoa ja vastasin, että en ole. Nyt haluaisin kuitenkin muuttaa sitä mun vastausta, eli toisin sanoen tehä jonkinnäkösen teemaviikon ja siihen mä tarviin teiän apua ! Oon nimittäin pähkäilly jo muutaman päivän sitä teemaviikon sisältöä, mutta en vaan millään osaa päättää niistä vaihtoehdoista, joihin oon päätyny. Senpä takia mä aattelinki, että voisin arpoa viidestä teemapaketista parhaan ja sitten toteuttaa sen. 

Eli laitoin siis tonne sivupalkkiin kyselyn, siihen kaikki vaihtoehdot ja se mikä saa eniten ääniä on loogisesti voittaja! Vielä en osaa sanoa millon kyseinen teemaviikko tulee toteutumaan ja, että aionko mä sillon postailla joka päivä vai suht normaaliin tahtiin, mutta eiköhän se ajan kanssa selviä. Alapuolelta voitte lukasta mitä ne viisi teemaviikko pakettia sisältää ja sen jälkeen voitte kommentoida mielestänne parasta kokoonpanoa tai vastaavasti käydä painamassa tuolla kyselyssä sitä lemppari-idistänne! Ja saattehan te toki keksiä itsekin jotain teemaviikon aiheita, jos noista viidestä mun keksimästä mikään ei kuulosta tarpeeksi hyvältä ! :)

1. Pähkäily-paketti

Ensimmäinen paketti, eli pähkäily-paketti ois sellanen, että jättäisin valokuvaamisen yhden viikon ajaksi vähän vähemmälle, ellen suorastaan kokonaan pois ja keskittyisin vaan ja ainoastaan kirjoittamiseen. Luvassa ois siis viikon verran mielipidekirjotuksia, tunteista ja ajatuksista puhumista, vitutuksen purkamista, omia tarinoita, (joista saatte esimakua myöhemmin tällä viikolla) sekä kaikenlaista sanallista taiteilua.

2. Kulttuuri-paketti

Nimensä mukaisesti toinen paketti, eli kulttuuri-paketti sisältäis kaikenlaista luovaa materiaalia viikon ajaksi. Mukaan mahtuis ainakin juttua mun lempi musiikista & artisteista, valokuvaamisesta sekä lempi valokuvista, kirjoista, elokuvista ja muusta vastaavasta, mun omista maalauksista (joihin tekin saatte ehdottaa ideoita) tai tietokoneella väsätyistä töistä ja tietysti mun lempi blogeista esittelyineen päivineen!

3. Kevyt-paketti

Kevyt-paketti ei suinkaan tarkota sitä, että alkaisin laihduttamaan ja esittelisin teille sit niitä tuloksia täällä blogissa, vaan sitä, että mä kulkisin viikon verran täysin ilman mustaa vaatetusta ja raskasta meikkiä. Konkreettisesti tää paketti sisältäis siis paljon valokuvia musta vähän kevyemmissä ja värikkäämmissä asukokokonaisuuksissa, kuvia kevyemmistä & luonnollisemmista meikeistä ja kaiken kukkuraksi jos tää paketti voittaa, niin lupaan tehdä ainakin yhden postauksen missä oon täysin ilman meikkiä c:

4. Pinnallisuus-paketti

Pinnallisuus-paketti ois juuuuuust sitä miltä se kuulostaakin. Avainsanoja tulis mitä luultavammin olemaan: Peruukit, huulipuna, kynsilakka & kynnet, erilaiset meikit, vaatteet, hiukset & niiden värjääminen, irokeesi & sen pystyyn laittaminen ja loppuhuipennukseks oon kaavaillu pitkää ja perinpohjasta selitystä mun omasta tyylistä!

5. Arki-paketti

Arki-paketti kuulostaa ainaki mun korvaan tylsimmältä näistä vaihtoehdoista, mutta toisaalta mä oon tuskin koskaan kertonu teille mitä ruokaa oon just tänään tehny tai miten mun koulun jälkeinen vapaa-aika kuluu tai muuta vastaavaa, joten tällänen arki-paketti vois olla aika erilainen ja valaiseva teille lukijoille! Viikon sisältöön kuuluis siis niitten ruuanlaitto -ja vapaa-aika postausten lisäks kuvia ja tekstinpätkiä mun koulunkäynnistä, kodin askareista, sekä päivien kulusta yleensäkin.


Kaikki varmaan ymmärs mikä on homman nimi, joten ei muuta ku kertomaan mikä teistä kuulostaa parhaimmalta paketilta tai, että onko tää teemaviikko-idea ylipäätään teistä mielenkiintonen! Laitoin ton vasemmassa sivupalkissa sijaitsevan kyselyn viimeseks vastaus päivämääräks alustavasti 24.04.2014, mutta voi olla että se vielä muuttuu. Teillä on kuitenki noin kuukauden verran aikaa antaa niitä ääniä just sille teema-paketille, jonka te haluaisitte mun toteuttavan, joten alkakaahan kirjottelemaan tai vastaavasti klikkailemaan :')

31 kommenttia

  1. Joooo!! Siis tooosi hyvä idea toi teemaviikko ! :) mulle mielenkiintoisimmilta kuulostaa ehdottomasti 3 & 4 & 5 ! Ja todellakin ois kiva kuulla myös sun arkihommista. Niinkin yksinkertaisista asioista ku miten sun aamu lähtee käyntiin ja mitä yleensä kokkailet ruuaksi. :) aivan huippu idea!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeeeee :3 Kiva että tykkäät ideasta !! Mul on kyl tuol luonnoksis yks haaste, jos pitäis kuvailla vähän omaa arkea ja sen semmosta viidentoist päivän ajan, et ehkä mä sit rupeen toteuttaa sitä jos toi arki-paketti ei tätä voita :P

      Poista
  2. 2. Vaihtoehto olis kyllä niiiiiin jeba!:3
    P.s oot ihanasndjbdbd

    VastaaPoista
  3. toi 2. vaihtoehto kuulostaa hyvält, erityisesti kiinnostaa noi sun maalaukset c:

    VastaaPoista
  4. Paljon hyviä postausaihtoehtoja!!!Oma lemppari noista ehdottomasti kulttuuri!!^^ myös pinnallisuus ja keveys kiinnostaa;vastakohdat!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeppis ! :> Ja joo, niinhä nuo on, aattelin laittaa molemmat vaihtoehdoiks ja kattoo kumpi kiinnostaa enemmän :) Meikkejä täällä nyt näkyy niin hirveesti etten ihmettele, jos toi keveys ois suositumpi valinta :D

      Poista
  5. Kulttuuri- tai kevytpaketti! :3 kaikki kuitenkii on omalla tavalla kiinnostavia, nii se on oikeestaan ihan sama mikä sattuu tulemaan :')

    VastaaPoista
  6. Oon puhelimella ni en pysty sivukyselyssä äänestämään joten: ääni 3. !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä käyn painaa sun puolest kolmost :')

      Poista
  7. ÄÄÄH tee kaikki :D Nojooo okei, mut kaikki kuulostaa tosi hyvältä, mut mun lemppari tais olla tuo kulttuuri! :D Mut sit toisaalta 4 ja 3 olis kans kiva, äääh tää on paha! :D Mut joo kulttuuri mun lemppari, mut pakko kyl sanoo et teitpä minkä tahansa nuista nii en kyl pety! :3

    VastaaPoista
  8. No hemmetti. Eihä tässä yhtää tiijä mitä äänestää. Jokasesta tulee varmaan super hyvä.
    Arvalla mennään

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :DD Nooh, ei tässä kauaa mee ennen ku voittaja on selvillä :p

      Poista
  9. Voihitsi ku oon ollu melkeen kukauden kykenemätön lukemaan täällä ja nyt tulin taas. Mutta pointti oli että rakastan sun uutta banneria!! Ihan superhieno!:) Ja teemoista 3 ois kyllä paras:)

    VastaaPoista
  10. kolmonen ehdottamast!!!! :3, ei sillä, kaikki käy, mut oot niin suloinen vähemmällä meikillä:)
    (kyllä noinkin)

    VastaaPoista
  11. Onksulla kik? Jos ei niin tee!

    VastaaPoista
  12. Pöö! Kaikki paketit houkuttelevat kyllä todella paljon, sun pitää tehdä kaikki! Mutta mieluiten ehkä lukisin pähkäilyistäsi tai kulttuuripakettia. Täytyy vielä sanoa että kylmät väreet nousi selkäpiitä pitkin kun luin, että pääsit nuorisokodista, sillä oma äitini on sellaisessa töissä.

    VastaaPoista
  13. Toi Pähkäily paletti ootan innolla ! :) oon itekki tosi mietiskelevä ihminen :)

    VastaaPoista
  14. Vastaa tähän kommenttiin kun oot tehnyt sen! Tuun juttelee :)

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)