sunnuntai 2. maaliskuuta 2014

☆ Sunday's special ☆ (Hades makeup)

Gifit tarjoaa imgur

 No niin, pitkästä aikaa mulla on tarjota teille sunnuntain spesiaali postausta ja vieläpä aika rajua semmosta! Tällä kertaa mä nimittäin toteutin jo pitkään mielessä pyörineen variaation Disneyn Hercules leffasta tutusta Hadeksesta, joka on mun mielestä ihan törkeen upee ja karismaattinen hahmo. Oon lukenu netistä aikoinaan aika paljonki Kreikan mytologiasta ja jos teitä yhtään kiinnostaa Hades tai muut jumalhahmot, niin kannattaa käydä kurkkaamassa tää linkki. Ja niinku jo sanoinki, niin tää idea on pyöriny mun päässä jo todella pitkään ja sen jälkeen kun katottiin Annin kanssa viime viikonloppuna se nostalginen Hercules piirretty, niin pakkohan mun oli kaivaa meikit sun muut tarvikkeet esille heti tilaisuuden tullen ja ruveta taiteilemaan omaa visiotani Hadeksesta. Tai no oikeestaan meikkiä joka sai inspiraationsa Hadeksesta. Vitsi ku en älynny tehä mitään videotutoriaalia tästä maskeerauksesta, koska siitä ois tullu kyllä aika mahtava, mut ehkä joskus toiste sitten!

Alotin ton maskeerauksen sillä, että värittelin sinisellä hiusliidulla mun tukan ihan kauttaaltaan siniseks. Kuivasin hiukset, harjasin ne ja rupesin tupeeraamaan. Halusin, että noista hiuksista tulis tollaset lainehtivat, koska niitten oli kuitenki tarkotus esittää liekkiä, joten hiusten suoristaminen ei tullu kysymykseenkään. Suihkuttelin vielä lakkaa jonkin verran ja tukanlaitto-osuus oli tehty. Seuraavaks kävin mun naaman kimppuun ja alotin värjäämällä sen luomiväreillä siniseks. Hades siinä piirretyssä on aika sinertävän harmaa, mutta sininen näytti musta paremmalta. Tein varjostukset, otsarypyt sekä nenän rajaukset vähän tummemmalla sinisellä ja lopuks piirsin vielä mustaa eyelineriä ja valkosta kajaalia apuna käyttäen ton suun. Kattelin omaa heijastustani peilistä ja vaikka sieltä mua katteli takas aika makee ilmestys, niin jotain tuntu puuttuvan. Rupesin tonkimaan mun meikkejä ja löysin sieltä hetken päästä sinistä kasvomaalia ja sillä sekunnilla tajusin mitä mun oli tehtävä. Mun oli jatkettava tätä maskeerausta vielä pidemmälle kuin yleensä, sillä kyseessä oli kuitenkin idea, jota olin miettinyt jo viikkoja. Heitin siis paidan pois, hain vettä ja rupesin maalaamaan ylävartaloani siniseksi. Ei siinä loppujen lopuks menny ku reilu pari kymmentä minuuttia, että olin vyötäröön asti sininen ja tällä kertaa peiliin katsoessa tiesin olevani valmis. Koko maskeerauksessa meni yhteensä noin kaks tuntia + kuvien muokkaaminen siihen päälle. Eikä tosta meikistä silti ihan täydellistä tullu, koska toi vartalo ois voinu olla vielä tasasemmin väritetty ja noita varjostuksiakin ois voinu vielä hioa vähän realistisemmiks, mut oon silti ihan tyytyväinen lopputulokseen. Otin kaikki noi kuvat vasten mun sinistä verhoa ja sähkörööki todisti jälleen olevansa erittäin hyödyllinen efektin luoja tossa alimmassa otoksessa. (Joka on muuuten mun ehdoton lemppari näistä kolmesta!)


Mitäs sanotte,
☆ ? Hot or not ? ☆ 

38 kommenttia

  1. WOOHOOO!!! Mietinkin tässä just tätä kyseistä Haadesmeikkiä, ja ääh epätäydellisen täydellisesti onnistuttu! :* Okei no eka kuva ei iskeny, toka sai mut hitusen säikähtämään, mutt sitt vaan nauratti kyseinen kuva, mutta sitten toi viiminen!!! <3x50 Tekis mieli laittaa se kännykän taustakuvaks, jos se ei sua haittaa?

    VastaaPoista
  2. Voi elämä miten sä aina onnistut, niin hyvält ja hauskalt näyttää oot tosi luova! Odotan että mulle tulee ihan se perus väripaletti luomivärejä kohta jostain netin uumenista niin pääsis itekkin kokeilee ihan vaa erilaisia silmämeikkejä.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihiiii kiitos Katriii c: Toivottavasti saat ne pian nii pääset kans taiteilee

      Poista
  3. Kolmas kuva. Totally hot.

    VastaaPoista
  4. Omg, aivan MAHTAVA! <3 :O :D:D

    VastaaPoista
  5. Toi viimenen on kyllä paras! Näytät hirmu tuimalle :D on onnistunu kyllä!! ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes kiva kuulla !! :')) Kiitos !

      Poista
    2. Ja piti sit marssia kauppaan ja ostaa Hercules.... :DD

      Poista
  6. HOT ! niikun aina (; oot ihana <3

    VastaaPoista
  7. HADES! ♥
    Hän hoiti kuolemaa, ja Manalaa sen valtias on,
    on julma mies hän, sydämetön,
    se gospel totta on ♥

    Yks mun suosikki Disney-pahis ikinä, ja oot kyllä upeasti suoriutunut Hadeksen roolista ;> Tää on kyllä ehdottomasti yks mun suosikeista, aah ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi joo sama !! Hades on iha paras :3 Isot kiitokset Jonsu ♥ c:

      Poista
  8. Ohgosh, tää on ihan mielettömän upee! Oon aina tykänny sun meikkaamistyylistä, mutta tää on vaan.. Vau. Varsinki nuo poskivarjostukset on hyvin onnistuneita, näyttää että sulla ois oikiasti tollain noin kapeat kasvot. Hot tosiaankin. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awww ihanaa et tykkäät ja et näyttää onnistuneelta :)) Kiitooooos !

      Poista
  9. Laittaisitko muokkaamattoman kuvan tästä? Kun koko tuo kuva on sininen niin tuo meikkisi ei näy kunnolla, tai siitä ei saa ns. realistista kuvaa.

    VastaaPoista
  10. toi viiminen kuva on ihan tajuttoman hieno!

    VastaaPoista
  11. HOT!♥ pyörryn ihan just, mää en kestä kui hyvän näkönen oot♥ :D Toikin meikki onnistu sulta niin täydellisesti:)

    VastaaPoista
  12. Ihan tajuttoman siisti! :o
    Sä vaan osaat :-)

    VastaaPoista
  13. ÄÄÄ EN KESTÄ KUI UPEITA!!!! <3 <3 Oon laittanut ennenki kommenttii että susta tulis aivan mahtava maskeeraaja, mutta viime aikoina sun kuvia katselless ja varsinkin nää kuvat nähtyäni kyllähän susta olis myös malliksi! Monesti susta tulee mieleen Rick Genest vaikka et tatuointeja omistakaan! :D Sä voisit olla tatuoimaton Rick! :') Äh kyllä sulle pitäis joku palkinto tai ylipäätänsä jotain julkisuutta antaa oothan sä aivan mahdottoman taitava niin kuvauksessa, maskeerauksessa kuin mallina olemisessakin, ja vieläpä ilman niille kuuluvaa koulutusta!! En kestä lopetan nyt tähän ja ihailen sua täällä yksinäni<3 :3 (niin epäilyttävältä ku se kuulostaaki :'D)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :333333 Ääää olipa ihana kommentti !! Kiitos paljon mulle tuli ihan super hyvä fiilis :') <3

      Poista
  14. uh, Haades on kyl ihan ykkönen kaiksita maailman pahiksista! ''Onks tää yleisö vai seinämaalaus?''. Onnistuit hyvin! :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii on !!! C: Hades on paras <3 Kiitos Veeraaaa !

      Poista
  15. Wau, toi on kyl tosi erikoine ja upee! Tää on paras näistä sunday's specialeista tähä mennessä! :)

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)