sunnuntai 30. maaliskuuta 2014

☆ Sunday's special ☆ (Different eye makeups)


Jep jep se ois taas sunnuntai ja uuden spesiaalin aika. Kuvasin joskus pari viikkoa takaperin joka päivä mun silmämeikin ja jaksoin vasta nyt tehä noista tollaset kollaasit. Eka mun piti laittaa yhen viikon aikaset meikit tähän postaukseen, mutta sit aattelin et kymmenen päivää näyttäis kivemmalta ja lopulta päädyin kuitenki jostain syystä kaheksaan päivään.

Niin ku kuvista voitte nähdä, niin leikittelin ton viikon aikana aika paljon väreillä ja kokeilin myös uusia luomiväri tyylejä. Jotkut meikit onnistu paremmin ku olin odottanukaan, kun taas toiset ei vastaavasti onnistu oikeestaan ollenkaan. Ei siinä kuitenkaan mitään, sillä harjottelu tekee mestarin ja miten sitä oppis jos ei kokeilemalla. Mun lempi meikki noista on ehdottomasti toi missä mulla on ruskeet kulmat ja puna mustat meikit, mutta kyllä toi punasista kulmista ja eyelineristä koostuva meikki on kans aika kivaisa!


Kertokaa ihmeessä mistä meikistä te tykkäsitte eniten ! :) 

10 kommenttia

  1. alimman kuvan meikit oli musta kivoimmat, toki kaikki muutkin :33

    VastaaPoista
  2. ykkös ja kakkos kuvan meikit ovat aivan ihanat :3

    VastaaPoista
  3. hihi, näistä on liian vaikea valita vaan yhtä koska ensinnäkin sulle tuntuu sopivan lähes kaikki sateenkaaren värit meikeissä (ja tukassakin) ja sit toiseksi olet vielä niin taitava noita meikkejä taiteilemaan että voi apua ♥ mutta ehkä mun suosikkeja oli toinen, kolmas ja viimeinen...(ps. sulla on muuten ihanan väriset silmät)

    VastaaPoista
  4. Koska viiltelystä tulee se postaus josta puhuit? Aivan mahtavia nuo silmät:3! Mutta parhaat noi aivan viimeset:3 Oot mulle esikuva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ömm siis se viiltely arpiin liittyvä postaus vai ? :) Yritän saada sen täs lähiaikoina valmiiiiiks !
      Ja kiitos :3 Oon ihan otettu äääää c: <3

      Poista
  5. Hei meikkimestari,voisikko tehä meikkipostauksen mustille piilareille? :)) Jos sulta siis semmoiset löytyy :) Aivanihania meikkejä nuissa kuvissa, ainut sana mikä niistä tuli mieleen, on "herkullinen". Niin ihanan pehmeitä sävyjä ja namm! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awwww :'D Meikkimestari tsihih ! Joo kyl mä joku päivä voisin tehä ^^

      Kiitooooos <3

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)