perjantai 7. maaliskuuta 2014

Shoppailua ja letkee viikonloppu

 Paita 4,90e Carlings Paita 32,90e Union five
 Paita 4,90e Carlings Paita 19,90e Carlings
 Pipo 9e Cybershop
 Meikit yhteensä n. 40e Anttila
 Leffat yhteensä 9,50e Viadia kirppis
Lasit 3e Fida kirppis Housut 33e Aurinko

Tossa ois nyt vähän viime aikasia ostoksia, joihin oon enemmän ku tyytyväinen. Vois vaan se kesä tulla pian niin pääsis käyttämään kaikkia kivoja vaatteita niin, ettei ne oo piilossa paksujen huppareitten alla tai takkien alla. Noi haaremihousut on aika radikaalia muutosta, koska yleensähän mun jalassa on aina joko pillifarkut tai farkkulegginssit. Ihan kiva se on kuitenki kokeilla välillä jotain uutta, eikä kangistua vaan niihin vanhoihin kaavoihinsa. Mulle on muuten tässä lähi aikoina tulossa myös paketteja ebaysta ja eilen saapuneen kirjeen myötä vahvistu tieto siitä, että mä saan vihdoin uuden tietokoneen ja siihen vielä adoben ohjelmistot ! Voitte vaan kuvitella kuinka onnellinen oon, kun pääsen pian tutustumaan photoshopin maailmaan perusteellisemmin ku koskaan ennen ja sitä myötä blogin sisältöki saattaa vähän muuttua :') 

Mun piti viettää tänä viikonloppuna sellanen "oma loma", mutta se jäi yhteen jäätelön ja Hannibal-leffojen täyteiseen iltaan, sillä kohta puoliin yks mun kaveri Joba tulee tänne Jäkeen viettämään viikonloppua. Ei siinä mitään, koska eilinen ilta oli ihan tarpeeks mukava irtiotto kaikesta sosiaalisuudesta, enkä mä loppujen lopuks koe tarvitsevani hirveesti yksinäisyyttä. Ainakaan tällä hetkellä. Nyt mä rupeen laittautumaan ja lähen sitä Jobaa vastaan asemalle, kertokaa ihmeessä mitä piditte ostoksista ja viettäkää kiva viikonloppu! Palaillaan viimeistään sunnuntaina spesiaalin merkeissä :)

8 kommenttia

  1. Mikä toi läpinäkyvä tuubi juttu on :D ja paljon se suunnillee makso ? Noi paidat <3 en kestä :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on primeri meikkivoiteelle :p Tasottaa epätasasuuksii, kosteuttaa yms. Itekki ostin tota nyt ekaa kertaa, mut oli ihan hintansa arvonen ostos :) Makso 13,20e

      Poista
  2. ÄÄÄ toi punainen t-paita on ihana, rakastuin! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha se on munki lemppari noist paidoist :3 !

      Poista
  3. Noi alimmat paidat carlingsista on mun mieleen :) Ja meikkeiii mäki just ostin täl viikol ni oli pakko lisää tänää kuvii niist nettii ;) Pakko viel sanoo et noi lasit on kivat. Huh. Sul on välil nii paljo tekstii näis jutuis nykyää ku kirjotat päivittäin suorastasan ni en jaksa enää kattoa ku kuvia välillä.. :X mut sul on nii ihana laaja elämä ja paljon asiaa. mut rakastan just ku laitat kuvii näist meikeist plaaplaa u know me. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okeiii ja pitääpä taas käydä kattoo ! :D Ymmärrän kyl, en mäkää aina blogeissa jaksa ku kuvat selata ellei oo oikeesti paljon aikaa/vähän tekemistä :') Ja joo niihä mulla on ja yeah i know <3 c:

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)