torstai 13. maaliskuuta 2014

Pari hassuu


Tulin lisäilemään vielä muutaman kuvan musta ja Alisasta ennen kuin lähden untenmaille. Lupailin nimittäin pari päivää sitten, että teen postauksen niistä viime viikonloppuna otetuista kuvista ja mun mielestä noi vajaa kuukaus sitten otetut kuvat (joissa mulla on vielä pinkki tukka) sopii Alisasta räpsittyjen kuvien kanssa yhteen ihan täydellisesti, varmaankin ton molemmissa vallitsevan punertavan värimaailman ansiosta. En tiiä miks, mut viime päivinä mulle on tullu tosi paljon sellasia kuvausideoita, joiden toteuttamiseen tarvittisin malleja. Se on aika outoa, koska en mä oo koskaan pahemmin perustanu siitä ihmisten kuvailusta, vaikka oishan se tosi isoa vaihtelua nykyiseen ja menneeseen kuvailuun verrattuna.

Onhan mulla toki paljon sellasia kavereita, jotka on mielellään kuvattavina, kuten just nyt toi Alisa, mut ne mun päässä pyörivät ideat tuppaa valitettavasti aina olemaan niin naurettavan vaikeita toteuttaa, ettei mulla riitä resurssit saati rekvisiitat niiden toimeksipanoon. Ehkä mä vielä joskus alan toteuttamaan kaikkia siistejä kuvausidiksiä, mutta ennen sitä tyydyn harjottelemaan ja ottamaan tollasia suht normaaleja profiilikuvia niistä mun läheisistä sekä tietty itestäni. Hassua muuten kattoa tota edellistä postausta, kun mulla on keesi ja verrata niitä kuvia tän postauksen kuviin hihii :D

6 kommenttia

  1. Tosta Alisan oikeesta ylimmäisestä kuvasta tulee jotenkin joku Jesse Kaikurannan kuva mieleen :O ._.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ...Taino ehkä enemmänkin Jessen "Vie mut kotiin" musavideo... ;O

      Poista
  2. Jos nyt otat palautetta vastaan, niin tekstiä olis paljon kivempi ja helpompi lukea, jos käyttäisit kappalejakoa. :)) Pitkä ja yhtenäinen tekstipötkö ei aina nimittäin houkuttele lukemaan. /:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tottakai otan ! :') Ja pitäis varmaan vähän jakaa tota(kin) tekstiä. Jotenki nään tollaset tekstit vaa nii lyhyinä, etten koe niitten tarvittevan mitään kappalejakoa, mut jos te lukijat niin sanotte, niin kyllä mä uskon :)

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)