maanantai 3. maaliskuuta 2014

Old vs. New


Mulla on nyt ollu jo pitkään toi sama banneri täällä blogissa ja pikku hiljaa alkaa kyllästyttämään. Tukanki väri on siitä punasesta muuttunu jo useampaan otteeseen, joten väsäilin viikonloppuna tuolla yläpuolella näkyvän tekeleen ja aattelin tulla taas kerran kyselemään teiän lukijoiden mielipiteitä uudesta bannerista. Toisaalta tykkään ideasta, että taustalla on paljon mun tekemiä meikkejä ja sit ite toi otsikko on hirveen yksinkertanen, mut mietin pitkään, että onko toi kuitenki liian sekava ja sopiiko tollanen banneri just mun blogiin, koska eihän se kerro millään muotoa siitä "pyörremyrskystä" joka mun pään sisällä aina aika ajoin riehuu... Päädyin kuitenkin siihen tulokseen, että mä en oo yhtä ku mun diagnoosit ja että toi tuo sellasta kivaa kontrasti tähän valkoseen ulkoasuun. Onhan mussa paljon, paljon muitakin puolia ku vaan se masentunu puoli ja kyllä mä ite luokittelisin sen meikkaamisen - joka tossa uudessa bannerissa on esillä - isommaks osaks mun elämää ku itsetuhosuuden ja ahistuksen. Tuolla esitteytekstissä on kuitenkin lueteltuna kaikkea mitä täällä blogissa esiintyy ja vasemmassa alareunassa vielä erikseen varoitus siitä K.18 materiaalista. Palatakseni siihen pyörremyrskyyn, niin eihän sekään välttämättä aina oo negatiivinen käsite, senhän voi mieltää myös voiman, kaaoksen ja sekavuuden symbolina. Ja vaikkei kaikki noistakaan oo hirveen positiiviselta kuulostavia juttuja, niin ehkä mä oon täällä maailmassa sekottamassa vähän pakkaa ja luomassa kaaosta normeihin ;) Vaihan ton bannerin nyt uuteen ja jään odottelemaan teiän kommentteja.

Edit/ Lisäsin tohon banneriin vielä yhen Hades-kuvan, kun aiemmin se jäi uupumaan.

Kumpi on parempi, vanha vai uus ?

35 kommenttia

  1. Ite tykkään ehkä enemmän tosta uudemmasta bannerista.

    VastaaPoista
  2. Diggaan kyl ton uuden bannerin väreistä ja sopii kyllä hyvin tähän vaaleaan ulkoasuun kuin nenä päähän :3
    Tässä sulle vielä pieni haaste!
    http://foreverxdiamonds.blogspot.fi/2014/03/blogigallup-haaste.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeeee hyvähyvä :3 Ja oooh kiitos ! Käyn heti kurkkaamassa !

      Poista
  3. Mä tykkään molemmista, uus sopii tosi hyvin, mutta kyllä toi vanhakin on kiva! Uus on kuitenkin ehkä ihan pikkusen kivempi, en osaa päättää.

    VastaaPoista
  4. Äh vaikea kysymys molemmat on niin kivoja! :'D Olenko sokea vai miks en tosta uudesta bannerista löydä Haades-meikkiäsi kun sehän oli ehkä kaikkien aikojen hienoin?! (toki vaan mun mielipide :3) jos uudessa bannerissa olis myös se Haades-homma niin ehdottomasti se olisi parempi kuin vanha! ;D no ei vais en kyllä osaa sanoa kumpi kivempi. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia ja joo olitpa tarkkasilmänen ! Hadesmeikkiä, ei tosta bannerista löydy, koska banneri valmistu ennen ku ne Hades kuvat oli muokattu :/ Ehkä mä tungen yhen niistä kuvista tonne johonki ku ehin, jos se nyt ylipäätää johonki koloon mahtuu :D

      Poista
    2. Noniii, nyt se on siellä ! :P

      Poista
    3. Jeeijj! Nyt voin siis ääneni antaa tälle uudelle bannerille ;) :'D tuli tässä mieleen kun mun tuttu on alkanut itse tekemään/teettämään puhelimiin kuoria kunhan viet sille sen kuvan mistä haluat teettää, niin vähänkö siitä yhdestä "Hades-Pietusta" tulis mahtava takakuori mun iphoneen! :O siitä mikä on otettu suoraan edestäpäin vain kasvot kuvassa :) olisiko tämmönen idea ihan mahdoton sun mielestä vai vai saisinko ehkä sellaisen teettää? Tää varmaan kuulostaa tosi stalkkaukselta tai kun oisin joku ihme hyypiö ja ymmärrän kyllä jos et halua että semmoinen teettäisin. :) on ne kuvat vaan ah niin ihania ja mun lemppareita! :33

      Poista
    4. Ei millään tavalla mahdoton idea, eli ilman muuta saat teetättää siitä kuvasta kuoren itelles :') Mä oon ihan otettu ! Pistä vaan viestiä, jos se kuva on liian pienikokonen niin lähetän sen sulle isompana vaikka sähköpostilla tai jotain c:

      Poista
  5. Toi uudempi on kivempi, ku siin näkyy erilaisii kuvii susta :3 Mut silti toi vanhakin oli ihana c:

    VastaaPoista
  6. Uus ehdottomasti! :)

    VastaaPoista
  7. Uus on tosi kiva ja mun mielstä vielä parempi kun vanha :) pikkupyörremyrsky oli tossa edellisessä tosi hauska mut mun mielestä nykysessä toi yksinkertanen teksi sopii tohon moniväriseen taustaan oikein hyvin!
    VIIVA JII

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mäki tykkäsin siit pikkusest pyörremyrskystä, mut kyl tääki banneri on aika huippu :')
      Vaikka ite sanonki xd

      Poista
  8. Tykkäsin tost vanhasta, kun se jätti ikäänku niille postauksen kuville enemmän "valtaa" ts. ennemmin katteli niitä postauksia entä otsikkoa, mut tää uus kyl kuvastaa ehkä tätä blogia paremmin ja sopii hirmu hyvin muuten hillittyyn ulkoasuun. Eli joo, tykkään kyllä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooo ymmärrän mitä tarkotat ! Sitä mä itekki pohdin et tuleeks täst ulkoasust liian sekava ton bannerin myötä, mut hyvä jos ei tullu C:

      Poista
  9. Uus on taas hyvää vaihtelua! Mä ite vaihoin just vanhaan galaxy teemaa omas blogis mut uusin bannerin siit edellisest tylsäst ja surkeest!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeee kiva kiva :> Ja kävin päiväl kurkkaa ! Se on kiva c:

      Poista
  10. Uusi, se on jotenkin.. eloisampi? :D Eniveis, kiva kun on joku "väriläikkä" muuten vaaleassa ulkoasussa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo on toi kyl aika eloisa ! :D Ainaki edellisee verrattuna, kiva kuulla että tyksit :>

      Poista
  11. Tykkään molemmista mutta toi uus iskee tällä hetkellä ainakin enemmän silmään :) siinä on kerta kivan paljon erilaisia kuvia joista heti ku tulee tänne sivulle nii hoksaa millanen tyyppi kyseessä :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okeiii ! Ja jooo, se oli vähän tarkotuksenaki c:

      Poista
  12. Tää uus on ihana :)

    VastaaPoista
  13. uus banneri on huikee ja eloisa, jäin vaan ikävöimään entisen bannerin pyörremyrsky-y:tä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :D Aaww, eiköhä se vielä tuu takas jonku bannerin mukana :3

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)