keskiviikko 26. maaliskuuta 2014

Levoton kettuprinssi

En ees tiiä mikä tän idea on...

Jos ei tosta gifistä jo huomaa, niin mä oon täynnä energiaa ! Tänään oli niin upee päivä, ettei mitään rajaa ja mikä parasta vietin sen ihan huippu hyvässä seurassa. Lotta tuli nimittäin Lahdesta Juuson kanssa mun koululle käymään ja Veera & Into (samasta koulusta) hengaili myös meiän kanssa. Aurinko paisto eikä taivaalla näkyny pilven häivääkään. Tykkäsin myös mun meikistä tänään ihan älyttömästi ja sekin oli plussaa.. Niin ja ehinhä mä muuten käydä psykoterapiassakin Hyvinkäällä ja nähdä yhtä Jesseä (Jesmiinaa) siellä muutaman tunnin ajan. Vitsi elämä on kyllä ihanaa ja oon taas niin onnellinen tällä hetkellä. Sen kyllä huomaakin, kun poskipäitä sattuu tän päiväsen hymyilemisen jälkeen ja kurkku on käheä kaikesta nauramisesta ja puhumisesta. Mun tekis melkeen mieli täyttää tää postaus kaikilla mahollisilla Suomen kielestä löytyvillä positiivisilla sanoilla, mutta se vois olla aika sekavaa, joten jätän tällä kertaa väliin :') 

Postailen tällä viikolla vielä jossain välissä niitä mun kirjotelmia, sekä ne viikon meikit yhessä postauksessa, joten palaillaan taas pika puoliin ! Ainiin, multa kysyttiin, että onko mulla tumblria ja pakkohan mun oli sellanen väsätä, joten käykääpä tsekkaamassa tää linkki, jos kiinnostaa! Ja antakaa armoa, en oikein osaa vielä käyttää tota sivustoa, mutta eiköhän se pikku hiljaa ala luonnistua.. Haha! Mukavaa loppuviikkoa ja viikonloppua ja iltaa ja yötä ja niin pois päin. Ootte ihan parhaita ♥


Ps. Muistakaa vastata tohon kyselyyn, jos ette vielä oo ehtiny!

4 kommenttia

  1. hyvä et sull on ollu tänää hyvä päivä, ei se elämä ain potki päähän ;3 ja aivan ihana toi meikki c:

    VastaaPoista
  2. Parast sit ois seuraa mua takasin! :DD

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)