keskiviikko 5. maaliskuuta 2014

Kärpänen ja sen suunnitelmat

Olin jo menossa aikasin nukkumaan, johtuen melkein päivittäisestä koulusta myöhästelystä, mutta sit aattelin ettei huvita nukkua joten tulin kirjottelemaan vähän kuulumisia :) Tää viikko on menny taas ihan hurjaa vauhtia ja huomenna se viikonloppu jo alkaakin. Mullahan ei siis perjantaisin oo laisinkaan koulua, joten viikot tuntuu kuluvan vielä nopeampaan tahtiin ku normaalisti. Eilen käytiin koulun jälkeen vaniljakaakaolla yhen Veeran kanssa ja oli kyllä tosi mukavaa, kun mulla ei täällä Järvenpäässä hirveesti niitä kavereita oo. Lähin siitä sit vielä stadiin näkemään Siljaa ja Alisaa, vaikka ehdin jo pari viikkoa sitten vannomaan, etten kyseiselle paikkakunnalle astu enää koskaan.. Noh, eipä tuo paikkaansa pitänyt, mutta oonpahan nyt monta ihanaa vaatekappaletta rikkaampi ja kyllä sieltä stadista kaikkea muutakin mukavaa tarttu matkaan. Kirppiksillä oon kans pyöriny aika aktiivisesti tällä viikolla ja tulevana viikonloppuna saattekin nähdä kaikkia viime aikasia ostoksia koottuna yhteen postaukseen. 

Mun suunnitelmat viikonloppua koskien on vähän auki, koska on niin paljon kavereita joita pitäis ehtii nähä ja juttuja joita pitäis tehä, mutta musta tuntuu vähän siltä, että voisin pitää pitkästä aikaa taukoa niistä kavereista sekä perheestä, ostaa jääkaapin täyteen ruokaa ja syventyä uusiin leffoihin, jotka ostin tänään kirpparilta. Sunday's specialin oon tehny jo valmiiks, kuvamatskua löytyy vaikka muille jakaa, ja pää pursuaa ideoita, joten bloginkaan takia mun ei tarvii nyt muutamaan päivään stressata. (ei sillä, että ottaisin tästä hirveetä stressiä.)  Nyt mä lähen kuitenki  sinne unten maille ja palailen huomenna tai ylihuomenna sen shoppailupostauksen merkeissä. Öitä !

Ps. Elämä on just nyt tosi jees :3

2 kommenttia

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)